شلف دیواری چوبی ؛ بخشیدن جانی تازه به کالبد دکوراسیون

شلف دیواری چوبی از عناصر و المان های کاربردی و کارآمد برای جذابیت بخشی و افزایش زیبایی بصری دکوراسیون فضای داخلی محسوب می شود. بهینه سازی فضا، پوشش نواقص سطح دیوار، حالت شکل پذیری و تناسب و توازن با هر سبک و سیاق دکوراسیون، از ویژگی های برجسته باکس دیواری چوبی قلمداد می گردد. با خرید شلف دیواری به راحتی می توان از فضای بلا استفاده و پرت محیط، استفاده شایان به عمل آورد.

طراحی و استفاده از شلف دیواری چوبی از راهکارهای بهینه و کاربردی برای بهینه سازی و صرفه جویی در فضا به شمار می رود. از سوی دیگر، بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی بر روی شلف های دیواری به عنوان یک المان تاثیرگذار برای زیباسازی محیط، حساب ویژه ای باز می کنند.

به طور کلی، مدل ها و طرح های متنوع قفسه های چوبی فضای مناسبی را برای قرار دادن لوازم دکوراتیو و تزئینی، کتاب و گلدان در قسمت های مختلف خانه فراهم می آورد. به طور معمول، شلف دیواری چوبی در گوشه و کنار فضای نشیمن یا اتاق خواب طراحی و اجرا می شود. همچنین، استفاده از قفسه های دیواری، یکی از بهترین راهکارها برای مخفی کردن نواقص موجود بر روی سطح دیوار می باشد.

دیواری چوبی 2 - شلف دیواری چوبی ؛ بخشیدن جانی تازه به کالبد دکوراسیون

تغییر حال و هوای دکوراسیون با شلف دیواری چوبی

در یک نگاه کلی، نوعی طبقه دیواری که برای بهینه سازی فضا و یونیک و مدرن ساختن محیط دکوراسیون به کار می رود، در معنا و مفهوم شلف تعبیر می گردد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که شلف دیواری چوبی به نوعی نقش طاقچه را در فضای مورد استفاده ایفا می نماید. در زمان های نه چندان دور، در فضای بسیاری از خانه ها طاقچه هایی در ابعاد و اندازه های مختلف و به منظور تزئین دیوارهای منزل پیش بینی می گشت. با تغییر و تحولات به وجود آمده در سبک و سیاق طراحی دکوراسیون فضای داخلی، شلف های دیواری به تدریج جایگزین طاقچه ها شدند.

لازم به ذکر است که طراحی شلف دیواری چوبی در طیف رنگی متنوع و اشکال هندسی گوناگون، حس و حال متفاوت و منحصر به فردی را برای فضای دکوراسیون به ارمغان می آورد. متمایز و یونیک بودن فضای داخلی دکوراسیون مورد دلخواه بسیاری از افراد قرار دارد. از طرف دیگر، سالن پذیرایی به عنوان قلب و کانون اصلی یک فضا، در زیباسازی و جذابیت بخشی محیط دکوراسیون نقش بسزایی ایفا می نماید. برهمین اساس، یکی از روش های کاربردی و کارآمد برای زینت بخشی دیوارهای فضای پذیرایی، استفاده از شلف دیواری چوبی به شمار می رود.

دیواری چوبی 3 - شلف دیواری چوبی ؛ بخشیدن جانی تازه به کالبد دکوراسیون

زینب بخشی دیوارها با نصب شلف دیواری چوبی

بدون تردید، یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون به منظور پیاده سازی طرح های متنوع و خاص، به دیوارهای موجود در فضا مربوط می شود. پوشش و زیباسازی دیوارها با وسایل دکوراتیو زیبایی و جذابیت دکوراسیون فضای داخلی را دوچندان می سازد. گفتنی است که شلف دیواری چوبی از المان های رایج و در عین کاربردی برای تزئین دیوارها تلقی می گردد. شلف های چوبی متناسب با اندازه و ابعاد فضا در مدل های مختلف و گوناگون موجود می باشند. همچنین، طیف رنگی متنوع باکس دیواری چوبی به خوبی و به بهترین نحو سلیقه ها و ذائقه های متفاوت را پاسخگو می باشد.

لازم به ذکر است که کاربری بسیار بالای شلف دیواری چوبی قابلیت استفاده مؤثر از سطوح بدون استفاده را به راحتی امکان پذیر می سازد. همچنین، امکان نصب راحت و آسان شلف های دیواری در فضای مدنظر افراد وجود دارد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که انعطاف پذیری و تغییر شکل پذیری شلف های دیواری چوبی از مهم ترین مؤلفه ها برای تطبیق یافتن با هر سبک و سیاق دکوراسیون می باشد. ناگفته نماند که شلف دیواری چوبی جان تازه ای به حالت خشک و بی روح دکوراسیون می بخشد.

دیواری چوبی 4 - شلف دیواری چوبی ؛ بخشیدن جانی تازه به کالبد دکوراسیون

مشخصات مهم شلف دیواری چوبی

شلف دیواری چوبی از استحکام، دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. استفاده از چوب های یکدست و مرغوب در بافت این محصول، از عمده ترین دلایل کیفیت مطلوب و مناسب قفسه های چوبی به شمار می رود. برخورداری از سطح متراکم و صاف، زیبایی و جذابیت بصری شلف های چوبی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. قفسه دیواری چوبی در برابر خط و خش از مقاومت و دوام بالایی بهره می برد. نظافت آسان و راحت، مقاومت بالا در برابر فشرده شدن و قیمت مقرون به صرفه را میتوان از دیگر ویژگی های مهم شلف های دیواری چوبی قلمداد نمود.

شلف های دیواری چوبی متناسب با نوع نیاز افراد و نحوه کارایی، در سایزها و ابعاد متنوعی ساخته و پرداخته می شوند. با توجه به کوچک شدن مساحت خانه ها، بسیاری از افراد در محیط منزل خود با کمبود فضا برای چیدن وسایل تزئینی و دکوراتیو مواجه هستند. با انتخاب و خرید شلف دیواری چوبی می‌توان نهایت استفاده و بهره وری را از پتانسیل فضای دکوراسیون به عمل آورد. با نصب و استفاده از شلف های دیواری فضای مناسبی به عنوان دیوار جانبی برای قرار دادن تجهیزات و لوازم تزئینی در دسترس افراد قرار می گیرد.

دیواری چوبی 5 - شلف دیواری چوبی ؛ بخشیدن جانی تازه به کالبد دکوراسیون

مزایای نصب و استفاده از شلف دیواری چوبی

با نصب شلف دیواری چوبی علاوه بر بهینه سازی مناسب فضا، نظم و انسجام به معنای واقعی کلمه در محیط دکوراسیون حکم فرما می شود. از طرف دیگر، وجود تو رفتگی و نواقص موجود در سطح دیوارها، تاثیر نامطلوبی بر روی زیبایی و جذابیت ظاهری دکوراسیون فضای داخلی از خود برجای می گذارد. از جمله راهکارهای مناسب و مقرون به صرفه برای رفع نواقص دیوارها، به استفاده از شلف دیواری از جنس چوب تعلق پیدا می کند.

معماری و نوع چیدمان وسایل خانه، از مهم ترین بخش های دکوراسیون فضای داخلی قلمداد می گردد. شلف دیواری چوبی از المان ها جذاب و کاربردی برای پوشش قسمت های پرت و بدون استفاده خانه به حساب می آید. علاوه براین، استفاده از قفسه های چوبی مدرن و خاص، ایده مناسبی برای شیک و لوکس ساختن دکوراسیون محیط تلقی می گردد.

خرید شلف دیواری چوبی

گروه صنعتی هنری کروشان با حدود نیم قرن تجربه در صنعت چوب، از مراجع و مراکز معتبر برای انتخاب و خرید باکس چوبی به شمار می رود. این مجموعه با برخورداری از یک تیم حرفه ای و کارکشته، در زمینه طراحی، تولید و ساخت انواع مصنوعات و محصولات چوبی نظیر شلف دیواری چوبی، درب و پنجره، سرویس خواب و کابینت و … فعالیت چشمگیر و مستمر دارد.

تلفیق هنر دست و مهارت و تجربه مجموعه کروشان، منجر به خلق محصولات چوبی منحصر به فرد و متمایزی شده است. استفاده از متریال درجه یک و مرغوب، تنوع بالای محصولات، تولید مصنوعات چوبی به روز و قیمت مقرون به صرفه، به وسیله این مجموعه نیازها و توقعات مصرف کننده و خریدار را به خوبی برآورده می سازد.