ایده های دکوراسیون خانه با الهام از چوب

چوب تمام آن چیزهایی بود که مدتها قبل از ورود آهن و فولاد بر پادشاهی مبلمان حاکم بود و با توجه به جذابیت بی انتهای چوب ، هنوز هم تا حد زیادی این چوب در محیط خانه و اطراف ما وجود دارد. چیزی در مورد مبلمان چوبی وجود دارد که آن را به یک انتخاب مناسب برای طراحی دکوراسیون خانه شما تبدیل می کند ، چه از نوع ساده ، چه سلطنتی ، چه مد ، چه سنتی ، ساده یا پیچیده.

خواه دوست داشته باشید مبلمان شما با خطوط صاف ، واضح ، یا کنده کاری و مشبک های پیچیده با چوب مدل داده می شود ، هیچ چیزی بهتر از چوب جلوه ها را به نمایش نمی گذارد. هرگز نمی توان یک طرح دکوراسیون خانه را خالی از مبلمان چوبی دید.

چوبی 2 - ایده های دکوراسیون خانه با الهام از چوب

انواع مبلمان چوبی موجود در بازار

اگرچه بیشتر ما مبلمان چوب ساج را برای خانه های خود ترجیح می دهیم ، اما MDF و چوب جامد نیز به دلیل بافت ، دوام و مقرون به صرفه بودن در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. امروزه مبلمان چوبی جامد در انواع مختلف در دسترس است تا دکوراسیون خانه شما را تکمیل کند. شما می توانید با یک مبل راحتی از چوب اقاقیا که با سلیقه و ذوق و هنر طراحی شده و ساخته شده ، فضای زیبایی را به محل زندگی خود اضافه کنید. ظاهر آن را با یک میز قهوه خوری شیک و یک چهار پایه چوبی می توانید کامل کنید.

۱- ست های میز ناهار خوری خانوادگی

زمان صرف غذا وقتی همه خانواده با هم غذا می خورند بیشتر سرگرم می شود. یک سرویس غذاخوری چوبی برای چیدن میز سفره برای خانواده و حتی چند نفر از دوستانتان هر زمان که ملاقات می کنند بسیار مناسب خواهد بود. چوب باعث استحکام میز و صندلی ها می شود ، این امر هنگام تهیه یک وعده غذای کامل برای مهمانی خود ضروری است ، به خصوص اگر در آن اطراف کودکانی حضور داشته باشید.

چوبی 3 - ایده های دکوراسیون خانه با الهام از چوب

۲- تخت های چوبی

تخت های چوبی می توانند تکمیل کننده طراحی داخلی خانه به سبک های بزرگ و مینیمالیستی باشند. انتخاب یک تخت خواب چوبی مناسب برای اتاق خواب شما می تواند تفاوت را در هنگام ایجاد فضای خانه ایجاد کند اما یادتان باشد قبل از اینکه بر طراحی دکوراسیون خانه سرمایه گذاری می کنید ، نوع طراحی داخلی خانه خود را در نظر بگیرید. به سراغ طرح هایی بروید که فضای کافی برای حرکت آزادانه را در اختیار شما قرار دهد و در عین حال به شما امکان دهد شب راحت بتوانید بخوابید. یک تخت چوبی در اندازه بزرگ با روکش طبیعی شاید فقط انتخاب مناسبی برای اتاقی باشد که با رنگ های خاکی طراحی می شود.

چوبی 4 - ایده های دکوراسیون خانه با الهام از چوب

۳- کمد لباس چوبی

یک میز کنار تخت با کشو به شما امکان می دهد هر چیزی را که می خواهید استفاده کنید، در کنار خود داشته باشید. و از آنجا که احساس می کنم هر اتاق خواب بدون کمد لباس ناقص است ، پیشنهاد می کنم برای جمع آوری لباس و پارچه های خود یک کمد لباس چوبی را با رنگ متناسب انتخاب کنید. برای مطالعه نیمه شب یک چراغ مطالعه کنار تخت چوبی خود نیز قرار دهید.

چوبی 5 - ایده های دکوراسیون خانه با الهام از چوب

۴- میز مطالعه چوبی

اگر شما هم مثل من عاشق مطالعه هستید یا بیشتر وقت خود را صرف کار در میز مطالعه چوبی می کنید ، باید به آن فکر کنید. یک قفسه کتاب دیواری چوبی مطمئناً مرتب نگه داشتن کتاب ها ، مجلات ، پرونده ها و CD ها را برای شما آسان می کند. همچنین ، برای کسانی که فقط نمی توانند به مانیتور خود چسبیده باشند ، میز کامپیوتر ضروری است. نه تنها تمام وسایل رایانه شما را در خود جای می دهد ، بلکه فضای کافی برای لوازم التحریر و سایر اقلام مختلف در آن باقی می ماند. این روزها میزهای رایانه در اندازه ها و سبک های مختلف به راحتی در همه جا در دسترس هستند.

چوبی 6 - ایده های دکوراسیون خانه با الهام از چوب

۵- تکیه گاه های چوبی

من معتقد هستم که تکیه های چوبی جذابیت زیبایی طراحی دکوراسیون خانه و تزئینات منزل را افزایش می دهند. اگر چه چوب کاملاً خاکی است ، اما در سبک هایی که مد روز ، با کلاس ، روستیک یا عجیب و غریب ساخته می شوند ، به همان اندازه چشمگیر به نظر می رسند.

چوبی 7 - ایده های دکوراسیون خانه با الهام از چوب

۶- آینه با قاب چوبی

به عنوان مثال ، یک آینه با یک قاب چوبی تراشیده شده ، لوازم جانبی ایده آل برای طراحی دیوار را ایجاد می کند در حالی که به جذابیت کلی سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن و دکوراسیون خانه شما می افزاید و کاملا با طراحی داخلی خانه شما ترکیب می شود. چوب را می توان به هر چیزی که نیاز دارید تبدیل کنید از میزهای کناری ساده گرفته تا تخت خواب ها و صندلی های چوبی و وجود آنها سلیقه و علاقه شما را منعکس کند.

چوبی 8 - ایده های دکوراسیون خانه با الهام از چوب

چگونه از مبلمان چوبی نگهداری کنیم؟

با وجود استحکام ، شکوه و عظمت مبلمان های چوبی ، می توانم بگویم که مراقبت از مبلمان چوبی من یه دغدغه بود و همیشه نگران مراقبت از مبلمان های خود بودم تا اینکه با مقاله ای روبرو شدم که چند نکته در این زمینه ذکر کرده بود:

  • در اثر گذر زمان فرسودگی قطعی است. با این حال ، می توانید خراش ها و لکه ها را با لاک مخصوص چوب کامل بپوشانید.
  • حداقل یک بار در سال مبلمان خود را صیقل دهید تا همیشه به اندازه وسایل جدید خوب و نو به نظر برسد.
  • از قرار دادن مبلمان در معرض تابش مستقیم آفتاب به دلیل خشک شدن چوب خودداری کنید.
  • سطح میزهای خود را با یک سفره مخصوص بپوشانید و قبل از قرار دادن هر چیز داغی روی آن ، از زیر لیوانی استفاده کنید.

چوبی 9 - ایده های دکوراسیون خانه با الهام از چوب

در این مقاله سعی کردیم نکاتی جالب اشاره کنیم که با خلق های ایده های از چوب بتوانید دکوراسیون خانه خود را به شکلی زیبا بچینید. در صورتی که نیاز به مشاوره و سفارش انواع محصولات چوبی و دکوراسیون چوبی منزل خود دارید می توانید با کارشناسان فنی شرکت کروشان تماس حاصل فرموده و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *