کمد چوبی به عنوان یک نگین درخشان در دکوراسیون منزل

کمد چوبی به عنوان یک نگین درخشان در دکوراسیون منزل

کمد چوبی یکی از بزرگ ترین و عیان ترین وسایل منزل به شمار می رود، و با توجه به سایز و قامت بلندی که در برخی از مدل های آن وجود دارد، تاثیر بسیار زیادی بر شیک بودن و افزایش زیبایی محیط  و از همه مهم تر بازتاب سلیقه ی شما خواهد بود بنابراین طراحی و ساخت این نگین زینتی و البته کاربردی، انرژی و وقت و حساسیت بالایی را می طلبد.

اگر به دنبال اطلاعات مفیدی در مورد نحوه ی خرید کمد چوبی هستید به مکان مناسبی آمده اید چرا که شرکت کروشان گزینه هایی متنوع، با جدیدترین نوآوری ها را متناسب با نیازتان در اختیار شما قرار می دهد که همگی طیف وسیعی از سلایق مختلف را در بر می گیرد. در ذیل انواع مختلفی از کمد چوبی معرفی شده اند که عبارتند از :

  • Cupboard (کمد ظروف)
  • Chest of drawers (دراور)
  • Beside tables (کمد کنار تخت خواب)
  • Wardrobe  (کمد لباس)
  • Showcases (کمد تزئینی)
  • Shoe racks (کمد کفش)

در ادامه به تفصیل هریک از آن ها خواهیم پرداخت…

چوبی 2 - کمد چوبی به عنوان یک نگین درخشان در دکوراسیون منزل

کمد چوبی از نوع cupboard ، محفظه ای خارق‌العاده برای نگهداری انواع ظروف

این نوع کمد چوبی معمولا در اندازه های نسبتا بزرگ ساخته می شوند و از سایر مواد دیگر مانند شیشه و یا فلز برای تزئین آن مورد استفاده قرار می گیرد و به علت دارا بودن تعداد کثیری از محفظه های کشویی، به راحتی می توان انواع ظروف چینی و یا شیشه ای را در داخل آن نگهداری کرد و شایان ذکر است که موارد استفاده آن بیشتر جهت قرار دادن ظروف غذا و فنجان های چینی می باشد.

با توجه به ابعاد وسیع این کمد چوبی، به تبع آن نقش به سزایی در مجلل نشان دادن محیط دارد و از آن به عنوان قلب تپنده تزئینات دکوری نیز یاد می شود بنابراین لازم است در انتخاب و موقعیت قرار گیری این نوع از بوفه چوبی نهایت دقت و ظرافت صورت گیرد و همه ی پارامترهای زیبایی شناختی اعم از هماهنگی با سایر وسایل نیز به بهترین نحو رعایت شود بنابراین همه این موارد نیازمند بهره مندی از گروهی کارشناس و متخصص در زمینه دکوراسیون منزل می باشد که شرکت کروشان عهده دار تمامی آن ها خواهد بود.

chest of drawers یک کمد چوبی بی نظیر جهت ذخیره سازی انواع وسایل شخصی

بسیاری از وسایلی که در طول روز با آنها سر و کار داریم نیازمند محفظه ای مناسب برای نگهداری هستند که در سریع ترین زمان به آن ها دسترسی داشته باشیم. دراورها یک نوع کمد چوبی هستند که با دارا بودن کشوهای متعدد می توانند ذخیره سازی انبوهی از وسایل شخصی ما را بر عهده بگیرند و معمولا در نقاطی مانند اتاق خواب در گوشه ای دنج قرار داده می شوند که هم به وسایل ما نظم و ترتیب می دهد و هم از مفقود شدن آن ها جلوگیری می کند. ایده های مختلفی در طراحی آن به کار گرفته می شود که بسته به سلیقه مراجعین تغییرات متنوعی را در خلق این کمد چوبی می توان پیاده سازی کرد.

چوبی 3 - کمد چوبی به عنوان یک نگین درخشان در دکوراسیون منزل

Bedside tables جزو کوچکترین کمد چوبی تزئینی

اکثر غریب به اتفاق همه ی ما همواره وجود یک کمد چوبی نقلی و کوچک را در کنار تخت خواب خود احساس می کنیم به گونه ای که با وجود آن می توانیم کوچکترین وسایل و حتی زیور آلات خود را هنگام خواب داخل آن گذاشته و با خیالی آسوده پس از بیدار شدن از خواب مجددا آن ها را استفاده کنیم.

این امر چندین مزیت عمده دارد که بر وجود این نوع از کمد چوبی صحه می گذارد، اول آنکه از مفقود شدن وسایل قیمتی مانند انگشتر، ساعت، گوشی موبایل که ما لازم است هنگام خواب آن ها را در مکانی مناسب بگذاریم جلوگیری می کند و دوم که از همه مهم تر است بار روانی مثبتی را به ما القا می کند که از قرار دادن وسایل زینتی خود در جایی امن و دنج آسودگی خاطر خواهیم داشت.

Wardrobe ، کمد ایده آل جهت قرار دادن انواع البسه

امروزه همه مردم توجه ویژه ای به البسه و همین طور شرایط نگهداری آن دارند و اعتقادشان بر این است که جامه ای که بر تن می کنند بازگو کننده بخش عظیمی از شخصیتشان است و تمام تلاششان را می کنند که زیباترین و شیک ترین نوع لباس را بر تن کرده و در میان دوستان و آشنایان حاظر شوند در نتیجه اهمیت این موضوع چنان رو به افزایش است که نگهداری البسه نسبت به تهیه و خرید آن بسیار ارزشمند تر است به گونه ای که همه ما دوست داریم تا لباس های شیک و دوست داشتنی خود را در فضایی بکر و در بسته به بهترین شکل نگهداری کنیم.

بنابراین در اینجا وجود کمد چوبی جهت نگهداری لباس نقش خود را با قدرت ایفا می کند. این نوع از کمد ها معمولا در سایز و اندازه وسیعی طراحی و ساخته می شوند تا گنجایش تعدا زیادی از البسه ها را به صورت مرتب و منظم داشته باشند، البته وجود یک آینه شیک و قدی ادغام شده به کمد نیز می تواند ارزشمندی این وسیله زیبا را دوچندان کند.

چوبی 4 - کمد چوبی به عنوان یک نگین درخشان در دکوراسیون منزل

Showcases ، کمد چوبی تزئینی برای قرار دادن دکوری های کوچک و متنوع

همواره در اطراف ما وسایلی ارزشمند وجود دارند که یا آن ها را در طی اتفاقی مبارک بدست آورده ایم و یا اینکه از شخصی به عنوان هدیه دریافت کرده ایم فلذا هر لحظه دیدن آن ها برایمان انرژی و روحیه ی مضاعفی را در پی خواهد داشت. از این رو وجود یک ویترین چوبی به همراه قفسه هایی از جنس شیشه، ذوق و اشتیاق فراوانی را جهت نگهداری این وسایل ارزشمند در ما ایجاد می کند.

بنابراین موارد استفاده از این نوع کمد چوبی طیف وسیعی از ورزشکاران که قصد نگهداری از مدال های ورزشی خود، و حتی کلکسیونرهایی که به جمع آوری وسایل کوچک خاصی می پردازند را نیز در بر میگیرد.

Shoe racks ، محفظه ای زیبا برای نگهداری کفش های شیک

شاید دیدن تعداد زیادی کفش به صورت پراکنده و نامرتب در مقابل درب منزل صحنه ای ناخوشایند باشد و همیشه وجود یک کمد چوبی با سایز ایده آل به منظور نگهداری از کفش هایتان ذهنتان را درگیر کرده باشد اما به راحتی می توانید با تهیه ی یک کمد چوبی مناسب برای همیشه شاهد یک صحنه ی زیبا و شیک در جلوی درب منزلتان باشید.

شرکت کروشان مفتخر است که همه روزه بدنبال کشف زیباترین و جدیدترین مدل طراحی کمد چوبی در اقصی نقاط دنیا بوده و خواهد بود تا نشان دهد که جلب رضایت مشتری بزرگترین پاداشی است که می تواند انرژی مضاعفی برای تیم متخصص این شرکت باشد.