طراحی فضایی شاد و مسرت بخش برای فرزندان، با دکور چوبی کودک

طراحی فضایی شاد و مسرت بخش برای فرزندان، با دکور چوبی کودک

نگرانی اصلی هر پدر و مادری هنگام راه رفتن در اتاق فرزندان خود همواره فراهم آوردن مکانی امن و آرامش بخش توأم با ظاهری زیبا می باشد به گونه ای که علاوه بر هماهنگ بودن وسایل داخل اتاق با دکوراسیون منزل، در صدد هستند تا ایده آل ترین و مدرن ترین ادوات را به عنوان دکور چوبی کودک خود انتخاب کنند. حتی با اینکه نوزادان تا حدودی متوجه تزئینات داخل اتاق نمی شوند اما این والدین هستند که به دلیل ذوق و علاقه ی خود به فرزندانشان قصد دارند تا شیک ترین و منحصر به فردترین دکوراسیون را برای اتاق کودک خود انجام دهند.

دکور چوبی کودک یکی از پارامترهای اساسی و مهم هر اتاقی که مختص کودکان است قلمداد می شود، از سرویس خواب گرفته تا حتی درب و پنجره اتاق، همگی نیازمند فرم و طراحی خاصی هستند که مجموعه ای زیبا و دلنشین را خلق میکنند.

مزیت و برتری استفاده از چوب، جهت ساخت دکور چوبی کودک

همان طور که می دانید نوزاد شما لیاقت استفاده از یک محیط دنج و تحریک کننده را دارد تا سفر خود را در این دنیای زیبا آغاز کند لذا استفاده از یک متریال با بافت طبیعی می تواند هیجان و انرژی کودک شما را دو چندان کند. جنس چوب همواره به عنوان یک ماده نچرال سال ها در طراحی و ساخت انواع دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل تنوع پذیری در ساخت اشکال مختلف، می توان گفت یکی از ناب ترین ماده ی موجود در طبیعت است، در نتیجه استفاده از آن جهت طراحی و ساخت دکور چوبی کودک مناسب ترین گزینه خواهد بود.

در اینجا به تفصیل بیان می کنیم که چرا والدین استفاده از این ماده شگفت انگیز را جهت ساخت دکور چوبی کودک خود برمی گزینند، چرا که چوب همواره مورد ترویج بسیاری از برندهای معتبر دنیا بوده و خواهد بود که یکی از دلایل آن را می توان عاری بودن از مواد شیمیایی و همین طور سازگاری با محیط زیست دانست. ما در شرکت کروشان معتقدیم که مواد طبیعی همیشه نسبت به سایر مواد شیمیایی ترجیح داده میشود ، و با توجه به آن که چوب یک ماده تجدید پذیر است و با استفاده از آن به حذف کامل گازهای گلخانه ای نیز کمک شایانی کرده ایم. اما چندین دلیل دیگر نیز وجود دارد که چرا ما از این ماده برای ساخت دکور چوبی کودک استفاده می کنیم که در ذیل به آن میپردازیم.

چوبی کودک 2 - طراحی فضایی شاد و مسرت بخش برای فرزندان، با دکور چوبی کودک

زیبایی خیره کننده دکور چوبی کودک

دکور چوبی کودک، با توجه به آن که از یک عنصر طبیعی در ساخت آن استفاده شده است همواره یک حس آرامش و زیبایی خاصی را در ذهن تدائی می کند، چرا که انسان ذاتاً طبیعت گراست و اشتیاق خاصی به آوردن عناصر زیبای بیرون به داخل خانه دارد. ایجاد اشکال مختلف در ساخت دکور چوبی کودک همیشه مورد توجه سازندگان و طراحان دکوراسیون بوده است که این امر سبب می شود تا طیف وسیعی از سلایق مختلف را در بر بگیرد، چرا که خلق آثار هنری نیازمند دانش و تجربه در صنایع مختلف می باشد. شرکت کروشان با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه ها آمادگی آن را دارد تا زیباترین و خلاقانه ترین اشکال هندسی را خلق کند، که علاوه بر کارایی بالایی که در استفاده دارند زیبایی محیط را نیز تأمین خواهند کرد.

دوام و پایداری دکور چوبی

دوام و پایداری دکور چوبی کودک یکی از ارکان اساسی در بقا و ماندگاری آن به شمار می رود که این موضوع برای هر آنچه که مورد استفاده مردم است صدق میکند و لذا محصولاتی که جنبه ی تزئینی نیز دارند مانند دکور چوبی کودک از این قاعده مستثنی نیست. همان طور که میدانید همه ی ادوات تزئینی و به اصطلاح دکور همواره در معرض ضربه و یا شکستگی قرار دارند که نیازمند دقت بالا در نگهداری آن است، در نتیجه استفاده از متریال مرغوب در ساخت و طراحی آن ها بسیار اهمیت دارد.

دکور چوبی کودک، با توجه به محیط قرار گیری آن ممکن است توسط کودک شما به طور ناخواسته تحت فشار یا ضربه ناگهانی قرار گیرد که این امر اجتناب ناپذیر است. بنابراین ایده ای که در ساخت و طراحی آن باید بکار گرفته شود باید کاملا با دیگر اشیاء تزئینی متفاوت باشد و لذا شرکت کروشان با طراحی متفاوت و استفاده از متریال مرغوب سعی در افزایش دوام و پایداری محصول تولیدی با توجه به موقعیت قرارگیری آن دارد.

چوبی کودک 3 - طراحی فضایی شاد و مسرت بخش برای فرزندان، با دکور چوبی کودک

تنوع طرح در دکور چوبی کودک

چوب ماده ای شکل پذیر،مقاوم و تا حدودی منعطف است و به راحتی می توان آن را به اشکال مختلف و متنوع تغییر داد لذا می توان گفت مناسب ترین گزینه، جهت طراحی و ساخت دکور چوبی هستند. کودکان همواره با اشیاء پیرامون خود رابطه ای ذهنی و عاطفی برقرار میکنند به گونه ای که درصد زیادی از شخصیت کودک، رابطه ی مستقیمی با وسایلی دارد که با آن ها سر و کار دارد. در نتیجه انتخاب انواع دکور چوبی کودک امری بسیار حساس و تاثیر گذار است.

با توجه به آنکه در نبود چوب ممکن بود فلزات و یا حتی شیشه در ساخت وسایل تزئینی استفاده شود لذا بکار گیری شیشه و فلز و یا حتی پلاستیک در طراحی و دکوراسیون اتاق کودک، به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که این وسایل هم شکننده و هم برنده هستند و از لحاظ ایمنی نه تنها در اتاق کودک بلکه در جاهای دیگر نیز کمتر استفاده می شود.

همان طور که گفته شد تنوع طرح در ایجاد یک دکور چوبی کودک ایده آل بسیار بالاست و این والدین هستند که با توجه به شناختی که از کودک خود دارند می توانند به انتخاب طرح مورد نظر خود از قبیل نوع گهواره کودک، کمد ها، قفسه ها ، شلف دیواری و باکس ها، وسایل بازی کودک و… بپردازند.

چوبی کودک 4 - طراحی فضایی شاد و مسرت بخش برای فرزندان، با دکور چوبی کودک

کروشان ارائه دهنده خدمات دکور چوبی

شرکت کروشان با سابقه چند دهه سالیان متمادی در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع مختلف دکوراسیون، بالاخص دکور چوبی کودک توانسته است رضایت سیل کثیری از مشتریان عزیز را جلب نموده و همواره کیفیت را نسبت به کمیت ارجع قرار دهد. لذا جهت هرگونه مشاوره میتوانید با متخصصین این شرکت در تماس باشید.