تأثیر بی نظیر جاکفشی چوبی بر دکوراسیون منزل

تأثیری که جاکفشی چوبی بر دکوراسیون منزل می گذارد به مانند یک نقطه ی رنگی در یک صفحه ی کاملاً سفید می باشد که همواره در معرض توجه و جلب نظر بسیاری از افراد ریزبین بوده است. در بدو ورود به خانه اولین وسیله ای که با آن مواجه می شویم در حالت خوشبینانه یک جاکفشی چوبی شیک با طراحی منحصر به فرد خواهد بود که به مراتب می تواند ذهنيت و دید شما را نسبت به دیگر اجزای خانه مانند انواع کمد چوبی تغییر دهد.

از لحاظ روانشناختی بارها شنیده ایم که رویت اولین منظره ی زیبا و خوشایند به طور کامل می تواند نقایص موجود در دیگر نواحی را پوشش دهد. به بیان دیگر تصور کنید یک جاکفشی نسبتاً بزرگ کشویی به همراه نشیمن و آینه همراه با یک رنگ خرمایی تیره را در نزدیکی درب خانه ی خود قرار داده اید که می تواند شور و شعف خاصی به هر بیننده ای که در حال ورود و خروج از منزل است ببخشد.

درواقع اگر احساس می کنید در چیدمان اجزای چوبی مختلف در فضای خانه دارای کاستی های جزئی هستید پیشنهاد می کنیم که مراحل تغییر و خرید اقلام دکوری و کاربردی خود را با تهیه ی یک جاکفشی چوبی آغاز کنید.

آنچه که اهمیت دارد برقراری یک تناسب ساختاری و ماهیتی میان وسایل چوبی مختلف است که با چیدمان در صندلی چوبی ست آن ها می توان یک دکوراسیون خیره کننده را شکل دهند.

چوبی 2 - تأثیر بی نظیر جاکفشی چوبی بر دکوراسیون منزل

طرح های مختلف جاکفشی چوبی

تنوع در طراحی جاکفشی چوبی می تواند عملاً نیازها و خواسته های افراد مختلف با سلایق گوناگون را برآورده کند. امروزه طرح های ادغامی یکی از پرطرفدارترین موارد هستند که شما می‌توانید علاوه بر ترکیب جاکفشی چوبی با یک صندلی چوبی زیبا طرح کلی خود را تکمیل کنید. از طرفی این امکان نیز وجود دارد که بر روی سطح رویه ی آن یک بستر نشیمن از جنس اسفنج های نرم با روکش چرم طبیعی کار کرد که در حین تعویض کفش های خود، شرایط سهل و آسانی را برای نشستن داشته باشید.

رایج ترین نوع جاکفشی ها اغلب به صورت قفسه بندی شده همراه با درب چوبی هستند تا به طور کامل کفش ها در میز ناهارخوری یک فضای بسته و پوشیده نگهداری شوند. اما بعضی ها نیز ترجیح می دهند نوع کشویی آن را انتخاب کنند به این صورت که درب جاکفشی چوبی در پایین ترین نقطه از طریق اتصال لولا در جای خود قرار می گیرد و تنها سطح بالای درب به صورت پرانتزی باز و بسته می شود که در آن صورت کفش ها به صورت زاویه دار درون آن قرار می گیرند.

این نمونه از جمله طرح های نوین و بسیار پر مخاطبی است که به دلیل استفاده ی آسان خود همیشه مورد تأیید بوده اند. به عنوان یک تولید کننده قطعاً این موضوع مهم را مد نظر قرار خواهیم داد که طرح های زیبا در کنار کاربری راحت معنا پیدا می کند، اینکه افراد بتوانند به سرعت در یک چارچوب منظم کفش های خود را داخل جاکفشی چوبی بچینند و مجدداً آن خارج کنند.

چوبی 3 - تأثیر بی نظیر جاکفشی چوبی بر دکوراسیون منزل

ابعاد و اندازه ی جاکفشی چوبی

سایز جاکفشی چوبی با توجه به فضای موجود و تعداد کاربران آن کاملاً متغیر می باشد اما می توان یک بازه ی حداقل و حداکثری را برای آن تخمین زد تا هیچگاه با کمبود فضای داخلی برای جایگذاری کفش ها مواجه نشویم. این وسایل اغلب سه متغیر طول، عرض یا عمق و همچنین ارتفاع را شامل می شوند.

به طور کلی همواره سعی می شود عرض آن ها تنها ابعاد یک جفت کفش را در یک راستا پوشش دهند چرا که در بعضی مواقع طراحان به جهت افزایش ظرفیت در یک عمق یا عرض واحد قرار دادن دو جفت کفش را در نظر می گیرند که چندان توصیه نمی شود. با این اوصاف دامنه ی عرضی جاکفشی چوبی در مقدار استاندارد ۳۰ تا ۳۵ سانتی متر می تواند مطلوب باشد.

از لحاظ طول و ارتفاع دامنه ی بسیار گسترده تری را می توانید در نظر بگیرید و یک مقدار مشخص مانند عمق برای آن وجود ندارد لذا ارتفاع و همچنین طول جاکفشی چوبی می تواند ۵۰، ۸۰، ۱۰۰، ۱۲۵ سانتی متر باشد که در یک شرایط ایده آل گنجایش تعداد بالایی از کفش ها را خواهند داشت.

موقعیت قرارگیری جاکفشی چوبی

جاکفشی چوبی قابلیت قرار گیری در داخل فضای منزل و در کنار درب ورودی و هم بیرون فضای ساختمان را دارد اما اگر وقت و هزینه ی قابل توجهی در جهت ساخت و فراهم کردن یک جاکفشی شیک و مرغوب را صرف کرده اید، بهترین و ایده آل ترین فضا قطعاً داخل منزل خواهد بود.

این کار چندین مزیت عمده دارد که مهمترین آن تکمیل دکوراسیون چوبی در خانه می باشد چرا که بسیاری از افراد ترجیح می دهند جنس و متریال وسایل داخلی را از کوچکترین جزء مانند جاکفشی چوبی تا بزرگترین آن مانند میز ناهارخوری دوازده نفره و انواع کمد و کتابخانه چوبی را از یک عنصر طبیعی انتخاب کنند و همواره تمایل دارند همه ی این وسایل در یک محیط محدود و اصطلاحاً ایزوله در معرض رویت باشند و اینکه بخواهید این وسایل ارزشمند را در بیرون خانه قرار دهید شاید چندان مطلوب نباشد.

از طرفی تمام سعی و تلاش سازندگان و تولیدکنندگان بر این است که طرح هایی را روی جاکفشی چوبی پیاده سازی کنند که در تناسب و تطابق با دیگر وسایل چوبی منزل باشد بنابراین لازم است که آن ها به جهت امتیازات بصری ارزنده‌ای که دارند در داخل قرار گیرند.

چوبی 4 - تأثیر بی نظیر جاکفشی چوبی بر دکوراسیون منزل

تجربه ی یک خرید به یاد ماندنی از شرکت کروشان

اگر قصد خرید، تغییر یا تعویض وسایل چوبی منزل خود را دارید بهتر است در ابتدا یک مجموعه ی برند و معتبر را که در زمینه ی طراحی و ساخت انواع محصولات چوبی فعالیت می کند، انتخاب کنید. قطعاً شرکت های شناخته شده به واسطه‌ی ایجاد یک تجربه ی خرید مناسب و خوشایند در مشتریان مختلف همواره توانسته اند اعتماد و اطمینان عمومی را به دلیل ارائه ی محصولات با کیفیت و استاندارد جلب کنند.

در این میان شرکت کروشان با بهره‌گیری از تجارب متخصصین این حوزه که سابقه چندین دهه تلاش و کوشش در زمینه ساخت انواع اقلام چوبی را دارند بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. ارائه‌ی طیف گسترده ای از طرح های متنوع جاکفشی چوبی و همچنین دکوری های کاربردی و تزئینی در شرکت کروشان این امکان را برای شما فراهم می کند تا گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *