ساخت در و پنجره چوبی با کیفیت با مواد اولیه مرغوب

درب و پنجره چوبی یکی از پرکاربردترین محصولات چوبی در تکمیل بسیاری از ساختمان ها و سازه های مختلف است که به دلیل شکل ظاهری مناسب و دوام عالی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

با توجه به سفارش خرید گسترده کلیه ی تولید کنندگان سعی بر تدوین برنامه ی ریزی های دقیق در حوزه ساخت در و پنجره چوبی دارند تا بتوانند پاسخگوی این حجم از درخواست مشتریان باشند. در این مقاله به المان هایی نظیر تنوع طرح، روش ساخت، مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، مزایای درب و پنجره چوبی و قیمت آن ها خواهیم پرداخت.

طرح های مختلف ساخت در و پنجره چوبی

تنوع ساخت در و پنجره چوبی از جمله اقدامات تاثیر گذار در افزایش فروش محصولات می باشد. اینکه شرکت های تولید کننده بتوانند تکنیک های منحصر به فردی را در طراحی و ساخت در و پنجره پیاده سازی کنند فوق العاده با اهمیت است. در صفحات رویه ی درب های چوبی شما می توانید برش های ظریفی را ایجاد کنید و با حذف لایه های اضافی و ایجاد شیارهای متعدد یک تغییر عالی در طرح کلی درب به وجود آورید.

پنجره های چوبی نیز به همین ترتیب می توان اشکال مربعی و یا لوزی را در قسمت مرکز آن شکل داد که همه ی این موارد در وحله ی اول بستگی به ذوق و هنر تکنسین ساخت در و پنجره چوبی دارد.

مراحل اجرایی ساخت در و پنجره چوبی

قبل از آنکه بخواهید اقدام به ساخت در و پنجره چوبی کنید باید ابعاد دقیقی از محل نصب آن داشته باشید تا بتوانید متناسب با سایز آن مراحل ساخت را آغاز کنید. بهتر است ابعاد تعیین شده با دقت میلیمتر باشند تا به طور کامل سازگار و هماهنگ با سازه ی مورد نظر باشند. مرحله دوم مربوط به برش قطعات چوبی و اتصال آن ها به یکدیگر می باشد.

در مورد پنجره های چوبی، قاب مورد نظر معمولاً به صورت چند لایه ساخته می شوند تا توانایی مقاومت در مقابل نیروهای ناشی از عوامل محیطی را داشته باشند. هر چقدر میان لایه های چوب اتصالات محکمی را برقرار کنید محصول نهایی با دوام تر و محکم تر خواهند بود. اتصال قطعات فلزی قفل کننده و یا دستگیره ها نیز در جایگاه خود باید با ظرافت بیشتر نصب شوند تا عملیات باز و بست در و پنجره ها به سهولت انجام شود.

و پنجره چوبی 2 - ساخت در و پنجره چوبی با کیفیت با مواد اولیه مرغوب

نقش مواد اولیه مرغوب در ساخت در و پنجره چوبی

اصولا مواد اولیه ی مرغوب نقش کلیدی در دوام و ماندگاری در و پنجره چوبی دارد. تخته های چوب در انواع مختلفی تولید می شوند که می توان به ام دی اف یا تخته چوب های فیبر با چگالی متوسط، تخته های ماشین کاری شده با مواد صنعتی، تخته های چند لایه و تخته چوب های ارگانیک اشاره کرد.

چوب های ارگانیک تنها به شکل دلخواه برش داده می شوند و هیچگونه دخالتی در بافت داخلی آن ها نمی شود. اما تخته های ماشین کاری شده علی رغم مقاومت بالای خود از یکسری فرآیندهای صنعتی تولید می شوند. برای ساخت در و پنجره چوبی می توان از تخته های چندلایه و یا ارگانیک استفاده نمود که هر کدام استحکام بسیار بالایی دارند.

کیفیت ساخت در و پنجره چوبی

کیفیت ساخت در و پنجره چوبی تنها منوط به مواد اولیه ی مرغوب نیست. شما باید بتوانید در نحوه ی اتصال قطعات برش خورده به یکدیگر نهایت دقت را به خرج دهید. همان طور که می دانید پنجره های چوبی تشکیل شده از یک قاب یا چارچوب هستند که سایر بخش ها با اتصال مستقیم به دیواره ها، قطعه ی نهایی را تکمیل می کنند.

استفاده از لولاهای فلزی مرغوب و نصب محکم آن ها در محل مورد نظر، قرار دادن شیشه و مهر و موم کردن آن ها باید در بالاترین سطح کیفیت انجام شود. در مورد درب های چوبی نیز اصولا صفحات چوبی با استفاده از ماشین ابزارهای دقیق برش داده می شوند تا شکل کلی یک درب ساختار یافته را پیدا کنند.

و پنجره چوبی 3 - ساخت در و پنجره چوبی با کیفیت با مواد اولیه مرغوب

مزایای استفاده از در و پنجره چوبی

  • ساخت در و پنجره چوبی باعث ارتقاء سطح زیبایی سازه می شود. به همین دلیل اگر می خواهید فضای منزل یک چهره ی شیک و بروزی را پیدا کند حتما از در و پنجره چوبی استفاده کنید.
  • اتصال و سوار شدن آن ها در چارچوب سازه ی مورد نظر براحتی انجام می شود. چرا که به واسطه ی وزن پایین عملیات نصب و راه اندازی به سرعت انجام می شود.
  • بر خلاف ورق های فلزی که در معرض اتمسفر محیط ممکن است دچار اکسیداسیون و زنگ زدگی شوند اما درب و پنجره چوبی این مشکلات را ندارند.
  • ساخت در و پنجره چوبی نسبت به فلزات ارجحیت بیشتری دارند زیرا روزنه های موجود و حد فاصل میان درب پنجره و محل اتصال آن ها بخوبی با عایق های پلیمری و الاستیکی مهر و موم می شود. در نتیجه ورود هوای سرد از محیط بیرون کاملاً بسته خواهد شد.
  • در کنار پایداری و دوام طولانی مدت خود قیمت ساخت به نسبت پایینی دارند.

قیمت ساخت انواع وسایل چوبی منزل

یکی از متغیرهای اساسی که دغدغه ی بسیاری از خریداران می باشد موضوع قیمت محصولات چوبی است. در این مورد عوامل متعددی نظیر سایز و مقدار مواد اولیه بکار رفته و مرغوبیت تخته چوب ها به طور مستقیم روی قیمت سفارشات تأثیر می گذارد. ساخت در و پنجره چوبی نیز به تبعیت از موارد مذکور متناسب با سایز و طرح پیاده سازی شده و از همه مهمتر مقاومت آن تعیین می شود.

اصولاً تخته چوب های چند لایه که کیفیت ساخت و استحکام بالایی دارند قدری از لحاظ قیمتی با دیگر مشتقات چوبی فاصله دارند. با توجه به شرایط بازار کلیه ی قیمت های تعیین شده در شرکت کروشان متعارف و مقرون به صرفه می باشند.

و پنجره چوبی 4 - ساخت در و پنجره چوبی با کیفیت با مواد اولیه مرغوب

سفارش طراحی و ساخت انواع محصولات چوبی در شرکت کروشان

مشتریان گرامی می توانند مطابق آنچه که در منزل و یا محیط کار خود به آن نیاز دارند، هر نوع وسیله چوبی کاربردی و دکوری را که شامل موارد ذیل می شود را از شرکت کروشان سفارش دهند.

قطعاً سفارش های پذیرفته شده در بالاترین سطح کیفیت و در کوتاه ترین بازه ی زمانی، طراحی و ساخته خواهد شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *