طراحی و ساخت مدرن ترین سرویس چوب عروس

سرویس چوب عروس به واسطه ی اهمیت فوق العاده بالایی که دارد لازم است که از بهترین تکنیک های روز دنیا در جهت طراحی و ساخت آن ها استفاده شود. در عصر حاضر به دلیل تغییر در سلایق و به نوعی ارتقا و پیشرفت ذوق هنری، اکثر مردم سعی می کنند یک سرویس چوب خاص، جدید و از همه مهمتر دارای جلوه های بصری زیبا را انتخاب کنند.

لذا بافت سنتی سرویس چوب عروس علی رغم مخاطبین خاص خود، با گذشت زمان جای خود را به وسایل مدرن و چشم نواز تر می دهد. موضوع طراحی برای بسیاری از تولید کنندگان تجهیزات و وسایل چوبی یک حوزه ی بسیار تخصصی و پیچیده ای می باشد که نیازمند تحقیق و تفحص زیادی از جانب کارشناسان طراح سرویس چوب عروس است تا از این طریق بتوان محصولی را خلق کرد که هر کدام از زوجین با نگاه اول غرق در زیبایی ساختاری آن شوند.

بنابراین آنچه که در مرحله ی اول برای ساخت جهیزیه چوبی عروس دارای اهمیت است پیاده سازی طرح های نوین و بکر بر روی صفحات چوبی است. در ادامه به طور گسترده با انواع سرویس های چوبی عروس و همچنين نحوه ی انتخاب و خرید آن ها آشنا خواهیم شد پس با ما همراه باشید.

چوب عروس 3 - طراحی و ساخت مدرن ترین سرویس چوب عروس

سرویس چوب عروس شامل چه وسایلی می شود؟

طبیعتاً برای آنکه بتوانید نسبت به خرید سرویس چوب عروس اقدام کنید بهتر است یک شناخت کلی از این وسایل داشته باشید. این وسایل متناسب با دکوراسیون منزل ساخته می شوند و هر یک در یک لوکیشن و موقعیت خاص و منحصر به فرد خود قرار داده می شوند. بنابراین لیست جامعی که باید در مورد سرویس چوب عروس تهیه کنید شامل اقلام ذیل می شود :

  • مبلمان چوبی
  • میز چوبی مبلمان
  • بوفه های شکیل و زیبا
  • میزهای تلویزیون
  • استندهای دکوری
  • میز ناهارخوری چوبی
  • جاکفشی چوبی
  • میز و صندلی برای تلفن
  • آینه کنسول چوبی
  • قاب آینه
  • کمد چوبی لباس
  • دراورهای چوبی
  • میز آرایش
  • تخت خواب
  • کمد کنار تخت خواب یا پاتختی
  • میز غذاخوری کوچک برای آشپزخانه
  • کلیه ی سرویس های چوبی آشپزخانه

اینها را می توان از رایج ترین وسایل و اقلامی معرفی کرد که عمدتا زوجین یک برنامه ی مفصل برای تهیه ی آن ها در نظر می گیرند. درواقع سرویس چوب عروس در کنار المان زیبایی بصری خود بسیار کاربردی نیز هستند و نمی توان از آن ها صرف نظر کرد.

به عنوان نمونه کمدها و دراورهای چوبی جزو پر استفاده ترین وسایل چوبی قلمداد می شوند که نبود آن ها یک خلاء بزرگ برای هر منزلی به شمار می رود. البته در ادامه در مورد نحوه ی انتخاب و اینکه در زمان خرید به چه متغیرهایی باید توجه کنیم، خواهیم پرداخت.

چوب عروس 2 - طراحی و ساخت مدرن ترین سرویس چوب عروس

نحوه ی انتخاب سرویس چوب

انتخاب و گزینش سرویس چوب عروس از هیجان انگیزترین اتفاقاتی است که هر یک از زوجین آن را تجربه می کنند. برای آنکه بتوانید یک انتخاب موفق و ایده آلی را داشته باشید لازم است چند فاکتور اساسی را مد نظر قرار دهید که البته فرآیند چندان پیچیده ای هم نیست.

اولین فاکتور تناسب ابعاد منزل و اندازه ی هر یک از اقلام سرویس چوب عروس می باشد. به عنوان نمونه اگر منزل شما دارای یک سالن پذیرایی نسبتاً کوچکی است نمی توانید روی طرح های مختلف یک میز ناهارخوری چوبی ۱۲ نفره مانور دهید چرا که هر چقدر هم که میز شما زیبا و جذاب باشد اما از نظر سایز در مکان مورد نظر شما جای نمی گیرد.

دومین نکته سازگاری و هماهنگی وسایل است، همان طور که می دانید در بخش نشیمن خانه غالباً سرویس چوب عروس شامل مبلمان، میز چوبی، بوفه ها و کمدهای دارای طرح های شیشه ای و همچنین در مواردی میز زیر تلویزیون است.

این وسایل باید از نظر طرح و رنگ با یکدیگر همخوانی داشته باشند تا بتوانند یک جلوه ی بسیار بی نظیر و دلربایی را به وجود آورد. اغلب افراد حتی سعی می کنند رنگ پرده های پنجره را نیز با رنگ مبلمان خود ست کنند. بنابراین دو مقوله سایز و هماهنگی ساختاری میان اجزای مختلف خانه را همواره در گزینش سرويس چوب عروس لحاظ کنید.

چوب عروس 4 - طراحی و ساخت مدرن ترین سرویس چوب عروس

دلایل استفاده از چوب در ساخت جهيزيه عروس

دلایل بسیار زیادی برای استفاده از چوب در طراحی و همچنين تولید سرویس چوب عروس وجود دارد که مهمترین آن نچرال یا طبیعی بودن این عنصر بسیار سخت و زیبا می باشد. اصولاً افراد از لحاظ جنبه های روانشناختی ارتباط بیشتری با وسایل چوبی برقرار می کنند تا اینکه بخواهند از دیگر عناصر موجود مانند فلز در نقاط مختلف منزل خود استفاده کنند.

اما برای تولیدکنندگان نیز تخته های چوبی قابلیت شکل پذیری و فرم دهی بهتری نسبت به دیگر مواد و متریال ها دارند به عنوان نمونه شما راحت می توانید چوب را در مقایسه با صفحات فلزی برش دهید. از طرفی وسایل چوبی با وجود بافت اصطلاحاً زنده ی خود دوام و پایداری بیشتری دارند حال آنکه سرویس چوب عروس به دلیل آنکه جزو اولین وسایل خریداری شده توسط نو عروس داماد های خوش ذوق می باشد.

لذا تمایل دارند سرویس چوب عروس خود را به عنوان یک نماد خاطره انگیز چندین سال متوالی و حتی برای همیشه مقابل دیدگان خود قرار دهند. بنا به برخی مطالعات تجربی ثابت شده است که چوب با گذشت زمان نسبت به دیگر وسایل غیر چوبی، زیباتر و پسندیده تر می شوند برای مثال تصور کنید یک صندوقچه ی چوبی و یا یک صندلی چوبی که حدود پنجاه سال پیش ساخته شده است چقدر می تواند انرژی و هیجان شما را چندین برابر کند.

تضمین کیفیت ساخت سرویس چوب در شرکت کروشان

شرکت کروشان کلیه اقلام مرتبط با سرویس چوب عروس را از مرحله تهیه ی قطعات چوبی تا اتصال آن ها به یکدیگر، تحت یک برنامه ریزی دقیق و توسط مدرن ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا انجام می دهد بنابراین کاملاً طبیعی است که این وسایل دارای عمر و پایداری چند ده ساله داشته باشند.

این مجموعه ی تولیدی روند طراحی و ساخت محصولات را متناسب با نظر و عقیده ی مشتریان انجام می دهد البته کلیه تکنیک های مرتبط با ساخت توسط تکنسین های با تجربه و مجرب بصورت یک عملیات نرمال انجام می شود اما آنچه که برای ما اهمیت دارد این است که بتوانیم آن محصولی را در پایان کار ارائه دهیم که صد در صد مطابق نظر، سلیقه و انتظار مشتریان گرامی باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *