افزایش بار زیبایی فضای داخلی با ویترین چوبی

ویترین چوبی، زیبایی و جذابیت بصری چشم نواز و دلنشینی را برای فضای دکوراسیون منزل با خود به ارمغان می آورد. استفاده از متریال چوب در ساختار این محصول، در افزایش زیبایی ظاهری فضای داخلی، نقش بسزایی ایفا می‌نماید. مجموعه کروشان مدل های جدید و منحصر به فرد ویترین چوبی را تولید می‌نماید. قیمت مناسب و کیفیت بالا، از ویژگی های شاخص این مجموعه محسوب می شود.

ویترین چوبی از المان ها و عناصر کاربردی برای زیباسازی و جذابیت بخشی به چیدمان فضای داخلی تلقی می‌گردد. ویترین های چوبی از دیرباز به جزئی ثابت و جدا نشدنی در خانه ها تبدیل شده اند. عمده ترین کاربرد این ویترین ها، نگهداری از وسایل و لوازم دکوراتیو و گران قیمت و ظروف پذیرایی می باشد. علاوه بر این، با کمک بوفه های چوبی، به راحتی می توان نظم و انسجام مناسبی را در دکوراسیون فضای داخلی ایجاد نمود. به منظور پاسخگویی سلیقه های مختلف، مدلهای متنوعی از ویترین چوبی طراحی و تولید می گردد.

جلوه بخشیدن به فضا با ویترین چوبی

در حال حاضر، ویترین چوبی به یکی از اجزای اساسی و حائز اهمیت مبلمان مبدل شده است. به نمایش گذاشتن و به تصویر کشیدن وسایل دکوری با ارزش و ظروف تزئینی، به وسیله ویترین های چوبی به معنای واقعی کلمه محقق شده است. از سوی دیگر، در هنگام خرید جهیزیه زوج های جوان، ویترین ها از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردار می باشند. نقش و تاثیر چشمگیر ویترین و بوفه چوبی در افزایش جذابیت و زیبایی بصری دکوراسیون فضای داخلی بر کسی پوشیده و مستتر نمی باشد.

یکی از رمز و رازهای برخورداری از دکوراسیون چشم نواز و منحصر به فرد، انتخاب مدل هماهنگ ویترین چوبی با سبک چیدمان و طرح مبلمان سالن پذیرایی می باشد. ایجاد توازن و هارمونی در اجزا و وسایل دکوراسیون، محیطی جذاب و زیبا از لحاظ بصری را در نگاه دیگران جلوه می دهد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که در بسیاری مواقع بوفه های چوبی در سالن پذیرایی و در مجاورت مبلمان قرار می گیرند.

چوبی 2 - افزایش بار زیبایی فضای داخلی با ویترین چوبی

نقش ویترین چوبی در زیباسازی دکوراسیون

استفاده از عناصر طبیعی، در دکوراسیون فضای داخلی، بستر مناسب برای ایجاد محیطی چشم نواز، دلنشین و مطبوع را فراهم می آورد. متریال چوب، از عناصر پرکاربرد برای استفاده در صنعت طراحی داخلی به شمار می رود. محصولات چوبی مانند ویترین چوبی با برخورداری از جذابیت ذاتی و منحصر به فرد، آرامش و زیبایی بصری را به نحو مطلوب به افراد القا می کند. چوب استفاده شده در ساختار این محصول، به علت همخوانی داشتن با روحیه و احساسات مخاطب، از پارامترهای مؤثر برای تجلی احساس آرامش و آسایش در محیط می باشد.

بوفه چوبی به نوعی شمایی از طبیعت را در فضای داخلی بازتاب می دهد. از سوی دیگر، برخورداری از محیطی راحت، گرم و صمیمانه و تزئین شده با عناصر طبیعی، همواره مد نظر عموم مردم قرار داشته است. متریال چوب به منزله یک ماده پرکاربرد و در عین حال طبیعی، بخشی از طبیعت را با خود به همراه می آورد. به عبارت دیگر، از زاویه دید طراحان و معماران طراحی داخلی، چوب نماد آرامش و زیبایی بصری در فضا محسوب می شود. ویترین چوبی هم از این قاعده مستثنا نبوده و ضمن تطبیق پذیری با معماری داخلی، محیطی بی بدیل و چشم نواز را در سالن پذیرایی خلق می نماید. ناگفته نماند که استفاده از عناصر زنده و طبیعی مانند چوب، از روش های کاربردی برای برانگیختن احساسات و عواطف افراد قلمداد می گردد.

چوبی 3 - افزایش بار زیبایی فضای داخلی با ویترین چوبی

انواع مدل های ویترین چوبی

در گذشته های نه چندان دور، ویترین چوبی در قالب کمدهای چوبی در فضای خانه ها به وفور وجود داشت. با تغییرات و تحولات ایجاد شده در صنعت چوب، کمدهای بزرگ و جاگیر قدیمی جای خود را به مدل های جدید و به روز دادند. در ساختار ویترین های جدید تلفیقی از شیشه و چوب استفاده می شود. متناسب با نوع نیاز و نحوه کاربری، مدل های متنوعی از ویترین ها تولید و روانه بازار می گردد.

ویترین مدرن: ویترین چوبی مدرن از طرح بسیار ساده و در عین حال به روز و زیبا برخوردار می باشد. در طراحی و ساخت این مدل از ویترین ها، اثری از تزئینات شگفت انگیز و خاص به چشم نمی خورد. ویترین های مدرن برای افراد علاقمند به سادگی و گریزان از تجمل گرایی و شلوغی، مناسب و مفید می باشند.

ویترین کلاسیک: ویترین چوبی کلاسیک در طرح ها و مدل های برجسته و کنده کاری شده و ظریف طراحی می شود. برخورداری از خطوط منحنی زیاد، از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. ویترین های کلاسیک برای استفاده در محیط های رسمی و مجلل، از بهترین گزینه ها محسوب می شوند.

ویترین کوتاه: ویترین و استند کوتاه به علت اشغال فضای بسیار کم، به یکی از محصولات چوبی پرطرفدار و پرکاربرد مبدل شده است. همچنین، این مدل از ویترین ها برای پوشاندن و پنهان کردن فرو رفتگی های دیوار کمک شایانی می نمایند.

ویترین فانتزی: ویترین های فانتزی با خارج شدن از قالب های رسمی و خشک رایج، در مدل های منحصر به فرد و یونیک طراحی و به مرحله تولید می رسند. برخورداری از بازه رنگی متنوع، از ویژگی های ویترین فانتزی می‌باشد.

چوبی 4 - افزایش بار زیبایی فضای داخلی با ویترین چوبی

عوامل مؤثر بر قیمت نهایی ویترین چوبی

در تعیین قیمت ویترین چوبی عوامل و فاکتورهای مختلفی به صورت مستقیم و غیر مستقیم دخیل هستند. متریال و مواد اولیه به کار رفته در ساختار ویترین، از پارامترهای تاثیرگذار در این زمینه به حساب می آید. سطح کیفی متریال استفاده شده در بافت ویترین چوبی در افزایش طول عمر و دوام و استحکام محصول، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

همچنین، کیفیت رنگ به کار رفته، نوع و مدل، ابعاد و اندازه و تجهیزات استفاده شده در ساختار را می توان از دیگر موارد حائز اهمیت در بازه قیمت نهایی ویترین چوبی برشمرد.

خرید مقرون به صرفه ویترین چوبی از شرکت کروشان

گروه صنعتی هنری کروشان از مراجع معتبر و با سابقه در زمینه طراحی، ساخت و فروش ویترین چوبی در سطح کشور به شمار می رود. این مجموعه در پرتو استفاده از هنرمندان و طراحان خوش قریحه و هنرمند، محصولات و مصنوعات چوبی بی نظیر و متمایزی را تولید و در اختیار خریداران قرار می دهد.

مجموعه کروشان به پشتوانه بیش از ۴۵ سال سابقه، در زمینه طراحی و ساخت بسیاری از محصولات چوبی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه و مناسب فعالیت دارد. تولید محصولات چوبی خانگی، سرویس خواب، دکوراسیون منزل، کابینت، خدمات اکسسوری، خدمات اداری، پارتیشن اداری، لوازم دکوراتیو، تابلو و گلدان تزئینی و دکوراتیو و قاب آینه، برخی از خدمات گسترده و وسیع این مجموعه حرفه ای و کاربلد تلقی می گردد.