کیف چوبی؛ الهام آور حس ناب طبیعت

کیف چوبی از اکسسوری های منحصر به فرد و متفاوت برای افراد مختلف محسوب می گردد. در بافت این محصول از چوب باکیفیت و مرغوب استفاده شده است. بر همین اساس، کیف های چوبی از دوام و مقاومت بالایی بهره می‌برند. مجموعه تولیدی صنعتی کروشان، از مراجع معتبر تولید و عرضه کیف چوبی در کشور تلقی می گردد.

کیف چوبی از مهم ترین اکسسوری ها و لوازم کاربردی و مورد استفاده بسیاری از افراد، به ویژه خانم ها به شمار می رود. کیف های چوبی با الهام از طبیعت و به صورت دستی و رو دوشی طراحی و تولید می شوند. نقش و اهمیت کیف را در زیبایی استایل و تیپ افراد نمی توان نادیده انگاشت. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که کیف زنانه در زمره اکسسوری های محبوب و دوست داشتنی در بین خانم ها و بانوان ایران زمین به حساب می آید. در این میان، کیف چوبی به علت طرح و مدل منحصر به فرد خود، نقش بسزایی در افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها ایفا می نماید.

چوبی 2 - کیف چوبی؛ الهام آور حس ناب طبیعت

رقم زدن استایلی متفاوت با کیف چوبی

بدون تردید، کیف ها از اجزا و ملزومات اجتناب ناپذیر و اصلی در تیپ و استایل یک خانم یا آقا محسوب می شوند. بر این اساس، کیف ها را نمی توان صرفا به عنوان وسیله ای مناسب برای نگهداری لوازم ضروری و مورد نیاز، قلمداد نمود. به عبارت دیگر، بخشی از استایل فرد را نوع و مدل کیف مورد استفاده رقم می زند. کیف چوبی به علت برخورداری از سبک و طرح متفاوت، استایل فاخر و شیکی را برای افراد با خود به ارمغان می آورد. به طور معمول، انتخاب کیف ها متناسب با موقعیت محل و نوع پوشش صورت می گیرد.

انعطاف پذیری و جذابیت خیره کننده کیف چوبی، امکان استفاده از این محصول را در بسیاری از محیط ها و فضاها به سادگی فراهم می آورد. از سوی دیگر، داشتن تیپ و استایل متفاوت و منحصر به فرد، مورد پسند و دلخواه بسیاری از افراد، علی الخصوص خانم ها می باشد. کیف چوبی به سبب بهره مندی از جذابیت و زیبایی ظاهری چشم نواز، استایل یونیک و متفاوتی را برای افراد پدید می آورد. به بیان دیگر، کیف های چوبی، مهر تاییدی بر منحصر به بودن تیپ و استایل فرد می زنند.

چوبی 3 - کیف چوبی؛ الهام آور حس ناب طبیعت

کیف چوبی، الهام آور زیبایی طبیعت

کیف چوبی با استفاده از متریال طبیعی و زنده چوب و با الهام از طبیعت بکر و ناب طراحی و تولید می شود. در ساختار این محصول از چوب های طبیعی مانند چوب راش، بلوط و گردو استفاده می گردد. به منظور افزایش زیبایی و جذابیت بصری، ساختار برخی از این مدل کیف ها، با انواع ریزه کاری ها و گلدوزی ها تزئین می شود. کیف های ساخته شده از متریال چوب، به علت فاخر و خاص بودن، از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن به شمار می روند.

به منظور افزایش و استحکام و ارتقای زیبایی، غالبا درب کیف چوبی از جنس چرم طبیعی ساخته و پرداخته می‌شود. بسیاری از خانم ها از ست شدن کیف مورد استفاده با استایل و نوع پوشش خود استقبال می کنند. کیف‌های چوبی از جمله لوازمی بوده که به راحتی با نوع پوشش و تیپ افراد، توازن و تقارن لازم و کافی را برقرار می کنند. داشتن یک کیف خاص، از موارد بدیهی و مسجل برای بسیاری از خانم ها تلقی می گردد. خاص و متمایز بودن با وجود بسیاری از بانوان عجین شده است. برای به تصویر کشیدن حس خاص و متفاوت بودن، کیف چوبی را می توان از بهترین انتخاب ها دانست.

مهم ترین مشخصات کیف چوبی

کیف چوبی از متریال و مواد اولیه مرغوب و باکیفیت تولید می شود. استفاده از چوب در بافت اصلی این محصول، مقاومت و استحکام کیف را در برابر عوامل محیطی و شیمیایی به میزان چشمگیری افزایش داده است. مقاومت در برابر ضربه و فشار را می توان از دیگر ویژگی های قابل توجه این محصول قلمداد نمود. علاوه بر این، وزن سبک و بهینه کیف، امکان حمل و جابجایی محصول را تسریع و تسهیل نموده است. همچنین، وزن مناسب کیف، مانع از وارد آمدن فشار اضافی و خستگی دست فرد می شود.

طرح و مدل متفاوت، در کنار برخورداری از ظاهر شیک و زیبا، از مشخصات مهم و قابل توجه کیف چوبی قلمداد می گردد. رنگ و طرح منحصر به فرد این کیف، سلیقه ها و ذائقه های مختلف را به خوبی پاسخگو می باشد. ناگفته نماند که کیف های چوبی ضمن مقاومت بالا در برابر تابش نور آفتاب، در طول زمان دچار فرسودگی و افت کیفیت نمی شوند.

چوبی 4 - کیف چوبی؛ الهام آور حس ناب طبیعت

نکات مهم در حین انتخاب کیف چوبی

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید کیف چوبی، کیفیت و مقاومت مطلوب و مناسب محصول می باشد. از آنجایی که این کیف ها برای نگهداری لوازم ضروری در مواقع ترک خانه، مورد استفاده قرار می گیرند، سطح کیفی و دوام کیف، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. متریال و مواد اولیه استفاده شده در ساختار کیف، در افزایش طول عمر و مقاومت و استحکام محصول تاثیر مطلوب و بسزایی برجای می گذارند. بنابراین، در هنگام خرید، جنس و کیفیت کیف باید مدنظر قرار گیرد.

سبک و راحت بودن، طرح و مدل، نوع مکان مورد استفاده و طیف رنگی، از دیگر موارد حائز اهمیت در هنگام انتخاب کیف چوبی به شمار می آیند. مناسب است که طرح و مدل کیف با استایل، پوشش و تیپ فرد همخوانی و تطابق لازم را داشته باشد. در غیر این صورت می تواند استایل و شمایل ظاهری فرد را به شدت تحت شعاع قرار دهد. همچنین، از قیمت کیف چوبی نیز نباید غافل شد.

خرید مقرون به صرفه کیف چوبی از مجموعه صنعتی هنری کروشان

مجموعه صنعتی هنری کروشان از تولید کنندگان به نام محصولات و مصنوعات چوبی در سطح کشور محسوب می‌شود. ساخت و فروش کیف چوبی در این مجموعه بر اساس آخرین متدها و اصول طراحی روز دنیا انجام می‌گیرد. استفاده از طراحان کاربلد و هنرمندان برجسته و خوش ذوق، موجب تولید محصولات چوبی به روز، منحصر و متفاوت، به وسیله مجموعه کروشان شده است.

کلیه محصولات مجموعه کروشان مانند کیف چوبی، با کیفیت مناسب و بهینه ترین قیمت به مشتریان و خریداران ارائه می گردد. این مجموعه با سابقه ۴۵ ساله خود در حوزه چوب، در زمینه طراحی و تولید محصولات چوبی خانگی نظیر سرویس خواب کودک، سرویس خواب، درب و پنجره چوبی، دکوراسیون منزل و کابینت مشغول می باشد. همچنین، ارائه خدمات اداری، خدمات اکسسوری و تابلو، گلدان و تزئینات دکوراتیو، دیگر خدمات گسترده و وسیع این گروه حرفه ای و متبحر را در بر می گیرد.