لذت مطالعه با میز تحریر چوبی

در مقاله امروز قصد داریم تا شما کاربران عزیز را با میز تحریر چوبی آشنا کنیم. میز تحریر که یکی از وسایل پرکاربرد در مکان های مختلف مانند خانه، شرکت، مدارس، ادارات و … به شمار می آید در فرم چوبی بسیار پرطرفدار است.

انواع میز تحریر چوبی با طرح و مدل های متنوع در فروشگاه های معتبر آنلاین به فروش می رسد. مواد استاندارد و خالص و استفاده از چوب های مرغوب در ساخت و تولید میزهای تحریری چوبی باعث شده است که خرید این نوع میزهای نگارشی در مراکز مختلف مورد استقبال بی شماری قرار گیرد.

اگر تا پایان محتوا با ما همراه باشید با انواع میزهای تحریری چوبی، نکات مهم در رابطه با میز تحریر نوع چوبی، ویژگی های میز تحریر چوبی، قیمت این نوع میزها و همچنین شرکت های معتبر ارائه دهنده محصولات چوبی بیشتر آشنا خواهید شد.

آشنایی با انواع میز تحریر چوبی

خیلی اوقات نشستن پشت یک میز زیبا، بادوام و راحت با کارایی بالا می تواند ساعت ها شما را مشغول مطالعه و نوشتن کند. اما هر میزی نمی تواند این ویژگی را ایجاد کند. به عنوان مثال یک میز فلزی ممکن است به دلیل ایجاد سر و صدا، زنگ زدن، تنوع کم در طرح و رنگ شما را جذب نکند.

اما یک میز تحریر چوبی با طرح کلاسیک یا مدرن که با چوب های استاندارد ساخته شده می تواند به خوبی شما را به انجام امور روزمره پشت میزی ترغیب کند. میزهای تحریری چوبی همان طور که از نام آن پیداست میزی است با روکشی از چوب که برای کارهای مختلف استفاده می شود.

میزهای تحریری از نوع چوبی دارای انواع طرح ها و مدل ها است. بسیاری از این نمونه ها دارای کشوهای متعدد، حالت کتابخانه ای یا حتی تاشو است. همین قابلیت های میزهای چوبی موجب شده است تا نسبت به میزهایی از جنس فلز یا پلاستیک بازخورد بهتری داشته باشد.

تحریر چوبی 4 - لذت مطالعه با میز تحریر چوبی

اگر بخواهیم گذری بر انواع میز تحریر چوبی بزنیم، به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • میز تحریر کشو دار و تاشو
  • میز های تحریر چوبی دیواری
  • میز تحریری چوبی کودک با طرح های کودکانه
  • میز تحریر نوع چوبی مخصوص لپ تاپ
  • میز چوبی مناسب نگارش در مدل M191
  • میزهای تحریری چوبی چندکاره
  • میزهای چوبی باکس دار همراه با صندلی

ویژگی های میز تحریر چوبی

میزهای تحریر چوبی که مربوط به انجام کارهای نوشتاری، تحریری، شرکتی و دیگر امور می شود، در اکثر مکان ها وجود دارد و این نشان دهنده کارایی و ویژگی های میز تحریر چوبی است.

میز چوبی به دلیل کیفیت فوق العاده، طرح های زیبا و هارمونی که با اسباب دیگر یک محیط دارد، نسبت به میزهای دیگر محبوب تر است. اگر بخواهیم به برخی از برتری های میز تحریر چوبی اشاره کنیم می توانیم موارد زیر را بیان کنیم:

  • بازدهی بالا در مطالعه
  • کمک به نظم در اتاق
  • در سبک ها و مدل های مدرن
  • دارای ابعاد متنوع و مناسب افراد در تمام سنین
  • قابل تنظیم
  • کیفیت و مرغوبیت چوب
  • کارایی بسیار بالا
  • ایجاد زاویه مناسب بین فرد و سطح میز
  • قیمت بسیار مناسب

تحریر چوبی 5 - لذت مطالعه با میز تحریر چوبی

نکات مهم برای انتخاب یک میز تحریر چوبی

یکی از نکات مهم برای انتخاب میزهای تحریری از نوع چوب، کاربرد آن است. اگر شما یک نویسنده هستید و ساعت ها ممکن است پشت میز بشینید نیاز به میزی دارید که دارای ارتفاع مناسبی باشد تا به اعضای بدن شما مثل گردن و مچ دست فشار وارد نکند.

یکی دیگر از نکات مهم برای انتخاب میز تحریر چوبی در نظر گرفتن متراژ اتاق است. اگر اتاق شما این قابلیت را دارد میز بزرگی در آن قرار گیرد پس چه بهتر میزی چوبی با دارا بودن انواع کشوها را خریداری نمایید. همچنین اگر می خواهید برای اتاق فرزند دلبندتان میز تحریری خریداری نمایید می توانید میزهای چوبی مخصوص نوشتن با طرح های کارتونی و فانتزی انتخاب کنید.

در هنگام خرید میزهای چوبی به ابعاد آن توجه شود. معمولا میزهایی که برای تحریر به کار می رود دارای طول ۷۰ تا ۱۵۰ سانتی متر است. از لحاظ عمق نیز این میزها می تواند اندازه بین ۶۵ تا ۷۵ را داشته باشند. بلندی میز تحریر چوبی نیز حدود ۷۲ تا ۷۸ خواهد بود.

ضخامت و کیفیت میز تحریر چوبی نیز طوری در نظر گرفته شده است که برای هر نوع کاری مناسب است و حتی این ضخامت می تواند دارای لایه های کمتر یا بیشتری باشد. در حالت کلی باید میزی انتخاب کنید که به گردن، ستون فقرات، چشم، آرنج و مچ و … شما آسیبی وارد نکند و مناسب کار شما باشد.

تحریر چوبی 3 - لذت مطالعه با میز تحریر چوبی

شرکت کروشان ارائه دهنده میزهای چوبی

انتخاب یک شرکت معتبر و مشهور که بتواند محصولات متنوع و باکیفیت ارائه دهد بسیار قابل اهمیت است. به عنوان مثال اگر شما قصد خرید یک میز تحریر را داشته باشید نیاز دارید تا این اسباب را از مرکزی سرشناس و قابل اعتماد خریداری نمایید.

کروشان با بیش از ۴۵ سال سابقه درخشان در عرضه لوازم و اسباب صنعت نجاری در زمینه های مختلف توانسته است تا به امروز جوابگوی نیاز مشتریان باشد و رضایت ایشان را جلب نماید. شرکت کروشان با ارائه خدمات ارزنده همچون عرضه انواع میز تحریر چوبی، کابینت های بادوام، دکوراسیون داخلی، سرویس های خواب و … در خدمت مشتریان عزیز است و محصولات متنوع و پرکاربرد خود را با نازلترین قیمت ارائه می کند.

پروژه های مختلفی در راستای فعالیت شرکت کروشان با موفقیت پشت سر گذاشته شده است که با مراجعه به وب سایت شرکت می توانید مشاهده گر انواع فعالیت های این تیم موفق باشید. کارشناسان مربوطه با مشاوره های لازم شما را در انتخاب و خرید انواع اقلام چوبی به ویژه تهیه میز تحریر چوبی راهنمایی خواهند کرد تا بهترین نوع اسباب را با کیفیتی فوق العاده انتخاب نمایید.

تحریر چوبی 2 - لذت مطالعه با میز تحریر چوبی

نازلترین قیمت میز چوبی در شرکت کروشان

همان طور که گفته شد میزهای تحریری چوبی دارای انواع مختلفی هستند. ابعاد و اندازه ها، طرح ها، نوع ضخامت، نوع کاربرد و بسیاری از المان های دیگر می تواند در قیمت خرید میز تحریر چوبی تاثیرگذار باشد. به همین دلیل مراکز سرشناس همچون شرکت کروشان میزهای تحریری را با ذکر مشخصاتی همچون ارتفاع، طول، میزان ضخامت سطح، اندازه پایه ها، میزان شیب و .. معرفی می کنند و سپس طبق نیاز مشتری و نوع کاربرد و طرح میز، قیمت میز تحریر چوبی را مشخص می کنند.

جهت خرید این میزهای مرغوب می توانید به وب سایت شرکت کروشان مراجعه کنید. میزهای مختلف در طرح دخترانه، بچگانه، مخصوص دانش آموزان و میزهای کار و نگارش با قیمتی بسیار ارزان با تخفیفات ویژه در لیست های قیمت قابل رؤیت است. این شرکت با به کارگیری نیروی فعال و ماهر این افتخار را دارد، مدرن ترین و باکیفیت ترین محصولات را در صنعت نجاری به مشتریان ارائه دهد.