جادوی دیوارهای خانه با انتخاب تابلوی چوبی

تابلوی چوبی از بهترین المان ها و گزینه ها برای افزایش جذابیت و زیبایی بصری و چشم نواز کردن دکوراسیون فضای داخلی محسوب می شود. برقراری تناسب و توازن میان تابلوهای تزئینی، رنگ، سبک و سیاق دکوراسیون، بستر مناسب برای خلق فضایی مطبوع، جذاب و دلنشین را فراهم می آورد. استفاده از تابلوهای دکوراتیو روحی تازه در جسم و جان فضای دکوراسیون می دمد.

تابلوی چوبی را می توان از عناصر و المان های مهم و حائز اهمیت در افزایش جذابیت بصری و زیبایی دکوراسیون فضای داخلی برشمرد. نصب تابلو در محیط، نما و شکل ظاهری دکوراسیون را متحول و دگرگون می سازد. علاوه بر جنبه جذابیت و زیباسازی، نمی توان جنبه کاربردی تابلوهای چوبی را نادیده گرفت. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که در عصر حاضر سبک دکوراسیون بسیاری از خانه ها و منازل حال و هوای مدرن و به روز به خود گرفته است. با استفاده از عکس و تابلو چوبی می توان فضای مدرن و منحصر به فردی را در نگاه دیگران به تصویر کشید.

بدون تردید، برای متجلی ساختن احساس آرامش و آسایش در فضا، تابلوی چوبی از گزینه های مؤثر و تاثیرگذار به شمار می رود. از سوی دیگر، خلق فضایی مطبوع و دلنشین، همواره از جایگاه ویژه ای در ذهن و قلب افراد برخوردار می باشد. با استفاده از تابلوهای دکوراتیو و تزئینی می توان محیطی چشم نواز و دیدنی را پایه گذاری نمود.

چوبی 2 - جادوی دیوارهای خانه با انتخاب تابلوی چوبی

نقش و اهمیت تابلوی چوبی در دکوراسیون

به طور کلی، شیوه زندگی ماشینی و پر مشغله امروزی، موجب سپری کردن اوقات بسیاری از افراد در محل کار یا ترافیک و مسیر شده است. از سوی دیگر، محیط خانه یک مأمن مطمئن و امن برای بازیابی انرژی های از دست رفته، رفع خستگی و استراحت محسوب می شود. در این میان و به منظور ارتقای روحیه افراد پس از یک روز کاری سخت و پراکنده ساختن انرژی های مثبت در فضا، عناصر دکوراتیو مانند تابلوی چوبی نقش بسزایی ایفا می نماید.

شایان ذکر است که در حال حاضر فاکتورهای مختلفی برای افزایش زیبایی و جذابیت بصری دکوراسیون مد نظر افراد قرار می گیرد. استفاده از المان های دکوراتیو و تزئینی و متناسب با حال و هوا و سبک دکوراسیون، یکی از رمز و رازهای بخشیدن جلوه ای یونیک و شیک به فضای خانه قلمداد می گردد. استفاده از تابلوی دکوراتیو در محیط حس خوشایند راحتی و آسودگی خاطر را با خود به ارمغان می آورد.

گفتنی است که از زاویه دید طراحان و معماران صنعت دکوراسیون، انواع تابلوها اعم از تابلوی چوبی و فانتزی، از عناصر تکمیل کننده و حائز اهمیت برای طراحی دکوراسیون فضای داخلی نام برده می شود. به عبارت دیگر، تابلوهای دکوراتیو در ایجاد توازن میان وزن و رنگ فضای داخلی نقش تعیین کننده و تمام کننده‌ای برعهده دارند. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که در پرتو استفاده از تابلوهای چوبی و اکسسوری می توان روح تازه ای به کالبد محیط پیرامون خود بخشید.

چوبی 3 - جادوی دیوارهای خانه با انتخاب تابلوی چوبی

دمیدن روحی تازه در فضا با انتخاب تابلوی چوبی

چینش درست تابلوی چوبی علاوه بر زینت بخشی و تزئین دیوارها، احساسی ناب و متمایز را در سرتاسر فضای دکوراسیون متبلور می سازد. همچنین، انتخاب بازه رنگی صحیح و نقش و نگاره های همخوان و هماهنگ با سبک چیدمان، زیبایی و جذابیت بصری را به معنای واقعی کلمه تداعی می کند. مضاف براین، تاثیر عناصر تزئینی و دکوراتیو بر روحیه و احساسات و عواطف افراد بر کسی پوشیده و مستتر نمی باشد. با استفاده از این عناصر و المان ها، بستر مناسب برای از بین بردن یکنواختی و سردی فضا و بخشیدن جانی تازه به دکوراسیون محیط داخلی به بهترین نحو فراهم می شود.

گفتنی است که تلفیق و ترکیب تزئینات دکوراتیو با عنصر نورپردازی محیطی خیره کننده و شگفت انگیز را از لحاظ بصری در ذهن و قلب افراد منعکس می سازد. نقش و نگاره های متفاوت و خاص تابلوی چوبی سلیقه ها و ذائقه های گوناگون را به بهترین نحو تاثیر شعاع خود قرار می دهد. برهمین اساس، برای تزئین و زینت بخشی محیط های مختلف با کاربری های متفاوت نظیر فضاهای تجاری، تفریحی و مسکونی، بر روی تابلوهای چوبی می توان حساب ویژه ای باز نمود.

نکات کاربردی خرید انواع تابلوی چوبی

بدون تردید با خرید تابلوی چوبی برای پذیرایی می توان این محیط را به یکی از قسمت های خاص و منحصر به فرد خانه تبدیل نمود. برای خرید انواع تابلوی چوبی انتخاب های متعدد و زیادی پیش روی خریداران قرار دارد. در این بین، تطابق و تناسب داشتن طرح و رنگ تابلو با سبک و سیاق فضای چیدمان از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. ایجاد هارمونی میان عناصر دکوراتیو و لوازم و وسایل دکوراسیون، علاوه بر القای زیبایی، نظم و انسجام را در گوشه و کنار محیط حکمفرما می کند.

محل قرار گیری و نصب از دیگر موارد حائز اهمیت در حین انتخاب تابلوی چوبی به حساب می آید. براین اساس، تابلوها می بایست در بهترین مکان موجود در فضای پذیرایی و در معرض و شعاع دید افراد قرار داشته باشد. ناگفته نماند که نصب تابلوی چوبی در مکان مناسب، ذوق و هنر و سلیقه شخص را در نگاه دیگران بازتاب می دهد.

چوبی 4 - جادوی دیوارهای خانه با انتخاب تابلوی چوبی

مزایای استفاده از تابلوی چوبی

چوب از جمله متریال طبیعی و عامه پسند و پرطرفدار برای استفاده در فضای دکوراسیون به شمار می رود. این نوع متریال تاثیر مطلوب و شگرفی در شکیل و جذاب نمودن فضا از خود برجای می گذارد. برهمین اساس، یکی از مزایای برجسته و بارز تابلوی چوبی دوچندان ساختن شکل و شمایل ظاهری و دگرگون سازی بهینه و مطلوب فضا می باشد.

از طرف دیگر، استفاده از تابلوی چوبی فضایی پویا و شاداب و مملو از شور و شوق را برای افراد پدید می آورد. با توجه به نیاز افراد به برخورداری از یک فضای آکنده از آسایش و آرامش، تزئین فضا با تابلوهای جذاب و چشم نواز می تواند در این زمینه کمک شایانی نماید.

بهترین مرجع فروش تابلوی چوبی

گروه صنعتی هنری کروشان به پشتوانه تجربه و سابقه بالا، یکی از مراجع اصلی و بزرگ عرضه تابلوی چوبی در سطح کشور محسوب می شود. این مجموعه با به کارگیری آخرین اصول و متدهای طراحی روز دنیا و استفاده از ایده های خلاقانه و نوآورانه، در کنار استفاده از تخصص، تجربه و هنر اساتید کاربلد و حرفه ای، انواع و اقسام محصولات و مصنوعات چوبی را تولید و به خریداران ارائه می نماید.

کیفیت بالای محصولات، قیمت های مناسب و مقرون به صرفه، تنوع بسیار بالای محصولات دکوراتیو، طرح های متمایز و خاص انواع تابلوی چوبی تولید مجموعه کروشان، نیازها و توقعات خریداران را به نحو مطلوب برآورده می سازد.