آینه کنسول چوبی زینت بخش خانه‌ها

آینه کنسول چوبی زینت بخش خانه‌های شما می‌باشد. آینه وسیله‌ای است که در تمامی خانه‌ها مورد نیاز می‌باشد. بسیاری از افراد در تزیین و دکوراسیون خانه به آینه اهمیت خاصی می‌دهند زیرا زمانی که تصویر خود را در آینه مشاهده می‌نمایید زیبایی اطراف آن و شکل آینه می‌تواند برای فرد بسیار جذب کننده باشد. کمتر خانه‌ای را امروز می‌توان پیدا کرد که از کنسول و آینه با طرح‌های خاص در آن استفاده نشده باشد که در قسمت‌های مختلف خانه مخصوصاً در اتاق پذیرایی و نشیمن از آینه کنسول چوبی استفاده می‌شود.

امروزه آینه کنسول چوبی با طرح‌ها و شکل‌های مختلف می‌تواند تصویر‌های بسیار زیبایی از خانه شما منعکس کند از این رو به معرفی شکل‌ها و طرح‌های آینه کنسول چوبی در این قسمت اشاره می‌شود تا بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با خانه و دکوراسیون منزل خود داشته باشید.

معرفی آینه کنسول چوبی

کنسول در معماری به این معنی می‌باشد که چند ستون با یک تکیه‌گاه گیردار باشد که اگر تیرهایی هم وجود داشته باشد به ستون وصل باشند یعنی به عبارت دیگر تیری که تنها یک تکیه‌گاه داشته باشد را شامل می‌شود. کنسول چوبی هم به این صورت می‌باشد که فقط یک تکیه‌گاه دارد و به دیوار می‌چسبد در واقع به زبان ساده‌تر کنسول در واقع یک کمد چند منظوره هست که از آن‌جایی که آینه کنسول چوبی بیشتر در ورودی خانه‌ها استفاده می‌شود شکل، اندازه و نحوه‌ی قرار گرفتن آن در دیوار‌های خالی مخصوصاَ در خانه‌های امروزی که با متراژ‌های کوچک ساخته می‌شود، بسیار مهم است.

یک مزیت مهم دیگر که آینه کنسول چوبی دارد این است که دارای فضای خالی برای قرار دادن وسایل خانه می‌باشد البته بستگی به سلیقه و نیاز مشتری دارد که چه طرحی را انتخاب کند با این حال حداقل به اندازه یک کشو برای قرار دادن بخشی از وسایل جا دارد و همچنین دارای فضای خالی در اطرافش است که وسایل تزیینی از قبیل گلدان، شمعدان و مجسمه‌ها می‌تواند همراه آینه زیبایی خانه را دو چندان کند.

کنسول چوبی 1 - آینه کنسول چوبی زینت‌بخش خانه‌‌ها

برخی افراد همراه کنسول چوبی یک بوفه کوچک یا میز تلفن نیز همراه آن استفاده می‌کنند که طرح یکسان با آینه دارد و برای قرار دادن کتاب‌ها برخی ظروف آشپزخانه و تلفن می‌تواند مفید باشد. همچنین آینه کنسول چوبی چون به دیوار تکیه می‌کند براساس کارایی خود جای زیادی را اشغال نمی‌کند و بالعکس قرار گرفتن آینه در آن سبب می‌شود فضای خانه بزرگتر دیده شود.

همچنین کنسول چوبی قابلیت رنگ‌کردن دارد که متناسب با دکوراسیون خانه می‌توان به رنگ‌های مختلف استفاده کرد که بیشتر در رنگ‌های چوبی، کرمی و نقره‌ای و طلایی استفاده می‌شود. با توجه به دکوراسیون منزل از مدل‌های کلاسیک، مدرن و یا اسپرت و انواع مختلف آینه کنسول چوبی می‌توان استفاده کرد.

شرکت کروشان یکی از شرکت‌های مهم ارائه دهنده خدمات نجاری با انواع محصولات چوبی که ۴۵ سال سابقه نجاری میباشد و ارائه محصولات با کیفیت را در دستورالعمل خود قرار داده‌اند. شما به یک تماس و یا مراجعه به سایت می‌توانید از انواع محصولات و طرح‌های بی‌نظیر این شرکت برای طراحی داخلی خانه خود استفاده نمایید. آینه کنسول چوبی نیز یکی از محصولات کروشان می‌باشد که در طرح‌ها و انواع مختلف برای تمام نقاط کشور عرضه می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با ما در ارتباط باشید.

کنسول چوبی 2 - آینه کنسول چوبی زینت‌بخش خانه‌‌ها

انواع آینه کنسول

آینه کنسول دارای سه نوع ساده، معرق و نقاشی می‌باشد که در این قسمت به معرفی هر یک از سه طرح می‌پردازیم تا راهنمای شما در انتخاب‌هایتان باشد.

  • آینه کنسول ساده : آینه کنسول ساده بدون طرح خاص در روی آن می‌تواند در اشکال مختلف و با جنس‌های مختلف چوبی ایجاد شود. البته آینه کنسول ساده هم می‌تواند به صورت شبکه‌ای، برجسته، اسپرت، مدرن و کلاسیک در انواع رنگ‌ها تهیه شود.
  • آینه کنسول نقاشی : آینه کنسول نقاشی شما خود می‌تواند یک اثر هنری را در خود جای دهد که این موضوع در آینه کنسول نقاشی خلاصه می‌شود. در روی کنسول‌های چوبی می‌توان نقاشی‌های بسیار زیبا طراحی کرد که سبب منحصر به فرد و زیباتر شدن آینه شما خواهد شد. زمینه‌های آن می‌تواند در رنگ‌های متنوع با بافت طبیعی ایجاد شود که شامل رنگ‌های ترک، طرح سنگ، رنگ پتینه، ورق طلا، طلایی و کرم باشد. نقاشی را در قسمت‌های مختلف آینه یا بوفه همراه آن می‌توان کار کرد که هر چقدر ظرافت طرح‌ها و نقاشی کار شده بیشتر باشد زیبایی کنسول چوبی نقاشی بیشتر خواهد شد.
  • آینه کنسول معرق : معرق در واقع به معنی تکه تکه یا رگه رگه است. هنر معرق‌کاری معمولاً از دیرباز در ایران رایج بود که این هنر زیبا را می‌توان در روی چوب نیز به کاربرد. این هنر را می‌توان در انواع وسایل خانه استفاده کرد مانند میز، بوفه، درب‌ها، راه پله که آینه کنسول نیز از این قاعده مستثنا نیست. در آینه کنسول چوبی معرق انواع تکه‌های چوبی با همدیگر تلفیق می‌شوند و رنگ مورد استفاده آنها معمولاً رنگ طبیعی چوب است اما می توان از رنگ‌های طبیعی نیز استفاده کرد. همچنین معرق‌کاری به صورت سفارشی نیز طراحی می‌شود یعنی با انتخاب طرح خود می‌توانید آن را در آینه کنسول چوبی معرق خود استفاده کنید. این نوع آینه‌ها برای خانه‌هایی که طراحی کلاسیک دارند بسیار مناسب خواهد بود.

کنسول چوبی 4 - آینه کنسول چوبی زینت‌بخش خانه‌‌ها

جنس آینه کنسول

نوع چوبی که در ساخت آینه کنسول چوبی استفاده می‌شود به دلیل مقایسه دوام و استحکام آن و قابلیت ارتجاعی چوب برای بسیاری از افراد قابل توجه است که با سایر مواد مثل فلز، خاتم و فیبر هم تلفیق می‌شود. در تهیه آینه کنسول می‌توان از ام دی اف هم استفاده کرد که آینه کنسول چوبی هم کیفیت بالاتری دارد و هم دوامش بیشتر است که در مقایسه با کیفیتش قیمت بالایی دارد.

انواع چوب‌هایی که در ساخت آینه کنسول چوبی استفاده می‌شود چوب راش، چوب بلوط، چوب روس و چوب گردو است که برای اینکه محصول تولید شده از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد در بیشتر موارد از روکش طبیعی چوب نیز استفاده می‌شود با این حال در پایه و قسمت‌های مهم آن چوب مصرف می‌شود. در حالت کلی ام دی اف صرفه اقتصادی بیشتری دارد و توسط افراد بیشتری انتخاب می‌شود.