تاثیر کنسول چوبی بر دکوراسیون منزل

تاثیر کنسول چوبی بر دکوراسیون منزل

کنسول چوبی جزو یکی از وسایل متنوعی است که می توانند تقریباً در هر نقطه از خانه قرار بگیرند، و به عنوان یک نقطه ی کانونی توجه همگان را به خود جلب کنند. البته ممکن است بعد از آنکه دکوراسیون خانه ی خود را طراحی کردیم به مجموعه ی وسایل منزل ما اضافه شوند چرا که با توجه به تنوع در طراحی، استعداد آن را دارند تا با هر نوع دکوراسیونی خود را تطبیق دهند.

بسیاری از افراد هنگام خرید مبلمان، چشمشان به یک کنسول چوبی میافتد و بلافاصله به آن علاقمند میشوند، آن را به خانه میاورند و با توجه به ایده هایی که در ذهن دارند آن را در یک نقطه ای از خانه قرار میدهند، بدون آنکه سایر اجزای خانه را نیز در نظر بگیرند ، بنابراین قبل از آنکه برای خرید یک کنسول اقدام کنید، این سوال را از خود بپرسید که دقیقا کجای خانه آن را می‌خواهید قرار دهید و آیا با وسایلی که اطراف آن است ارتباط دارد؟و همواره باید به یاد داشته باشیم که چون این وسایل جنبه ی زینتی دارند، تاثیر بسیار بالایی در شیک شدن منزل شما دارند.

میزهای کنسول این امکان را فراهم میکنند تا بخشی از شخصیت و سلیقه ی خود را به میهمانان نشان دهیم، در نتیجه لازم است ارتفاع، عمق، رنگ و مدل آن را متناسب با محل قرارگیری آن انتخاب کنیم.

شرکت کروشان با یک دید همه جانبه نسبت به دکوراسیون منزل ، می تواند مناسب ترین کنسول چوبی را به شما معرفی کند.

مکان های مورد استفاده و کاربردهای کنسول چوبی

شما می توانید از کنسول چوبی منحصراً برای مقاصد تزئینی استفاده کنید و یا اینکه وسایلی را که روزانه از آن ها استفاده می کنید، داخل یا روی آن قرار دهید. کنسول چوبی در فضاهای باریک مانند راهروها عملکرد بسیار خوبی دارند، و با توجه به آن که در اندازه ها و اشکال مختلف موجود هستند بنابراین می توانید آن را در هر اتاقی با ابعاد و ظاهر متفاوت ، مورد استفاده قرار دهید. اینها می توانند در نزدیکی میز ناهار خوری مورد استفاده قرار گیرند چون با قرار دادن ظروف در داخل آن ها، دسترسی را راحت تر می کند.

لازم نیست که آن ها را حتما در کنار دیوار قرار دهید ،بسته به سبک و اندازه ی اتاق و مدل قرار گیری مبلمان، ممکن است تصمیم بگیرید آن را در پشت مبل ها نیز قرار دهید. میزهای کنسول فقط مخصوص راهرو ها و اتاق های نشیمن نیستند، به طوریکه یک کنسول باریک و براق در حمام می تواند مکان مناسبی برای قرار دادن یک گلدان چوبی دیگر روی آن باشد و همچنین برای تحت تاثیر قرار دادن میهمانان نیز می تواند مکان ایده آلی باشد برای قرار دادن بسیاری از عطر های خوشبو . از جمله کاربردهای دیگر کنسول چوبی استفاده از وسایلی مانند گلدان های گل، زیورآلات ، آباژورهای رومیزی، قاب عکس، شمعدان های زینتی، و یا آینه ها روی آن است.

البته همواره سعی کنید کنسول چوبی خود را با برجسته کردن تنها یک قطعه ی تزئینی ،مانند یک گلدان گل ساده نگه دارید. نورپردازی های استراتژیک، آینه ها یا قطعات هنری مکمل ،چه در بالا یا کنار کنسول شما می تواند جلوه ای زیبا را به مجموعه ببخشد.

چوبی 2 - تاثیر کنسول چوبی بر دکوراسیون منزل

ایجاد تناسب و هماهنگی بین کنسول و سایر وسایل

همواره سعی کنید از کنسول چوبی برای در معرض دید قرار دادن وسایل جذاب و دکور مانند خود استفاده کنید. چرا که این کار یک روش هوشمندانه برای جلب توجه وسایلی است که تاثیر خود را از دست داده اند. برای جلوگیری از نگاه متمرکز به یک نقطه ی خاص، ارتفاعات اشیاء انتخاب شده خود را تغییر دهید به طوری که یک یکنواختی بصری در کل مجموعه ایجاد کنید تا چشم زیبایی کل را ببیند نه یک نقطه ی خاص.

اکثر مردم تمایل به یک طرح متعادل دارند، و بیشتر میزهای متقارن دارای وسایل یکسان در هر دو طرف هستند ،بنابراین در چینش وسایل روی کنسول چوبی دقت کنید تا ضمن برقراری تعادل، جلوه ای زیبا را به بیننده القاء کند.

چینش گلدان های گل روی کنسول چوبی

اولین گزینه برای ایجاد یک چهره ی جذاب و زیبا در کنسول چوبی قرار دادن یک گلدان روی آن است به طوریکی ماهیت کنسول ها به گونه ای است که سازش و ترکیب فوق العاده ای با گلدان های گل دارند و به نوعی مکمل یکدیگر هستند. می توانید گل های مصنوعی در رنگ های مختلف و با شکوفه های بزرگ را در نظر بگیرید چرا که هم ماندگاری بالایی دارند و هم نیاز به رسیدگی آنچنانی ندارند .

حتی می توانید گلدان ها و گل های خود را با کنسول چوبی خود تطبیق دهید، به طوریکه اگر کنسول شما چوبی است میتوانید گلدان خود را نیز چوبی انتخاب کنید و یا اگر قسمتی از کنسول شیشه ای است، گلدان خود را نیز در تطابق با مجموعه شیشه ای انتخاب کنید.

چوبی 3 - تاثیر کنسول چوبی بر دکوراسیون منزل

راهنمای خرید میزهای کنسول

قبل از خرید کنسول چوبی نسبت به فضای داخلی منزل بررسی هایی را انجام دهید تا بتوانید یک سبک را با توجه به ابعاد خانه انتخاب کنید چرا که گزینش هر مدلی در واقع بازتاب کننده ی سلیقه و سبک زندگی شماست. با توجه به دیدگاه های مختلف، سبک های مختلفی از قبیل سنتی، معاصر، مدرن وجود دارد که در انواع طرح و رنگهای مختلف عرضه می شوند.

به نوع مواد ساخته شده در کنسول چوبی توجه کنید که از چه متریالی و با چه کیفیتی ساخته شده است. قبل از خرید کنسول چوبی به نوع و کارایی آن توجه کنید، اینکه با چه هدفی آن را خریداری کرده اید، آیا جنبه تزئینی آن برایتان مهم است یا اینکه میخواهید برای قرار دادن دیگر وسایل داخل یا روی آن استفاده کنید

چرا که در زیر بعضی از کنسول ها، کشوهایی تعبیه شده است تا دیگر وسایل را در خود جای دهند و معمولا به آن ها کنسول های ذخیره ساز نیز می گویند چون باعث می شوند تا بسیاری از وسایل منزل از دید خارج شوند و اغلب این نوع از کنسول های ذخیره ساز را در فضاهایی مانند نزدیک میز غذاخوری به جهت قرار دادن ظروف به داخل آن ،اتاق نشیمن و یا حتی اتاق خواب مورد استفاده قرارمی دهند. اما بعضی دیگر با به نمایش گذاشتن طرح های مختلف بیشتر جنبه ی زیبایی دارند تا کارایی.

چوبی 4 - تاثیر کنسول چوبی بر دکوراسیون منزل

در پایان ضمن تشکر به جهت انتخاب این شرکت برای خدمت رسانی ، یادآور می شویم که شرکت کروشان با بهره گیری از تیم کارشناسی قوی در جهت مشاوره ، در خدمت عزیزان می باشد تا با یک دید باز نسبت به تغییر دکوراسیون منزل خود اقدام نمایید.