سرویس خواب

خواب خوب آرامش خاصی به همراه دارد یک سرویس خواب مناسب با اندازه و ارتفاع مناسب ، بدون صدا در هنگام غلت خوردن با استحکام مناسب این آرامش را به همراه دارد.

شامل پاتختی ، میز آرایش و در برخی مدل ها شزلون و یا درآور می باشد.

سرویس اتاق خواب

همانطور که آشپزخانه از ارکان اساسی یک خانه است باید گفت اتاق خواب هم رکن دیگر آن است، از اینرو که آخرین جایی است که هرکسی در پایان روز و یا زمانی که کارهایش به پایان رسیده  برای کسب آرامش به آن نیاز دارد.

خواب 3 - سرویس خواب

 

خواب 4 - سرویس خواب

تحت چه شرایطی این آرامش می تواند برقرار شود؟

باید گفت که طراحی صحیح، انتخاب مناسب در خرید ملزومات اتاق و در نهایت یک چیدمان مناسب است که می تواند این احساس آرامش را ایجاد کند.

اتاق خواب مشتمل است براتاق خواب مستر، اتاق خواب کودک، اتاق خواب مهمان.

ملزومات اتاق خواب تشکیل می شود از؛ سرویس های خواب با سبک های مختلف اعم از تخت، پاتختی، کمد( البته امروزه کمتر ضرورتی به دلیل وجود کمد دیواری دارد)، دراور، میز توالت، پاف یا همان مبل اتاق خواب، صندلی میز آرایش و کمد که بهترین نوع تخت خواب و سرویس اتاق خواب برای هر اتاقی متفاوت است.

سرویس خوابی مناسب است که ابتدا با متراژ اتاق تناسب داشته باشد، بزرگی بیش از حد آن می تواند ابتکار عمل را از فرد سلب کند به طوری که نتواند از دیگر وسایلی که برای چیدمان اتاق خوابش تهیه کرده، استفاده کند. از این جهت لازم است در هنگام خرید سرویس خواب از فروشگاه و یا سفارش سرویس اتاق خواب به یک کارگاه نجاری و یا تولید کننده این محصول ابتدا ابعاد و متراژ اتاق مورد نظر را با سازنده در میان بگذارید تا او شما را راهنمایی کرده و در نهایت بتوانید بهترین نوع سرویس اتاق خواب را برای اتاق خواب خود سفارش دهید.

تخت خواب

تخت خواب ها به صورت دو نفره و تک نفره با سایزهای استاندارد و خارج از استاندارد (کینگ سایز) هستند. اینکه شما چی طرح و مدلی از تخت خواب را انتخاب می کنید بستگی به سلیقه شما دارد، اگر با فنگ شویی رابطه داشته باشید سبک های مینیمال می تواند نظرتان را جلب کند.

تخت خواب های پرطمطراق برای کسانی که دکوراسیون شلوغ و پرزرق و برق را می پسندند، مناسب است.

خواب 5 - سرویس خواب

پاتختی

در کنار تخت خواب وجود یک باکس ضروری است این باکس عموما دارای یک یا دو کشو است و نام آن پاتختی است. پاتختی ها کوچک اما بسیار کاربردی هستند از صفحه بالای آن برای قراردادن آباژور و اکسسوری و از کشو آن برای وسایل کوچک و یا لباس های محدود، می توان بهره برد.

خواب 6 - سرویس خواب

میز آرایش سرویس خواب

قرار دادن میز آرایش یا میز توالت به سلیقه شما است. شما می توانید برای سرویس خواب اتاقتان میز آرایش نیز سفارش دهید. میز آرایش عموما کشو داشته که تعداد آن با توجه به ابعاد میز و نظر مشتری است و همراه با آینه است. از میز آرایش بیشتر برای لوازم آرایش و عطر و اکسسوری استفاده می شود و البته از کشوها برای لوازم کوچک و..استفاده می شود.

خواب 7 - سرویس خواب

صندلی میز آرایش

اگر میز توالت یا میز آرایش در سرویس خواب تان سفارش داده اید حتما یک صندلی که در زیر میز قرار می گیرد باید همراه آن باشد که در زمان آرایش بتوانید به راحتی بر روی آن بنشینید.

خواب 8 - سرویس خواب

دراور سرویس خواب

دراور در اتاق خواب، گاهی نقش میز آرایش را هم ایفا می کند یعنی دراور به همراه یک آینه بزرگ می تواند هم نیاز به داشتن کشو برای لباس ولوازم ریز و درشت و هم صفحه دراور برای قرار دادن عطر و لوازم آرایش و همپنین اکسسوری هایی چون آباژورو دکوری های کوچک مناسب با اتاق خواب را برطرف کند و همچنان اتاق خوابی زیبا داشته باشید.

خواب 9 - سرویس خواب

 

خواب 11 - سرویس خواب

خواب 10 - سرویس خواب

کمد سرویس خواب

امروزه وجود کمد دیواری در اکثر منازل نیاز به کمد را برطرف کرده است اما گاهی خرید کمد نیاز می شود، بهتر است کمدی که انتخاب می شود مناسب با دیگر اجزای آن باشد، می توان هنگام سفارش سرویس خواب کمد را نیز بر اساس همان طرح و رنگ سرویس خواب، سفارش داد.

خواب 12 - سرویس خواب

 

خواب 13 - سرویس خواب

 

خواب 14 - سرویس خواب

 

خواب 1 - سرویس خواب

پاف (مبل سرویس خواب)

مبل سرویس خواب عموما برای اتاق خواب مناسب است زیرا با فضایی که اشغال می کند برای چیدمان دیگر وسایل اتاق، ممکن است مشکل ساز شود. مبل سرویس اتاق خواب شما می تواندیک پاف گرد یا پاف چهارگوش و به صورت  صندوقچه باشد که در مورد پاف صندوقچه ای می شود استفاده های گنجه ای از آن کرد و بسیار پرکاربرد است.

خواب 2 - سرویس خواب

اندازه های استاندارد برای تخت خواب

اندازه استاندارد برای تخت خواب دو نفره :

  • ۱۶۰سانتی متر در۲۰۰سانتی متر
  • ۱۸۰سانتی متر در۲۰۰سانتی متر(سایز بزرگ)
  • اندازه استاندارد برای تخت خواب یک نفره
  • ۹۰سانتی متر در ۲۰۰سانتی متر
  • ۱۲۰سانتی متر در ۲۰۰سانتی متر(سایز بزرگ)
  • اندازه استاندارد برای تخت کودک
  • ۱۳۰سانتی متر در ۷۰سانتی متر
  • اندازه استاندارد برای تخت نوجوان
  • ۸۰سانتی متردر ۱۸۰سانتی متر
  • اندازه ارتفاع تخت عموما بین ۵۰سانتی متر تا ۶۰سانتی متر است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *