اسرار تزئین خانه با گلدان چوبی

اسرار تزئین خانه با گلدان چوبی

انتخاب یک گلدان چوبی مناسب برای گلهای دوست داشتنی شما یک هنر است. در انتخاب یک گلدان، سلایق متفاوتی وجود دارد به طوریکه همواره مردم سعی می کنند که علاوه بر مد نظر قرار دادن کارایی آن، به جنبه ی تزئینی آن نیز توجه داشته باشند و آن را در مجموعه ی دکوراسیون منزل خود جای دهند.

بعضی افراد به دلیل داشتن حس طبیعت گرا همواره به دنبال گلدان هایی هستند تا این حس زیبای خود را برآورده کنند، اما عدم اطلاع از مواردی که هنگام خرید گلدان چوبی باید به آن توجه کنند سبب سردرگمی آن ها شده است. فکر میکنید گلدانی که ظاهر جذاب داشته باشد و در عین حال مناسب گل آرایی نیز باشد چه ویژگی هایی دارد؟ اگر گلدان چوبی خود را هنوز تهیه نکرده اید، پس با ما همراه باشید.

کروشان با طراحی و ساخت انواع مختلف گلدان های چوبی و بهره گیری از ایده هایی نو همواره سعی دارد تا قدمی در جهت راهنمایی شما برای تهیه ی گلدان مورد نظرتان بردارد.

اگر مطمئن نیستید که هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کنید نگران نباشید، چرا که ما با معرفی این گلدان های چوبی خارق العاده، مسیر درست را به شما در تهیه ی آن ها نشان می دهیم.

چوبی 2 - اسرار تزئین خانه با گلدان چوبی

علت برتر بودن گلدان چوبی نسبت به سایر گلدان ها

از بین انواع گلدان های امروزی ،چرا گلدان چوبی یک نوع رقابتی در بازار محسوب می شود؟ در اینجا لازم است مقایسه ای بین گلدان ها با نوع سرامیکی و شیشه ای آن داشته باشیم.

بافت بیشتر و طبیعی تر بودن گلدان آن ها را به یک نمونه ی بی نظیر و تطبیقی برای گیاهان و گلهای طبیعی بدل کرده است. در مقایسه با گلدان شیشه ای ،یک رنگ چوبی دوست داشتنی می تواند ساقه های کثیف و رطوبت آن را پنهان کند و همین طور جنس چوب باعث می شود تا شما آن بازتاب نور آزاردهنده ای موجود در شیشه را  نبینید.

بسیاری از گلدان های چوبی دست ساز هستند و درخشش فوق العاده ای از رنگ چوب طبیعی دارند ،اگر برخی از گلدان های چوبی طرح اصل را لمس کنید بافت مارپیچ طبیعی آن را کاملا حس خواهید کرد.

اگر فردی هستید که به دنبال بیان شخصیت خود از طریق دکوراسیون منزل هستید ،یک گلدان چوبی بی نظیر چیزی است که باید انتخاب کنید.

گلدان های چوبی ایمن تر و دارای امنیت بیشتری هستند، چرا که یکپارچه و توپر بودن گلدان چوبی سبب شده است تا دارای بدنه قوی و محکمی باشند. بسیاری از افراد به جای سرامیک و شیشه از گلدان های چوبی استفاده می کنند چرا که در مقابل ضربه مقاوم هستند و به راحتی نمی شکنند. اگر در داخل منزل فرزند کوچک دارید دور گلدان های شیشه ای و سرامیکی خط قرمز بکشید.

چوبی 3 - اسرار تزئین خانه با گلدان چوبی

انواع مختلف گلدان چوبی

معمولا افراد به دنبال سه نوع گلدان چوبی هستند که عبارتند از نوع رومیزی، دیواری و کف اتاق.

برای بیشتر دوستداران گل، گلدان های چوبی رومیزی معمولا برای تنظیم دسته ی گل و ترتیب آن ها استفاده می شود و اغلب در ابعاد کوچک هستند تا بدون اینکه فضای بیشتری اشغال کنند براحتی روی میز قرار می گیرند.

گلدان دیواری اغلب در اتاق، با سبکی مدرن دیده می شوند. به گونه ای که این گلدان ها در ابعاد کوچک و سبک تر هستند و نصب آن بسیار ساده است، تنها با یک میخ و قلاب می توانید گلدان زیبای خود را از دیوار آویزان کنید.

اگر فضای زیادی در اتاق دارید و می خواهید آن را با دکوراسیون منزل تزئین کنید ،مناسب ترین گزینه قرار دادن یک گلدان بزرگ در کف اتاق است. اغلب آن ها دارای وزن نسبتا بالایی هستند و همین ویژگی سبب می شود تا از افتادن هنگام برخورد احتمالی جلوگیری شود اما هنگام جابه جایی آن ها بسیار مراقب باشید. در زیر به معرفی چند نمونه از گلدان های پر طرفدار می پردازیم.

گلدان چوبی به شکل قطره ی اشک

گلدان چوبی مدرن ، از نوع دست ساز چوب درخت انبه به شکل قطره ی اشک، با ظاهری بسیار زیبا و خیره کننده و دارای سطحی براق که بیشتر مناسب سبک های مدرن دکوراسیون منزل مانند مینیمالیستی، ساحلی و استوایی هستند. لازم نیست که در مورد اندازه ی آن نگران باشید چرا که با ارتفاع ۳۰ سانتی متری خود مناسب قرار گیری روی میز، کنسول چوبی و یا حتی پارتیشن چوبی که از نوع قفسه بندی شده است نیز خواهد بود و به بیننده حس آرامش و طبیعی بودن محیط را القاء می کند.

چوبی3 - اسرار تزئین خانه با گلدان چوبی

گلدان چوبی به شکل جعبه ی مکعب ساده از نوع CYS EXCEL

رشد گیاهان شاداب در دنیا به موضوعی مهم تبدیل شده است و یک گلدان چوبی به سبک مکعب ساده همواره مناسب گیاهان پرطراوت بوده است. یک گلدان مکعبی شکل می تواند یک دکوراسیون ساده را در فضای داخلی ایجاد کند و برای خاص جلوه دادن آن ها از پوست درختان نیز برای ساخت آن استفاده می کنند و در ابعاد ۱۰ سانتی متر تا ۳۵ سانتی متر ارائه می شوند. این نمونه به دلیل سادگی به عنوان دکور اداری نیز قابل استفاده است.

چوبی 4 - اسرار تزئین خانه با گلدان چوبی

گلدان چوبی به شکل تنه ی درخت

هیچ گلدان دیگری بهتر از این نوع وجود ندارد تا شما را به طبیعتی بکر نزدیک تر کند. این گلدان چوبی دارای یک پوسته ی درخت استثنایی است که از چوب درخت انبه نیز قابل ساخت است، و این نمونه قطعاً یک هدیه ی شگفت انگیز برای افرادی است که دوستدار طبیعت هستند. از آنجا که قابلیت آب بندی را ندارد لذا اضافه کردن آب به این نوع گلدان توصیه نمی شود بنابراین استفاده از گیاهان و گل های خشک برای این نوع گلدان، خیره کننده خواهد بود.

چوبی 5 - اسرار تزئین خانه با گلدان چوبی

گلدان های دیواری با هندسه ی مثلثی

این گلدان دارای طرح آویز آسانی است، وبه شما این امکان را می دهد تا براحتی آن را به دیوار نصب کنید. دارای یک سبک مینیمالیستی و شیک است و از چوب های مقاوم و محکمی ساخته می شوند. این نوع گلدان در ابعاد کوچک موجود می باشد و سایز آن اغلب در اندازه های ۸×۱۵×۱۷ سانتی متر است و بدون شک یکی از مناسب ترین گزینه ها برای گل های کوچک می باشد.

چوبی 6 - اسرار تزئین خانه با گلدان چوبی

گلدان های با اشکال دایره ای ، استوانه ای و مخروطی

این مجموعه گلدان ها شامل سه گلدان در اندازه و اشکال متفاوت است و در یک جعبه ی هدیه ی زیبا بسته بندی می شوند ،کوچکترین آن ۱۴/۵ سانتی متر و متوسط آن ۲۴ سانتی متر و بزرگترین آن ۳۱ سانتی متر است. شما می توانید این نمونه را به دلیل داشتن رنگ چوب زیبا حتی بدون گل نیز به عنوان یک دکور منحصر به فرد استفاده کنید.

شرکت کروشان با بهره گیری از تیمی با تجربه که قریب بر ۴۵ سال فعالیت در زمینه ساخت وسایل دکوری و چوبی همواره مشتاق در ارائه ی خدمات به شهروندان گرامی می باشد.

چوبی 7 - اسرار تزئین خانه با گلدان چوبی