گلدان چوبی فانتزی مناسب برای خانه های شما

هدف از ارائه ی این مقاله آشنایی شما مخاطبین عزیز با گلدان چوبی فانتزی می باشد پس اگر می خواهید اطلاعات مفید و کاملی درباره ی گلدان چوبی فانتزی کسب کنید، با ما همراه باشید.

همواره داشتن گل و گیاهان تزئینی در منزل و محل کار شما، نه تنها موجب زیبا تر شدن محیط شما می شود بلکه در روحیه شما نیز تاثیر بسزایی نیز دارد. این زیبایی ها را می توان با وجود گلدان چوبی دو چندان کرد. شما با انتخاب این نوع از گلدان چوبی فانتزی در واقع روشی خلاقانه و بسیار شیک را برای رسیدگی به گل و گیاهان خود انتخاب کرده اید.

گلدان چوبی فانتزی

عمده ی گلدان های موجودی که امروزه در بازار می بینید از جنس پلاستیک، سفال و… می باشد و در مقابل آن گلدان های چوبی فانتزی بسیار کمتر به چشم میخورند. از جمله علل حمایت نکردن افراد و حضور کم این محصولات در بازار می توان به قیمت آن ها اشاره کرد که در قیاس با انواع دیگر گلدان ها بسیار گران تر است. گلدان های دیگری نظیر گلدان های سرامیکی نیز در همین تقسیم بندی ها قرار می گیرد و چنین مشکلاتی را دارد اما قیمت این محصولات حتی از نوع چوبی آن هم بالاتر است بنابراین به معرفی گلدان چوبی فانتزی می پردازیم که هم از لحاظ زیبایی، قیمت به صرفه تر و کارایی بیشتر مورد توجه است.

نکته ی جذابی که درباره ی این گلدان ها وجود دارد آن است که علاوه بر تنوع بسیار بالایی که دارد می توان آن را با سلیقه و استایل مورد نظر محیطی که قرار است در آن قرار گیرد ساخت. به عنوان مثال برای محیط هایی که استایلی مدرن و امروزی تری دارند و در عین سادگی از لحاظ ساختاری بسیار نوین اند، می توان از مدل هایی که دارای اشکال هندسی هستند استفاده نمود. برای ساخت این گلدان ها نیازی نیست که حتما مهارت بسیار بالایی داشته باشید و تنها کافیست که کمی از نجاری سر در بیاورید و حداقل یک بار تجربه ی این کار را داشته باشید؛ زیرا در این صورت این کار بسیار آسان و دل نشین برای شما خواهد بود.

چوبی فانتزی 3 - گلدان چوبی فانتزی مناسب برای خانه های شما

گلدان چوبی فانتزی امروزه بیشتر برای چه نوع گیاهانی کاربرد دارد؟

شاید به جرعت بتوان گفت که متناسب ترین گیاه برای استفاده از گلدان چوبی فانتزی کاکتوس است. همانطور که می دانید امروزه این گیاه بسیار محبوب در تمامی خانه ها و محیط های کاری یافت می شود؛ چه از جهت زیبایی و چه از جهت نمادی. این گلدان های چوبی که در واقع همراهان اساسی کاکتوس ها هستند را می توان با سیم های مسی و یا حتی با رنگ های طبیعی تزئین کرد.

از دیگر گیاهان مناسب برای استفاده از گلدان چوبی فانتزی می توان به ساکولنت نیز اشاره کرد؛ اما به طور کلی می توان گفت که شما در انتخاب گیاهان دستتان باز است اما باید توجه داشته باشید که چه نوع گیاهی را می خواهید پرورش دهید چرا که در طی فصول این گیاهان متفاوت خواهند بود و نیاز است تا شما با یک کارشناس مربوطه برای مشاوره گرفتن در اینباره در ارتباط باشید.

چوبی فانتزی 2 - گلدان چوبی فانتزی مناسب برای خانه های شما

چوب مورد استفاده در ساخت گلدان فانتزی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

برای انتخاب چوبی مناسب در جهت ساخت گلدان چوبی فانتزی عوامل زیادی تاثیر گذار خواهند بود و همواره ویژگی هایی از آن مورد توجه سازنده خواهد بود. از جمله ی این ویژگی ها وجود مقاومت خوب در برابر هر گونه فشار وارده بر آن است. به طور کلی دوام و عمر کار بسیار حائز اهمیت است و در عین مقاوم بودن سبک بودن این چوب ها می باشد. این امر به موجب جا به جایی آسان تر آن است.

این قابلیت در تمامی چوب ها وجود ندارد و تنها برخی از آن ها قابل اجرا است. از جمله ی این چوب ها می توان به چوب درختان بالسا اشاره کرد که در سراسر دنیا به عنوان سبک ترین نوع چوب شناخته می شود. امروزه در ساخت این گلدان چوبی تا حد زیادی از چوب درختان گردو نیز استفاده می شود از آن جهت که این نوع درخت بیشتر در دسترس قرار دارد و از لحاظ کیفیت و دارا بودن ویژگی های مورد تایید برای ساخت گلدان ها نزدیک ترین به چوب بالسا می باشد. اما از چوب های دیگر نظیر چوب درخت بلوط و.. نیز برای ساخت آن بهره می برند. همان گونه که می دانید زیبایی چوب نیز از موارد بسیار مهم در تعیین و انتخاب و ساخت گلدان چوبی فانتزی خواهد بود.

چوبی فانتزی 1 - گلدان چوبی فانتزی مناسب برای خانه های شما

اندازه ی گلدان چوبی باید چگونه باشد؟

اندازه ی گلدان چوبی فانتزی بسیار مهم است. به هنگام دکوراسیون منزل و یا محل کار باید به اندازه ی گلدان ها نیز توجه ویژه ایی شود که آیا مناسب آن مکان هستند یا خیر. در واقع هر گلدانی برای محلی خاص تهیه و تولید می شود؛ ممکن است این گلدان ها برای راه پله ها، پذیرایی، رومیزی، میز عسلی، میز پا تختی، اتاق خواب و یا حتی اتاق کار شما مورد استفاده قرار گیرند بنابراین اندازه در هر کدام از آن ها بسیار مهم است.

برای مثال برای بهره بردن از این نوع از گلدان ها در پذیرایی باید به این نکته توجه داشت که این گلدان چوبی فانتزی نیاز است که طویل تر باشند چرا که در یک مقیاس بزرگ تری از فضای ما قرار است مورد استفاده قرار گیرند و چندین گیاه باید در آن جا گذاری شود. از دیگر نکاتی که درباره ی گلدان چوبی فانتزی باید به آن توجه کنید این است که اندازه ی این گلدان ها نباید به گونه ایی باشد که مانع از رشد گیاه شود و یا که بخواهد آن را در فشار قرار دهد زیرا پس از مدتی گل و یا گیاه شما پژمرده می شود و رشد آن متوقف خواهد شد.

بنابراین به گیاهانتان نیز باید اهمیت بسیار زیادی دهید زیرا همان گونه که قبل تر گفته شد گیاهان اطرافتان در روحیه ی شما تاثیر بسزایی خواهند داشت و گل پژمرده نیز همواره روحیه ی شما را خراب خواهد کرد و بر شما تاثیرات منفی خواهد گذاشت.

تولید گلدان چوبی فانتزی در شرکت کروشان

شرکت کروشان دارای شرایط بسیار مناسبی برای تولید گلدان چوبی فانتزی و انواع اکسسوری های مورد نظر شما می باشد. کلیه خدمات این مجموعه به خصوص اکسسوری و گلدان چوبی فانتزی آن با قیمتی کاملا مناسب و کیفیت عالی طراحی و تولید می شود. شما می توانید با سفارش گلدان چوبی فانتزی مورد نظرتان اطمینان داشته باشید که گلدان چوبی فانتزی شما با بالاترین کیفیت چوب و طراحی، به تمامی خواسته های شما پاسخگو خواهد بود.