گلدان چوبی دست ساز ؛ تجلی هنر و خلاقیت هنرمند ایرانی

گلدان چوبی دست ساز از الگوهای بصری موثر و تاثیرگذار برای افزایش بار زیبایی و جذابیت دکوراسیون فضای داخلی محسوب می شود. ساختار و طرح های متفاوت و منحصر به فرد گلدان های چوبی، نگاه بسیاری از افراد را سمت خود جلب می نماید. مدل های زیبا و مدرن گلدان چوبی دست ساز به وسیله مجموعه کروشان تولید و به خریداران ارائه می گردد.

گلدان چوبی دست ساز؛ نماد سرزندگی و شادابی

گلدان چوبی دست ساز از عناصر بصری چشم نواز و جذاب، برای ارتقای بهینه زیبایی ظاهری دکوراسیون فضای داخلی به شمار می رود. اضافه نمودن گیاهان آپارتمانی به گلدان، موجی از شکوفا بودن، سرزندگی و بالندگی را در محیط به جریان می اندازد. بدون اغراق، وجود گیاه در چیدمان فضا، جاری و ساری بودن عنصر حیات و زندگی را تداعی می سازد. به همین جهت، دکوراسیون داخلی بسیاری از خانه ها با گیاهان آپارتمانی و گلدان های چوبی دکوراتیو مزین شده است.

گلدان چوبی دست ساز به علت برخورداری از طرح و مدل متفاوت، از بهترین المان ها برای جذابیت بخشی و زیباسازی دکوراسیون منزل به شمار می رود. تلفیق و ترکیب گل و گلدان، پویایی و زنده بودن حال و هوای فضای خانه را به بهترین نحو منعکس می سازد. بر همین اساس، بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی، بر روی استفاده از گل و گیاه به عنوان بافت پویا و زنده، برای محوطه سازی و فضاسازی، اصرار و تاکید ویژه ای دارند.

بدون اغراق، بسیاری از انسان ها از یونیک و زیبا بودن محیط استقبال می کنند. روش های مختلفی برای خلق عنصر زیبایی و جذابیت در محیط وجود دارد. گلدان چوبی دکوراتیو، از جمله شیوه های سریع و آسان، برای القای زیبایی بصری در گوشه و کنار فضای دکوراسیون خانه می باشد.

چوبی دست ساز 3 - گلدان چوبی دست ساز ؛ تجلی هنر و خلاقیت هنرمند ایرانی

گلدان چوبی دست ساز؛ الهام آور حس ناب طبیعت

در حال حاضر، گیاهان آپارتمانی و طبیعت، به یک عنصر اجتناب ناپذیر و جدا نشدنی در دکوراسیون فضای داخلی منازل تبدیل شده اند. علاوه براین، تصفیه و پاکسازی و افزایش کیفیت هوای محیط، نگهداری از گیاهان طبیعی را مورد توجه بسیاری از افراد قرار داده است. خرید و انتخاب گلدان چوبی دست ساز از بهترین گزینه ها برای پرورش و حفاظت از انواع گیاهان آپارتمانی محسوب می شود.

تزیین فضای داخلی با گلدان چوبی دست ساز علاوه بر خلق حس و حال متفاوت، شمایی از حس زیبا و دوست داشتنی طبیعت را در سرتاسر فضا متجلی می سازد. تزیین گلدان های چوبی با گل های سرسبز و شاداب، احساس سرزندگی و طراوت را در محیط حکم فرما می کند. القای حس مثبت و وصف نشدنی گیاهان، احساسات و عواطف افراد را به خوبی بر می انگیزد. وجود گیاهان با سرسبزی و لطافت و شادابی گره خورده است.

گلدان چوبی از وسایل تاثیرگذار و مؤثر برای استفاده از حضور پر رنگ و سبز گیاهان در محیط منزل یا فضای کار به شمار می آید. مضاف براین، گلدان های چوبی با انعکاس حس ناب و دلنشین طبیعت، احساس آرامش را در وجود افراد پدید می آورند.

چوبی دست ساز 2 - گلدان چوبی دست ساز ؛ تجلی هنر و خلاقیت هنرمند ایرانی

زیباسازی فضا با گلدان چوبی دست ساز

گلدان چوبی دست ساز به علت برخورداری از طرح و مدل منحصر به فرد، از جمله گلدان های پرطرفدار و محبوب در میان افراد تلقی می گردد. زیبایی بی نظیر و خیره کننده گلدان های چوبی سلیقه ها و ذائقه های مختلف را به خوبی پاسخگو می باشد. اعمال روش های خلاقانه و نوآورانه در فرآیند تولید، ظاهر شیک، مدرن و شگفت انگیز گلدان های چوبی دست ساز را در پی داشته است. جنس چوب به کار رفته در ساختار این نوع گلدان، ارتباط و تعامل افراد با طبیعت را افزایش می دهد.

به کار بردن عناصر و تزئینات دکوراتیو، از روش های کاربردی و در عین حال مقرون به صرفه، برای به تصویر کشیدن زیبایی و جذابیت بصری دکوراسیون قلمداد می گردد. گلدان چوبی دست ساز علاوه بر تزئین و زینت بخشی محیط، بستر مناسب برای نگهداری از گل های رنگارنگ را فراهم می آورد.

اشکال و مدل های متفاوت گلدان چوبی دست ساز زیبایی و جذابیت بصری را به معنای واقعی کلمه در محیط متبلور می‌سازد. برخورداری از خاصیت انعطاف پذیری، قابلیت استفاده از گلدان های چوبی را در بخش های مختلف منزل مانند آشپزخانه، سالن پذیرایی و اتاق خواب، به راحتی فراهم می آورد.

مشخصات شاخص گلدان چوبی

گلدان چوبی دست ساز از بهترین و مرغوب ترین جنس چوب ساخته و پرداخته می شود. متریال و مواد اولیه استفاده شده در بافت گلدان، در برابر عوامل محیطی و پوسیدگی از محصول محافظت می کند. گلدان های چوبی به علت برخورداری از ساختار طبیعی، با تمامی سبک های دکوراسیون، تناسب و هارمونی لازم را برقرار می نمایند. همچنین، جنس چوب به کار رفته، جذابیت متفاوت و متمایزی را برای این محصول به ارمغان آورده است.

ذوق، خلاقیت و هنر طراحان و هنرمندان این مرز و بوم، در گلدان چوبی دست ساز نمود بارز و برجسته یافته است. این نوع گلدان ها متناسب با کلیه سلیقه ها در سطح بازار موجود می باشند. جنس چوب گلدان با ترکیب گیاهان سرسبز و رنگارنگ، الگویی بصری و خیره کننده را در فضای چیدمان خلق می کند. وزن مناسب و سبک این نوع گلدان، امکان استفاده و نصب محصول را در بسیاری از نقاط محیط، میسر ساخته است.

قیمت بهینه و مناسب گلدان دست ساز، نگاه بسیاری از خریداران را به سمت و سوی این محصول دکوراتیو سوق داده است. همچنین، به علت استحکام و دوام بالای چوب، امکان قرار دادن گلدان ها در فضای سرد و محیط باز بیرون وجود دارد. در ضمن، گلدان های چوبی، دمای مناسب برای رشد و نمو گیاهان را به بهترین نحو فراهم می‌آورند.

چوبی دست ساز 4 - گلدان چوبی دست ساز ؛ تجلی هنر و خلاقیت هنرمند ایرانی

مرکز فروش گلدان چوبی دست ساز

گروه صنعتی هنری کروشان، از مراجع تولید و فروش کلیه مصنوعات و محصولات چوبی در سطح کشور به شمار می رود. این مجموعه به پشتوانه چندین دهه حضور در صنعت چوب و بهره مندی از استادکاران شاخص و باتجربه، محصولات باکیفیتی و متفاوتی را تولید می نماید. تولید گلدان چوبی دست ساز به خوبی این امر را به اثبات می‌رساند. ساخت و فروش گلدان چوبی دست ساز به وسیله مجموعه کروشان متناسب با نوع نیاز و سلیقه مشتریان، در مدل های متنوع، با طرح های یونیک و چشم نواز صورت می گیرد. کیفیت بالای متریال استفاده شده در ساختار گلدان، دوام و استحکام محصول را تضمین می نماید.

این مجموعه علاوه بر تولید و ارائه گلدان چوبی دست ساز، در زمینه طراحی و ساخت درب و پنجره، سرویس خواب، سرویس خواب کودک و نوجوان، کابینت، دکوراسیون منزل، پارتیشن اداری، میز مدیریت و کنفرانس، اکسسوری، تابلو دکوراتیو و قاب آینه مشغول به فعالیت می باشد.