استفاده حداکثری از پتانسیل فضا با پارتیشن چوبی ثابت

پارتیشن چوبی ثابت از بهترین المان های تزئینی و دکوراتیو برای بهینه سازی و جداسازی فضاهای یک محیط از یکدیگر می باشد. با استفاده از پارتیشن های چوبی به راحتی می توان از حداکثر ظرفیت و پتانسیل یک فضا استفاده بهینه نمود. ایجاد حریم خصوصی، جذابیت بصری چشم نواز، تقسیم کننده مطلوب فضا و افزایش کاربری محیط، برخی از ویژگی های پارتیشن چوبی دیواری به شمار می رود.

پارتیشن چوبی ثابت از عناصر کاربردی و کارآمد برای تزیین و زیباسازی دکوراسیون محیط داخلی به شمار می‌رود. علاوه براین، پارتیشن های چوبی از بهترین راهکارها برای بهینه سازی و نظم بخشیدن به یک فضا می باشند. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که طراحی و استفاده از پارتیشن های چوبی دستاورد زندگی شهری و عصر مدرنیته محسوب می شوند. برهمین اساس، ردپای پارتیشن های چوبی در فضاهای اداری و خانگی به صورت ملموس و محسوس به چشم می خورد.

لازم به ذکر است که بسیاری از طراحان و معماران صنعت دکوراسیون، برای جداسازی و تقسیم فضاها و بخش های مختلف منزل، بر روی استفاده از پارتیشن چوبی ثابت تاکید ویژه ای دارند. همچنین، برای افزایش جذابیت و زیبایی بصری دکوراسیون فضای داخلی، پارتیشن های چوبی از گزینه های مقرون به صرفه و کاربردی تلقی می گردند.

چوبی ثابت 2 - استفاده حداکثری از پتانسیل فضا با پارتیشن چوبی ثابت

جذابیت بخشی به دکوراسیون با پارتیشن چوبی ثابت

به طور کلی، استفاده از عناصر و المان های دکوراتیو به بخشی اجتناب ناپذیر و جدا نشدنی از دکوراسیون فضای داخلی تبدیل شده است. پارتیشن چوبی ثابت به عنوان نمونه ای از محصولات تزئینی و دکوراتیو پرکاربرد، برای پنهان سازی و جداسازی یک فضای خاص مورد استفاده واقع می شود. گفتنی است که استفاده از این محصولات دکوراتیو و تزئینی، در فضاهای متنوع نظیر هتل ها، رستوران ها، ادارات و منازل در مقیاس وسیعی صورت می گیرد. متاثر از تغییر و تحولات شگرف ایجاد شده در صنعت دکوراسیون و معماری، طراحی و اجرای خانه ها نیز تغییرات چشمگیری را به خود دیده است. این تغییر و تحولات منجر به طراحی و ساخت خانه ها با الگو و نقشه های یکنواخت و باز شده است.

مرتبط شدن فضاهای اصلی خانه به یکدیگر و ایجاد حریم خصوصی کمتر برای افراد، ماحصل این نوع سبک معماری قلمداد می گردد. به عبارت دیگر، در این شیوه طراحی دل باز بودن و حرکت و گردش نور بیشتر در تمام قسمت های خانه مورد توجه می باشد. برای به وجود آوردن نظم و انسجام و جلوگیری از نادیده گرفتن حریم خصوصی، پارتیشن چوبی ثابت از عناصر کارآمد و راهگشا تلقی می گردد.

در پرتو استفاده از پارتیشن چوبی، علاوه بر القای عنصر جذابیت و زیبایی در فضای دکوراسیون، می توان محیطی انعطاف پذیر و مجزا را پایه گذاری نمود. بنابراین، تقسیم بندی و جداسازی فضاهای چندگانه و ایجاد فضاهای خصوصی و قابل انعطاف، با استفاده از پارتیشن چوبی ثابت به معنای واقعی کلمه محقق می شود.

چوبی ثابت 3 - استفاده حداکثری از پتانسیل فضا با پارتیشن چوبی ثابت

پارتیشن چوبی ثابت؛ خالق فضای خصوصی و اختصاصی

بدون تردید، نقش پارتیشن چوبی ثابت در ایجاد محیطی خصوصی و افزایش کاربری فضا را نمی توان نادیده گرفت. با کمک این نوع از محصولات دکوراتیو به راحتی می توان یک فضا را به چند بخش کوچک و بزرگ و با کاربری های گوناگون تبدیل نمود. گفتنی است که بهینه سازی و استفاده حداکثری از پتانسیل فضا، از نقاط عطف پارتیشن ها محسوب می شود. در میان انواع مدل های پارتیشن، پارتیشن های چوبی، از بهترین و پرطرفدارترین محصولات دکوراتیو و تزئینی به حساب می آیند.

در بسیاری از منازل امروزی و برای جدا نمودن فضای نشیمن از محیط پذیرایی، پارتیشن چوبی ثابت نقش بسزایی ایفا می نماید. با جداسازی این دو فضای منزل، محیطی صمیمانه و گرم را برای دورهمی های خانوادگی ترتیب می دهند. بنابراین، برای جداسازی و ایجاد یک فضای خصوصی و شخصی، استفاده از پارتیشن دیواری یک ایده هوشمندانه و ایده آل می باشد.

مهم ترین شاخصه های پارتیشن چوبی ثابت

متریال استفاده شده در بافت پارتیشن چوبی ثابت از چوب های مرغوب و بادوام می باشد. استفاده از پنل های چوبی در ساختار این مدل پارتیشن ها، دوام و استحکام محصولات را تضمین می کند. همچنین، علاوه بر جذابیت بصری و فوق العاده ،پارتیشن های از جنس چوب با کلیه اجزا و لوازم فضای دکوراسیون هماهنگی و توازن لازم را برقرار می نمایند. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که پارتیشن ها از لحاظ مکانیسم عملکردی به مدل های ثابت و متحرک تقسیم می شوند.

پارتیشن ثابت ضمن متصل شدن به زمین، سقف یا دیوار، ثابت شده و امکان جابجایی و حرکت را ندارد. در مواقعی که جداسازی کامل دو فضا از یکدیگر بدون استفاده از دیوار بتنی یا گچی مدنظر باشد، بر روی پارتیشن های ثابت، می توان حساب ویژه ای باز نمود. غالبا از این نوع پارتیشن ها برای محیط های اداری و غیر مسکونی استفاده می شود.

زیبایی و جذابیت بصری چشم نواز، قیمت مقرون به صرفه، حفظ حریم خصوصی، کاهش سطح صدا و سهولت در نصب و اجرا را می توان از دیگر ویژگی های حائز اهمیت پارتیشن چوبی ثابت برشمرد.

چوبی ثابت 4 - استفاده حداکثری از پتانسیل فضا با پارتیشن چوبی ثابت

نکات کلیدی انتخاب پارتیشن چوبی ثابت

با رونق گرفتن سبک دکوراسیون داخلی مدرن، پارتیشن چوبی ثابت مدرن نیز پا به عرصه وجود گذاشت. این نوع از پارتیشن ها از سازه های چوبی به صورت افقی، عمودی و در اشکال و طرح های مختلف هندسی مانند دایره، مثلث و مربع طراحی و تولید می شوند. بنابراین یکی از نکات مهم در هنگام خرید پارتیشن چوبی، توجه به سبک و سیاق فضای دکوراسیون می باشد. مضاف براین، اندازه گیری مقدار فضای موجود، از دیگر مؤلفه ها در هنگام خرید پارتیشن های چوبی ثابت تلقی می گردد. برای تعیین اندازه مناسب فضا، اندازه گیری دقیق ارتفاع سقف و فضای کف کمک شایانی می نماید.

گفتنی است که برای حفظ حریم خصوصی، انتخاب پارتیشن چوبی ثابت از راهکارهای تاثیرگذار و مثمر ثمر قلمداد می گردد. همچنین، تناسب داشتن طرح و مدل پارتیشن انتخابی با سبک دکوراسیون داخلی از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

نحوه خرید مقرون به صرفه پارتیشن چوبی ثابت

گروه صنعتی کروشان یکی از مراجع اصلی و باسابقه تولید لوازم دکوراتیو، مصنوعات چوبی و پارتیشن چوبی ثابت در سطح کشور به شمار می رود. این مجموعه به پشتوانه ۴۵ سال حضور در عرصه صنعت چوب کشور، کلیه سفارشات طراحی و تولید محصولات و مصنوعات چوبی را زیر نظر استادکاران حرفه ای و کاربلد انجام می دهد. انجام کلیه سفارشات نجاری اعم از تلفیق چوب و فلز، ام دی اف، چوب، برخی از خدمات متنوع مجموعه کروشان محسوب می شود.

تنوع بالای محصولات، ارائه طرح های متمایز و منحصر به فرد، قیمت های منصفانه، عرضه محصولات به صورت مستقیم، استفاده از متریال باکیفیت و دوام بالای محصولات، برخی از ویژگی های مهم این مجموعه تولیدی به شمار می رود.