آشنایی با پارتیشن اداری و ویژگی های آن

آشنایی با پارتیشن اداری و ویژگی های آن

تعداد شرکت هایی که از پارتیشن اداری استفاده می کنند بسیار چشمگیر است، به طوری که از شرکت های تجاری گرفته تا حتی بیمارستان ها، دفاتر حقوقی، مکان های تولیدی، و در بسیاری از بیزینس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برخی شرکت ها همواره در تلاش هستند تا فضای اداری موجود را به حداکثر برسانند تا کارمندان بیشتری را در اختیار داشته باشند، در نتیجه پارتیشن های اداری با تقسیم بندی یک اتاق باعث تعادل بین فضاهای باز و خصوصی شده که در نهایت یک محیط کاری مناسب را برای کارمندان فراهم می کند.

در این مقاله ابتدا به معرفی پارتیشن اداری و بعد از آن نگاهی خواهیم داشت به فواید و تاثیرات مثبت پارتیشن اداری و همین طور دو نمونه از مدل های متداول آنها، تا درک درستی از ماهیت و ویژگی این نوع از پارتیشن ها داشته باشیم و در نهایت بتوانیم مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم.

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن اداری سریع ترین، ساده ترین و موثرترین راه برای ایجاد یک فضای کاری مناسب می باشد به طوریکه با تفکیک کردن محیط می توانند یک تقسیم کار را بین کارمندان ایجاد کنند تا حداکثر استفاده از هر نقطه ی موجود در یک اتاق صورت گیرد.

پارتیشن اداری می تواند به صورت موقتی یا دائمی باشد و تقریبا در هر اندازه ای که مورد نیاز است قابلیت ساخت دارند، لذا اگر به فکر راه اندازی یک بیزینس تجاری هستید حتما طراحی یک پارتیشن چوبی را در دستور کار خود قرار دهید چرا که ایجاد یک تقسیم بندی درست و برقراری نظم در محیط کاری همواره اولین اولویت در شروع هر کاری می باشد.

اداری 2 - آشنایی با پارتیشن اداری و ویژگی های آن

ویژگی ها و فواید پارتیشن

  • از لحاظ زیبایی شناسی جلوه ای منحصر به فرد به محیط اداری می بخشد
  • نسبت به دیوار کشی های رایج اقتصادی تر و به صرفه تر هستند
  • خاصیت تطبیق پذیری بالایی دارند و با دیگر اجزای محیط سازگار هستند
  • جریان ترافیکی محیط را بهبود می بخشند، به طوریکه فضای شلوغ و در هم ریخته را از بین می برند
  • به راحتی قابل حمل هستند و می توانید با کم ترین هزینه، آن ها را از نقطه ای به نقطه ی دیگر انتقال دهید
  • پارتیشن اداری یک حس مسئولیت پذیری خاصی را به کارمندان القاء می کند به گونه ای که علاوه بر ایجاد یک محیط سالم، روابط بین کارکنان را نیز بیش تر می کند
  • با خاصیت تفکیک پذیری خود، حریم خصوصی افراد را حفظ می کند
  • در مجموع با ایجاد نظم و انضباط در محیط کاری که یکی از اولویت های اصلی قبل از شروع هر فعالیتی می باشد منجر به افزایش بازدهی و پیشرفت کاری خواهند شد.

پارتیشن چگونه فضای کاری شما را بهبود می بخشد؟

یکی از مهم ترین خصوصیات پارتیشن های اداری این است که به سهولت قابل تغییر به طرح های مختلف می باشد در نتیجه اگر شما در آینده تصمیم به تغییر نوع بیزینس خود گرفتید، به راحتی می توانید طرح پارتیشن اداری خود را متناسب با نوع فعالیت خود تغییر دهید. فضای شرکت های مختلف به گونه است که با گذشت زمان همواره نیازمند این هستند که فعالیت خود را برای پیشرفت بهتر افزایش دهند لذا این امر بستر مناسب کاری را نیز می طلبد که این بستر همان بخش بندی و تفکیک محیط کاری است، چرا که برخی کمپانی ها به زمان اهمیت زیادی می دهند و می خواهند هر چه سریع تر مکان کاری خود را برای شروع بیزینس خود آماده کنند.

بنابراین مناسب ترین گزینه همان ایجاد پارتیشن هایی است که به سرعت قابل نصب هستند و نیاز به انرژی و هزینه هایی که برای ساخت دیوارهای ثابت (دیوارهایی که با استفاده از مصالح ساختمانی ساخته می شوند) وجود دارد را ندارند.از طرفی این دیوارهای ثابت به راحتی قابل تغییر نیستند و نمی توانید فعالیت کاری خود را با آن ها تنظیم کنید و به نوعی مجبور هستید تا نوع فعالیت خود را با آن ها وفق دهید.

شرکت کروشان با طرح ایده هایی بسیار جذاب در ساخت و نصب پارتیشن اداری چوبی، توانسته است یک محیط کاری ایده آل را به شرکت های مختلف هدیه دهد.

اداری 3 - آشنایی با پارتیشن اداری و ویژگی های آن

پارتیشن اداری از نوع چوبی یا wooden

پارتیشن چوبی برای هر محیط کاری ایده آل هستند، و در صورت استفاده می توانند یک فضای سنتی و جذابی را ایجاد کنند. آن ها سالها مورد علاقه ی صنعتگران و صاحبان ادارات مختلف بوده اند و با توجه به شکل پذیری در انواع مختلف یک نمای شیک و زیبایی را به وجود می آورند. پارتیشن اداری از جنس چوب در انواع mdf و چوب توپر (solid wood) ساخته می شوند و قابلیت ادغام با شیشه، پلاستیک و حتی ورق های فلزی را دارند به گونه ای که در بسیاری از پارتیشن ها برای ایجاد جذابیت در مجموعه، از چوب برای ساخت نمای کلی پارتیشن و از شیشه برای تزئین برخی از قسمت های آن استفاده می کنند.

لذا پارتیشن چوبی قابلیت ترکیب با هر دکوراسیونی را دارد و همواره یکی از گزینه های اصلی برای ادارات محسوب می شوند. با توجه به آن که شرکت کروشان با بیش از چهار دهه تجربه در زمینه ی ساخت پارتیشن اداری ،که همواره مورد استقبال و رضایت شماره زیادی از مشتریان گرامی بوده است، در حال فعالیت می باشد، در نتیجه اجرای پروژه های مختلف و موفقیت در آن ها را از افتخارات خود می داند و با بهره گیری از تیم مجهز و با تجربه ی خود مشتاق ارائه ی مشاوره و اجرای طرح های مختلف، در خدمت شما عزیزان می باشد.

اداری 4 - آشنایی با پارتیشن اداری و ویژگی های آن

پارتیشن اداری از نوع Eco-friendly

این طرح یک نقطه ی اختصاصی برای قرار دادن برخی گیاهان را فراهم می کند و در عین حال به عنوان یک پارتیشن اداری نیز عمل می کنند، هدف اصلی این ایده، ایجاد یک محیط کار دلپذیر است که به کارکنان این فرصت را می دهد تا هنگام انجام وظایف خود احساس خوشایندی از فضای اطراف خود داشته باشند به طوریکه ثابت شده است اداراتی که از پارتیشن های انباشته از گیاهان زینتی و زیبا استفاده می کنند همواره بازدهی کاری بالایی نیز دارند. لذا این طرح می تواند به صورت پارتیشن چوبی نیز باشد چرا که گیاهان سازگاری بیشتری با بستر چوبی دارند و در مجموع احساس طبیعت گرایی خاصی به مخاطب القاء می کند.

در پایان لازم است این نکته را یادآور شویم که شرکت کروشان همواره در حال بروز رسانی اطلاعات خود در زمینه ی جدید ترین طرح های پارتیشن اداری می باشد، چرا که تخصص و ایده های جدید یکی از اولویت های شرکت ما می باشد بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با ما در تماس باشید تا با دید بازتری نسبت به اجرای پروژه های خود اقدام کنید.