میز کنسول چوبی یک انتخاب خوب برای دکوراسیون منازل

میز کنسول چوبی یک انتخاب خوب برای دکوراسیون منازل

کاربرد میز در دکوراسیون منزل برای هیچ کس پوشیده نیست و از جمله وسایل‌های بسیار ضروری خانه می‌باشد و خوشبختانه در همه جای خانه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل کاربرد میز انواع و اقسام میزها امروزه ساخته می‌شود و تنوع بالایی دارد و یکی از تزئینات مهم در طراحی دکوراسیون خانه می‌باشد. یکی از بهترین نوع میزها که بیشتر مورد توجه همه است و با سایر وسایل خانه هم هم‌خوانی بالایی دارد میز کنسول چوبی است.

جنس چوب از قدیم در دکوراسیون خانه کاربرد بالایی داشت که هم ‌اکنون نیز به وسایل چوبی در دکوراسیون خانه توجه ویژه‌ای می‌شود. طرح های کنسول هم از طرح‌های مدرن و زیبای دکوراسیون منزل هستند که در قسمت‌های مختلف وسایل خانه کاربرد دارند در این قسمت برای آشنایی بیشتر و کمک به انتخاب بهتر شما میز کنسول چوبی خدمتتان معرفی می‌شود.

کنسول چوبی 4 - میز کنسول چوبی یک انتخاب خوب برای دکوراسیون منازل

ضرورت استفاده از میز کنسول چوبی

میز کنسول چوبی یک وسیله کاربردی مخصوصاً برای خانه‌هایی است که فضای کمتری برای دکوراسیون منازل خود دارند. همه دوست دارند در خانه‌های خود اشیا دکوراتیو هم فضای کمتری را اشغال کند و هم در زیبایی خانه نقش مهمی داشته باشد. میز از جمله وسیله‌هایی است که می‌تواند سایر اشیا دکوراتیو را نیز در خود جای دهد و یک وسیله کاربردی نیز می‌باشد.

استفاده از میز کنسول چوبی فقط برای زمان امروز نیست در گذشته مطمئنا در خانه‌های مادر بزرگ ها  از این میزهای چوبی در داخل آشپزخانه‌ها استفاده می‌کردند که حکم گنجینه را داشت و اشیا خاصی را داخل آن نگه‌داری می‌کردند. می‌توان گفت امروزه بیشتر وسایلی که در گذشته استفاده می‌شد دوباره جای خود را در خانه‌ها پیدا کرده و بیشتر از سبک‌های قدیم در دکوراسیون منازل البته با رنگ و تابی متفاوت استفاده می‌کنند.

میز کنسول چوبی هم از این موارد می‌باشد در گذشته هم از این نوع میزها هم در آشپزخانه، هم پذیرایی و هم در اتاق خواب استفاده می‌شد امروزه هم با یکسری تغییرات دوباره میز کنسول چوبی جایگاه خود را در خانه‌ها پیدا کرده است. میز کنسول چوبی یک میز باریک پایه‌دار یا بدون پایه است که در یک فضای کوچک خانه استفاده می‌شود و با اشیای دیگر مثل تابلو، ساعت، شمعدان، گلدان، چراغ رومیزی می‌توان آن را تزیین کرد که استفاده آن همراه با آینه بیشترین استقبال را امروزه به خود اختصاص داده است.

کنسول چوبی 2 - میز کنسول چوبی یک انتخاب خوب برای دکوراسیون منازل

کاربرد میز کنسول چوبی در جاهای مختلف خانه

از میز کنسول چوبی در قسمت‌های مختلف خانه مثل اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه و حتی در دستشویی هم می‌توان استفاده نمود، انتخاب محل آن و کاربرد ، بسیار مهم و ضروری است که به شما در انتخاب طرح و اندازه میزتان کمک می‌کند. برای نمونه استفاده از آن در اتاق خواب به منزله‌ی این است که با یک تیر چند نشان می‌زنید مخصوصاً زمانی که فضای کافی برای وسایل خود نداشته باشید.

بیشتر افراد ترجیح می‌دهند میز کنسول چوبی اتاق خواب همراه با آینه باشد ولی در برخی موارد دیواری نیز آینه و شمعدان را در روی آن قرار می‌دهند. از میز کنسول چوبی با کشو که قفل می‌شود برای قرار دادن مدارک می‌توانید استفاده کنید که دیگر نیازی به گاو‌صندوق هم نمی‌باشد. همچنین فضای کافی برای قرار دادن لوازم آرایشی و بهداشتی در روی آن نیز فراهم شده است. در اتاق پذیرایی نیز استفاده از میز کنسول چوبی مناسب است البته باید در قسمت پذیرایی هماهنگی بیشتر مد نظر قرار گیرد که در صورت هم‌خوانی آن با مبلمان قابلیت استفاده بالاتری خواهد داشت که سایر وسایل تزیینی و اشیایی که می‌خواهید در هنگام حضور مهمان دم دست باشد را می‌توانید در کشوهای آن قرار دهید که دیگر نیاز به رفت و آمد به آشپزخانه نباشد.

در صورت استفاده از بوفه چوبی نیز بسیاری از ست بشقاب و چنگال و سایر ظروف قدیمی نیز می‌توانید داخل آن قرار دهید. برای فضاهای بزرگتر بوفه‌های دو‌قلو را نیز می‌توان استفاده نمود. همچنین استفاده از میز کنسول با آینه هم در پذیرایی امروزه استفاده بالاتری دارد که از نمونه‌های دیواری بدون آینه در صورت تزیین با سایر وسایل مناسب خواهد بود. از میز کنسول‌ چوبی آینه‌ای در راهروهای ورودی هم می‌توان استفاده کرد.

کنسول چوبی 3 - میز کنسول چوبی یک انتخاب خوب برای دکوراسیون منازل

انواع میز کنسول

انواع میز کنسول را می‌توان براساس جنس آن تقسیم‌بندی کرد که میز کنسول چوبی نیز براساس جنس چوب انواع مختلفی دارد. از انواع جنس چوب می‌توان به چوب طبیعی، ام دی اف، جنس PVC و غیره اشاره کرد که هر یک مزیت و معایب خاص خود را دارند. چوب طبیعی هم می‌تواند از جنس چوب راش، درخت گردو و چوب توسکا اشاره کرد، با این حال چوب طبیعی لوکس‌تر است و به دلیل کیفیت مناسب خود قیمت بالاتری دارد با این حال در حالت کلی امروزه جنس ام دی اف هم به دلیل قیمت مناسب و هم تنوع خوب و مناسب خود طرفداران بیشتری دارد و بیشتر ترجیح داده می‌شود.

علاوه بر جنس میز کنسول چوبی را می‌توان براساس شکل نیز تقسیم‌بندی‌ کرد که می‌توان به مدل‌های دیواری، کلاسیک، مدرن، فانتزی، سلطنتی اشاره کرد. موضوعی که در این میان اهمیت بسیار بالایی دارد تناسب بین دکوراسیون خانه و میز کنسول چوبی می‌باشد. مدل‌های سلطنتی همان‌طور که از نامشان مشخص است برای دکوراسیون‌های کلاسیک و لوکس مناسب هستند و همراه با مبلمان سلطنتی تناسب بالایی دارند.

اما اگر خانه‌ای با دکوراسیون ساده دارید مدل‌های فانتزی و شکل‌های دیواری اسپرت میز کنسول چوبی مناسب خواهد بود. میزهای دیواری پایه ندارند و کمترین فضا را اشغال می‌کنند و از بهترین گزینه برای طرح‌های دکوراتیو خانه به حساب می‌آیند. اما میز‌های سلطنتی به فضای بیشتری در خانه نیاز دارند و بزرگ‌تر هستند با این که کشو دارند و وسایل بیشتری را در خود جا می‌دهند.

شرکت کروشان یکی از شرکت‌های سازنده محصولات چوبی می‌باشد که در انواع و اقسام میز کنسول چوبی را از این شرکت می‌توانید سفارش دهید تا طبق سلیقه‌ی شما محصولات خود را ارائه دهند. همچنین طراحی دکوراسیون داخلی منزل و ساخت تمامی سفارشات چوبی خود را می‌توانید به این شرکت بسپارید و از انواع محصولات آنها بهره‌مند شوید. اگر می‌خواهید برای منزل و محل ‌کارتان محصولات یک‌دست سفارش دهید شرکت کروشان بهترین گزینه خواهد بود. کارشناسان این شرکت از فعالان در زمینه طراحی داخلی هستند که به کلیه نقاط کشور سفارشات خود را ارسال می‌کنند.