صنایع چوب کروشان؛ مرجع اصلی ساخت قاب آینه با ام دی اف

ساخت قاب آینه با ام دی اف از خدمات حرفه ای و تخصصی گروه صنعتی هنری کروشان به شمار می آید. این مجموعه با استفاده از تجربه و تخصص اساتید کاربلد و حرفه ای، در زمینه تولید و ساخت انواع مصنوعات و محصولات چوبی و دکوراتیو فعالیت می نماید. استفاده از متریال باکیفیت، قیمت مناسب، طرح های یونیک و مدرن و تنوع بالا، برخی از ویژگی های مهم صنایع چوب کروشان قلمداد می گردد.

به طور کلی، آینه ها از وسایل پراستفاده و حائز اهمیت و کاربردی موجود در دکوراسیون فضای داخلی بسیاری از خانه ها و منازل محسوب می شوند. زیبایی و جذابیت بصری، در کنار ایجاد دکوری شیک و متمایز را می توان از عمده ترین موارد استفاده از آینه ها برشمرد. ساخت قاب آینه با ام دی اف علاوه بر افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری، نمایی منحصر به فرد و شکیل را در فضای دکوراسیون پدید می آورد. بدون تردید، قاب در نظر گرفته شده در زیبایی و چشم نواز بودن طرح و مدل آینه به صورت مستقیم تاثیر دارد.

ساخت قاب آینه با ام دی اف از بهترین عناصر دکوراتیو برای به تصویر کشیدن تفاوت و تمایز بصری ایجاد شده در سبک و سیاق دکوراسیون به شمار می رود. امروزه با طرح های متنوع و مختلفی از آینه ها اعم از گرد، دایره ای و تمام قد مواجه هستیم. از سوی دیگر، انتخاب طرح و مدل آینه متناسب و هماهنگ با سبک چیدمان همواره از دغدغه ها و چالش های اصلی خریداران می باشد.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که ساخت قاب آینه با ام دی اف به راحتی تطابق و توازن لازم را با نوع و سبک چیدمان فضای داخلی برقرار می نماید.

آینه ام دی اف 2 - صنایع چوب کروشان؛ مرجع اصلی ساخت قاب آینه با ام دی اف

اهمیت ساخت قاب آینه با ام دی اف

بدون اغراق، تاروپود سرشت و فطرت پاک و نهان انسان ها با عنصر زیبایی و کمال پیوند خورده است. آینه ها یکی از المان های کاربردی برای انعکاس و به تصویر کشیدن زیبایی ها و جذابیت بصری و ظاهری افراد می باشند. هر انسانی پاره ای از وقت و زمان خود در طول روز را به دیدن ظاهر خود در آینه سپری می کند. از طرف دیگر، آینه های تزئینی و دکوراتیو از محصولات محبوب و پرطرفدار در طراحی دکوراسیون کلاسیک و داخلی به شمار می روند. ساخت قاب آینه با ام دی اف به راحتی با انواع و اقسام سبک های دکوراسیون اعم از کلاسیک و مدرن هارمونی و توازن برقرار می کند.

لازم به ذکر است که یکی از روش های مقرون به صرفه و کاربردی برای ایجاد جلوه بصری دلنشین و زیبا در فضای دکوراسیون، استفاده از آینه دکوراتیو می باشد. برهمین اساس، طراحان دکوراسیون داخلی از آینه به عنوان یک عنصر تعیین کننده و اثر گذار در محیط استفاده می کنند. برای تزئین و زیباسازی فضا، ساخت قاب آینه با ام دی اف به افزایش وزن چشم نوازی و دلنشینی محیط کمک شایانی می نماید. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که یکی از رکن های مهم و اصلی معماری ایرانی، استفاده از آینه در محیط می باشد.

چرا ساخت قاب آینه با ام دی اف

استفاده و کاربرد متریال چوب از دیرباز در گوشه و کنار فضای خانه رواج داشته است. استفاده از چوب و ام دی اف در سبک های مختلف طراحی اعم از روستیک و مدرن کاربرد گسترده ای دارد. علاوه براین، ساخت تزئینات دکوراتیو با ام دی اف به علت برخورداری از طرح و مدل زیبا و چشم نواز، با استقبال شایانی از سوی خریداران همراه شده است. در این میان آینه ها از عناصر مهم دکوراتیو برای جذابیت بخشی به محیط دکوراسیون تلقی می گردند.

ساخت قاب آینه با ام دی اف از ایده های هوشمندانه و در عین حال نوآورانه برای بخشیدن رنگ و لعاب تازه ای به دکوراسیون فضای داخلی می باشد. گفتنی است که در حال حاضر آینه های دکوراتیو به یکی از اجزای ضروری و کلیدی دکوراسیون داخلی مبدل شده اند. ساخت قاب آینه با ام دی اف علاوه بر جنبه زیبایی، با انعکاس نور در فضا، درخشندگی و روشنی مثال زدنی را با خود به همراه می آورد.

آینه ام دی اف 3 - صنایع چوب کروشان؛ مرجع اصلی ساخت قاب آینه با ام دی اف

مهم ترین پارامترها در ساخت قاب آینه با ام دی اف

به طور کلی، تصور کردن خانه یا آپارتمانی بدون آینه غالبا غیر ممکن و حتی غیر مقدور برای بسیاری از افراد به شمار می آید. برهمین اساس، امروزه با مدل های متنوع و مختلفی از آینه ها سروکار داریم. با استفاده از آینه تزئینی می توان یک فضای کوچک و محدود را بزرگتر و بهتر از اندازه واقعی خود به تصویر کشید. یکی از نکات مهم در هنگام ساخت قاب آینه با ام دی اف دوام و سطح کیفی و استحکام بافت و ساختار محصول می باشد. استفاده از متریال باکیفیت و بادوام، مقاومت، استحکام و دوام بالای آینه را به دنبال دارد.

مضاف براین، ساخت قاب آینه با ام دی اف مرغوب و باکیفیت، موجب افزایش طول عمر بالای آینه می شود. در یک نگاه کلی، کیفیت و مرغوبیت، دوام و استحکام و طول عمر مفید، از فاکتورهای مهم در ساخت قاب آینه تلقی می گردد.

مزایای ساخت قاب آینه با ام دی اف

ساخت قاب آینه با ام دی اف برای زینت بخشی و تزئین محل کار یا منزل، راهکاری مقرون به صرفه و کم هزینه به حساب می آید. با توجه به قیمت مناسب و بهینه متریال ام دی اف، با صرف کمترین هزینه می توان محیطی زیبا و چشم نواز را در دکوراسیون فضای داخلی رقم زد. همچنین، استفاده از آینه های دکوراتیو در آپارتمان های کوچک، در بزرگ تر و دلباز تر نشان دادن فضای خانه بسیار تاثیرگذار و مؤثر است.

ساخت قاب آینه با ام دی اف در طرح ها و مدل های متنوعی صورت می گیرد. برهمین اساس، تنوع بالای طرح این محصولات، توقعات و انتظارات سلیقه ها و ذائقه های مختلف را به خوبی پاسخگو می باشد. انعکاس نور مصنوعی یا طبیعی از طریق آینه های دکوراتیو فضای خانه را روشن و پرنور می سازد.

آینه ام دی اف 2 - صنایع چوب کروشان؛ مرجع اصلی ساخت قاب آینه با ام دی اف

صنایع چوب کروشان؛ مرکز تخصصی ساخت قاب آینه با ام دی اف

گروه صنعتی و هنری کروشان از تولیدکنندگان و طراحان برجسته و باسابقه در صنعت چوب کشور به شمار می آید. این مجموعه به پشتوانه سابقه نیم قرن تلاش در این عرصه، کلیه مصنوعات و محصولات چوبی و لوازم دکوراتیو را تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

صنایع چوب کروشان علاوه بر ساخت قاب آینه با ام دی اف در زمینه تولید و ساخت انواع لوازم اداری (میز مدیریت و کنفرانس، پارتیشن، دکور اداری) لوازم منزل (کابینت، دکوراسیون داخلی، درب و پنجره، سرویس خواب) و لوازم دکوراتیو (قاب آینه، تابلوی دکوراتیو، گلدان) مشغول به فعالیت می باشد.