القای زیبایی و جذابیت بصری با انتخاب روشوفاژی

روشوفاژی

روشوفاژی یکی از لوازم دکوراتیو و تزئینی برای زیباسازی و جذابیت فضای چیدمان می باشد. این محصول با رنگبندی و مدل های متنوع با هر نوع سبک و سیاق دکوراسیون هماهنگی و توازن لازم را برقرار می کند. رفع ناهماهنگی های ایجاد شده در فضا، نصب راحت و آسان، مقاومت بالا در برابر حرارت، کاهش صدا و بهینه سازی فضا، از نقاط قوت کاور رادیاتور محسوب می شود.

روشوفاژی یک محصول دکوراتیو و زیبا برای افزایش جذابیت بصری محیط و مخفی نمودن شوفاژها و رادیاتورها به شمار می رود. رادیاتورها به عنوان یکی از تجهیزات گرمایشی، در بسیاری از ساختمان ها و واحدهای مسکونی مورد استفاده واقع می شوند. تامین گرمایش موردنیاز، بهینه سازی مصرف انرژی و راندمان و کارایی بالا، از مهمترین ویژگی های این تجهیزات گرمایشی محسوب می شود. از سوی دیگر، همخوانی و تناسب داشتن رادیاتور با دکوراسیون منزل همواره مورد توجه افراد قرار داشته است.

برای ایجاد توازن و هارمونی مناسب در فضای دکوراسیون، انتخاب و خرید روشوفاژی از بهترین گزینه ها قلمداد می گردد. این محصول به علت برخورداری از تنوع بالا در طرح و رنگ، علاوه بر ایجاد تناسب و توازن، زیبایی و جذابیت را در فضای دکوراسیون به ارمغان می آورد.

3 - القای زیبایی و جذابیت بصری با انتخاب روشوفاژی

خلق دکوراسیونی مدرن با خرید روشوفاژی

روشوفاژی یک پوشش و کاور زیبا و چشم نواز برای تزئین و زینت بخشی رادیاتور یا شوفاژ می باشد. استفاده از این پوشش تزئینی و دکوراتیو علاوه بر افزایش جذابیت و زیبایی تجهیزات گرمایشی، نمای مدرن و بسیار شیک را دکوراسیون محیط تداعی می کند. استفاده از کاور رادیاتور ضمن خلق نمایی شیک و مدرن، فضای مناسبی را برای نگهداری سایر اشیای دکوراتیو و تزئینی در اختیار افراد قرار می دهد.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که کاربرد روشوفاژی تنها به زیباسازی و جذابیت بخشی به محیط محدود و محصور نمی شود. بر این اساس، کاهش سطح صدای شوفاژ و جلوگیری از تماس دست و به تبع آن سوختگی، از دیگر کاربردهای مهم و حائز اهمیت این محصول تلقی می گردد. همچنین، متناسب با سبک و سیاق فضای دکوراسیون، کاورهای رادیاتور در مدل ها و اندازه های متنوعی تولید می شوند.

لازم به ذکر است که داغ شدن بدنه رادیاتورها یکی از موارد جدی و بعضا خطر آفرین بوده که در بسیار مواقع منجر به ایجاد سوختگی می شود. این امر برای کودکان میتواند به عنوان یک عامل تهدید کننده و حادثه ساز تلقی گردد. پوشش رادیاتور با استفاده از روشوفاژی از بهترین و بهینه ترین روش ها برای جلوگیری از این مشکلات به شمار می رود.

بارزترین مشخصات روشوفاژی

به طور کلی، روشوفاژی برای پوشش رادیاتورها و رفع ناهماهنگی های ایجاد شده در محیط مورد استفاده واقع می شود. طرح و مدل خاص و متمایز این محصول، محیطی چشم نواز و زیبا را در فضای چیدمان ایجاد می کند. مضاف بر این، کاورهای رادیاتور از ویژگی ها و مشخصات قابل توجهی بهره می برند.

  • ابعاد و اندازه: به طور معمول، روشوفاژی در ابعاد و اندازه های گوناگون و مختلفی طراحی و تولید می شوند. همچنین، امکان ساخت این محصولات متناسب با نظر و سلیقه مشتری وجود دارد. ارتفاع استاندارد کاور شوفاژ غالبا ۸۰ سانتیمتر می باشد. در ضمن، این کاورها در اندازه های ۱۴۰، ۱۲۰ و ۱۰۰ سانتیمتر نیز موجود می باشند.
  • جنس: رایج ترین متریال استفاده شده برای ساخت باکس شوفاژ چوب ام دی اف است. قیمت مناسب، سبکی و دوام مطلوب، از نقاط قوت چوب MDF می باشد. گفتنی است که روکش استفاده شده برای این محصول ملامینه و سایر قسمت های کاور از جنس ام دی اف ساخته می شود. همچنین، قابلیت ساخت این محصول از ورق هایگلاس نیز وجود دارد.
  • قابلیت ها: متریال و مواد اولیه باکیفیت استفاده شده در ساختار روشوفاژی سبب مقاومت و دوام این محصول در برابر حرارت و گرما شده است. بر این اساس، با داغ شدن بدنه رادیاتور هیچگونه آسیبی و صدمه ای به کاور وارد نمی شود. همچنین، پس از نصب کاور فضای مناسبی برای قرار دادن شمعدان، قاب عکس و سایر وسایل تزئینی ایجاد می شود.

شوفاژی 2 - القای زیبایی و جذابیت بصری با انتخاب روشوفاژی

مزایای استفاده از روشوفاژی

  • بدون تردید، افزایش جذابیت و زیبایی بصری و بخشیدن روحی تازه به کالبد محیط دکوراسیون، از مهمترین مزیت های استفاده از روشوفاژی به حساب می آید. همچنین، این محصول برای مخفی کردن رادیاتور و ناهماهنگی ایجاد شده در فضا کمک شایانی می نماید.
  • کاهش و به حداقل رساندن سروصدا، از دیگر نکات مثبت کاورهای رادیاتور تلقی می گردد. فرآیند تولید گرما در رادیاتور با گردش آب در لوله ها صورت می گیرد. پروسه کاهش یا افزایش دمای شوفاژها غالبا با تولید سروصدا همراه است. کاورهای شوفاژ از بهترین گزینه ها برای کاهش این اصوات می باشند.
  • بهینه سازی و استفاده حداکثری از پتانسیل و ظرفیت فضا را میتوان از دیگر مزیت های مهم روشوفاژی قلمداد نمود. همچنین، سهولت و راحتی در نصب و استفاده از دیگر نقاط قوت کاورهای رادیاتور محسوب می شود.

انواع و اقسام روشوفاژی

کاور شوفاژ چوبی: این نوع از کاورهای رادیاتور از جنس چوب اصل بوده که در مقایسه با دیگر کاورها از قیمت بسیار بالایی برخوردار است. ظاهر زیبا، دوام و استحکام بالا، کیفیت ساخت مناسب و طرح های متنوع برخی از ویژگی های کاورهای چوبی می باشد.

کاور وکیوم (ممبران): در ساختار این نوع از کاورهای رادیاتور از ورق های ام دی اف خام و روکش PVC استفاده شده و کنده کاری ها و نقوش فرورفته و برجسته ای بر روی آن طراحی می شود. لایه پی وی سی با استفاده از حرارت یا چسب، بر روی کاور کشیده می شود.

کاور MDF: این نوع از کاورها به علت قیمت های مناسب و زیبایی چشم نواز از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشند. مقاومت در برابر آب و رطوبت، دوام و استحکام مناسب، صرفه اقتصادی، وزن سبک و مناسب و طرح های متنوع، بخشی از شاخصه های روشوفاژی از جنس ام دی اف محسوب می گردد. ناگفته نماند که کاورهای شوفاژ در مدل های پارچه ای، فانتزی، طرحدار و نمدی نیز موجود می باشند.

4 - القای زیبایی و جذابیت بصری با انتخاب روشوفاژی

نحوه خرید مقرون به صرفه روشوفاژی

بدون تردید، قیمت یکی از مؤلفه های مهم و حائز اهمیت برای بسیاری از خریداران به شمار می آید. قیمت روشوفاژی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و بهای نهایی محصول برای خریدار از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که اندازه، نوع و قابلیت ها، از عوامل تاثیرگذار بر قیمت کاورهای رادیاتور تلقی می گردند. علاوه بر این، متریال استفاده شده در ساختار محصول نیز در قیمت کاور به صورت مستقیم تاثیرگذار و مؤثر می باشد.

شرکت کروشان به عنوان یکی از تولیدکنندگان معتبر، مدل های متنوع و مدرن روشوفاژی را تولید و به مصرف کنندگان ارائه می نماید. قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا، جذابیت منحصر به فرد و مدل های متنوع، از مهمترین شاخصه های این شرکت تولیدی می باشد.