با خدمات چوب مدرن بیشتر آشنا شوید

خدمات چوب برای فضای شما نوعی ظاهر ساده را ایجاد می کند که در صورت انتخاب درست، می تواند به خوبی باعث زیبایی خانه شود. اما با رعایت چند گزینه کاملاً ساده، می توانید یک دکور چوبی بسازید و همچنان فضای خود را مدرن نگه دارید.
گرگ روت طراح ارشد دکور چوبی می گوید:” با توجه به تنوع بی پایان گزینه ها در گونه ها، پوشش ها، رنگ ها، الگوها و بافت ها، مبلمان چوبی به شما امکان می دهد یک تصویر ساده و جذاب را در فضای خود ترسیم کنید.” حال ما شما را با چند نمونه از خدمات چوب که منزلتان را زیبا و دلنشین می کند، آشنا می کنیم.

چگونه از خدمات چوب در کنار وسایل قدیمی منزل بهره ببریم؟

در کارهای نهایی خدمات چوب یکی از کلیدهای موفقیت ترکیب بافت های مختلف است. این باعث می شود آن قطعات منحصر به فرد و برجسته شوند. به این ترتیب باید قطعات قدیمی را با سایر قطعات مدرن تر ترکیب کرد که در مقابل باعث می شود آنها با نور خودشان بدرخشند. دکوراسیون منزل مدرن در مقابل مبلمان قدیمی متقارن حس زیبایی را به محیط می آورد. ما همچنین باید با بافت های پارچه ای بازی کنیم. قفسه ها، میز ناهار خوری، گل میزها، کابینت و چهارپایه ها که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند را  میتوان با استفاده از تکه های پارچه زیبا و رنگارنگ تزئین کرد.

تحریر چوبی 1 - با خدمات چوب مدرن بیشتر آشنا شوید

چوب را با چه چیزی ترکیب کنیم؟

یکی از بزرگترین حسنات استفاده از خدمات چوب این است که اشیای چوبی باعث می شوند فضاهای خانه از نمای بیشتری برخوردار شوند.
شما می توانید ترکیب چوب با فلزاتی مانند آهن، برنز و مس را انجام دهید. به همان اندازه که یک شکل کلی صنعتی ایجاد می کند به همین ترتیب بسیار معاصر یا روستایی است.
به یاد داشته باشید که اگر رنگهای صورتی و درخشان را به آن اضافه کنید بسیار مد روز به نظر می رسد.
اتاق نشیمن و غذاخوری را با پارچه ای خاکستری و پایه های چوبی ضخیم، دو میز قهوه گرد با سه پایه چوبی ترکیب کنید. یا یک صندلی چوبی با روکش سفید در کنار فرش چرم حیوانات بسیار جالب است. لوازم جانبی و دکوراسیون که جنس مسی را در کنار چوب می توان به کار برد: نگهدارنده های شمع، لوسترها، قاب آینه چوبی و…

تعجب آور نیست که ما چوب را در همه اشکال و گزینه های آن دوست داریم. خدمات چوب به عنوان بخشی از طراحی داخلی یک خانه از مزایای یک شرط اصلی در زیبا شدن نمای خانه است.
شما عملا گزینه های بی پایان دارید که می توانید بدون آسیب رساندن به کیفیت، سبک یا راحتی، سبکی را که به بهترین وجهی برای خانه شما مناسب است پیدا کنید.

پنجره چوبی 2 - با خدمات چوب مدرن بیشتر آشنا شوید

انتخاب درب و پنجره چوبی به عنوان یکی از خدمات چوب

وقتی خدمات چوب را بررسی می کنیم. درب و پنجره یکی از گزینه هاست. هنگام انتخاب درب و پنجره، نه تنها باید از طریق معیارهای زیبایی تصمیم بگیرید، بلکه باید از معیارهای کیفیتی نیز اطمینان حاصل کنید که عایق بندی و دوام در طول زمان و ایمنی را تضمین می کند و چوب طبیعی همه این خصوصیات را دارد. در مورد پنجره ها، چوب به دلیل ظرفیت عایق بندی زیاد جنسی بسیار مورد تقاضا است و بسیار برتر از عایقی است که مثلاً آلومینیوم ارائه می دهد.

به عنوان یکی از خدمات چوب می توان طراحی های زیادی را روی درب و پنجره ها انجام داد. فرض کنید می خواهید یک درب آلومینیومی بسازید. تا چه حد می توانید آن را تزیین کنید؟ یا چه طراحی هایی می توان روی آن انجام داد؟ مطمئناً نمی توان آلومینیوم را زیاد به اشکال دلخواه در آورد. اما چوب را کاملاً به طرح های دلخواه می توان طراحی کرد.

از چه نوع چوب هایی در خدمات چوب استفاده کنیم؟

از بین انواع مختلف چوب برای درب و پنجره یا تزئینات دکوراتیو می توانیم یکی از موارد زیر را در خدمات چوب انتخاب کنیم:

  • چوب های سخت مانند بلوط، صنوبر یا گردو در رنگ های تیره تر که تعداد زیادی رگه در نمای آنها است.
  • چوب های نرم مانند کاج، صنوبر یا سرو در ظاهر نهایی ارزان تر و رگه های کمتری دارند.

هم برای درها و پنجره ها و هم برای کابینت منزل و… در بازار طیف گسترده ای از طرح های متنوع در رنگ ها و شکل های مختلف، از ساده ترین تا مدرن ترین سبک، که می توانید خانه خود را با آن بپوشانید پیدا خواهید کرد. اما برای انتخاب نوع چوب طبیعی به عنوان ماده ای برای اکسسوری در خانه خود می توانید از افراد ماهر کمک بگیرید.

چوبی 1 - با خدمات چوب مدرن بیشتر آشنا شوید

مزایای استفاده از خدمات چوب در کابینت

در سالهای اخیر، خدمات چوب نه تنها در مبلمان بلکه در کابینت نیز برجسته شده است. احساس گرمایی که این ماده طبیعی منتقل می کند، مقاومت آن و ظرفیت آن به عنوان عایق حرارتی برای جلوگیری از تغییرات ناگهانی دما و آخرین پیشرفت ها در بهبود پوشش ها و نگهداری آنها، از مزایای آن است.

علت های دیگر کابینت چوبی یا ام دی اف در زیر آمده است:

  • چوب یکی از با دوام ترین مواد است حتی بیشتر با پیشرفت هایی که در استفاده از فناوری های جدید در پیشرفت آن حاصل می شود ایمنی آن بیشتر است.
  • این ماده قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد است و استفاده از آن در بهینه سازی بهره وری انرژی، در کاهش انتشار CO2 کمک می کند.
  • این یکی از بهترین عایق های صوتی است، زیرا سلولز قسمت زیادی از انرژی امواج دریافتی را جذب می کند.
  • دارای ظرفیت ضد آب عالی است.
  • چوب طبیعی به دلیل کیفیت خود، احساس دنج و راحتی را در خانه فراهم می کند.
  • چوب از نظر طراحی گزینه های متعددی دارد و آن را به ماده ای ایده آل برای ایجاد فضاهای شخصی و منحصر به فرد تبدیل می کند.
  • کابینت خانه خود را با چوب بپوشانید، تا بتوان طراحی های دلخواه را روی آن انجام داد.

نتیجه گیری

استفاده از خدمات چوب مدرن برای ساخت وسایل و دکوراتیو منزل یا دکور اداری می تواند محیط شما را زیبا و دلنشین کند. خدمات چوب شرکت کروشان برای طراحی وسایل و تزئینات خانه در خدمت شماست. ساخت درب و پنجره، قاب آینه چوبی، کابینت، دکور اداری و… از کارهایی است که این شرکت انجام می دهد.