کتابخانه خانگی، بهترین وسیله جهت مدیریت کتابهای شما

کتابخانه خانگی به عنوان یک وسیله ی چوبی فوق‌العاده کاربردی، می توانند یک مدیریت عالی و بی نظیری را برای حجم گسترده ای از کتاب های شما فراهم کنند. قفسه های محکم تعبیه شده در کتابخانه خانگی علاوه بر ایجاد نظم در چیدمان کتاب ها قابلیت تحمل وزن بالای آن ها را نیز دارد. حفظ و نگهداری، تنها یکی از مزیت های آن هاست.

چرا که طرح های مختلفی از این وسیله ی گرانبها در حال ساخت است که تاثیر مثبتی بر ارتقاء دکوراسیون کلی محیط دارد. در ادامه ی این مقاله به طور جامع جوانب وسیعی را از این قبیل وسایل چوبی مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید با یک دید همه جانبه بهترین و ایده آل ترین گزینه را در میان طرح های مختلف انتخاب کنید. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

مرغوبیت تخته های چوبی در ساخت کتابخانه خانگی

مهمترین فاکتور که در فرآیند ساخت کتابخانه خانگی همواره مورد نظر است توجه به پایداری و دوام محصول در سالیان طولانی است. این موضوع ارتباط مستقیمی با کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه و از همه مهمتر نحوه ی اتصال قطعات به یکدیگر دارد. درواقع اتصال محکم قطعات مختلف چوبی به یکدیگر تا حد زیادی سبب افزایش دوام محصول نهایی خواهد شد.

خوشبختانه مواد اولیه ای که در ساخت این وسایل پرکاربرد مورد استفاده قرار می گیرند در کارخانه ها و مراکز تولید صاحب برند همگی استاندارد و مورد تایید هستند. بنابراین اگر می خواهید از مرغوب بودن کالای خود مطمئن شوید سعی کنید به مراکز معتبر و شناخته شده جهت انتخاب کتابخانه خانگی مورد نظر خود مراجعه کنید.

خانگی 2 - کتابخانه خانگی، بهترین وسیله جهت مدیریت کتابهای شما

ابعاد و سایز ایده آل کتابخانه خانگی

تصمیم گیری در مورد سایز مناسب کتابخانه خانگی در وهله ی اول نیازمند ارزیابی های دقیق محیط یا فضای قرارگیری آن است. معمولاً کتابخانه ها در اتاق های شخصی مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل لازم است که سایز دیگر اقلام موجود مانند میز تحریر ، تختخواب و دیگر وسایل را نیز در نظر بگیریم تا با ایجاد یک هماهنگی ابعادی میان کلیه ی وسایل، سایز مناسب را انتخاب کنیم.

هدف ما اشغال فضاهایی است که بلااستفاده مانده اند در نتیجه اگر تصور می کنید یک ناحیه از اتاق شما دارای فضای مناسبی است در اولین فرصت با اندازه‌گیری طول و عرض همان ناحیه یک کتابخانه خانگی زیبا را سفارش دهید.

طرح های مختلف کتابخانه خانگی

کتابخانه خانگی نیز مانند دیگر وسایل چوبی منزل قابلیت پذیرش طرح های متنوعی را دارند. اغلب مراجعین تصور می کنند کتابخانه چوبی یک وسیله ی بسیار ساده و بدون طرح های ساختاری است. اما در عصر حاضر می توان با پیاده‌سازی مجموعه ای از طرح های زیبا و کاربردی منجر به تکمیل شدن آن شد. یکی از طرح های رایج ادغام قفسه های کتابخانه با یک یا دو کشو یا دراور کوچک در قسمت پایین آن است که می توان یکسری وسایل مرتبط را نیز جهت نگهداری درون آن قرار داد.

اشکال متنوع قفسه ها می تواند بصورت مربع، مستطیل و یا حتی در مواردی محدود به شکل لوزی باشند. درواقع این درخواست مشتری است که به صورت سفارشی سبب تغییر ساختار کلی کتابخانه خانگی می شود. ممکن است طرح های رایج به صورت آماده در مراکز فروش وجود داشته باشند اما اگر طرح خاصی را در ذهن دارید می توانید برای سفارش ساخت آن با مجری کار در میان بگذارید.

خانگی 3 - کتابخانه خانگی، بهترین وسیله جهت مدیریت کتابهای شما

فواید و مزایای استفاده از کتابخانه خانگی

  • کتابخانه خانگی می تواند منجر به افزایش نظم در چیدمان کتاب های شما شود. به همین دلیل با تهیه ی این وسیله ی ارزشمند دیگر نگران پراکندگی بیش از حد کتابهای خود نباشید.
  • به جهت داشتن قفسه های متعدد و همچنين فضای کافی، عملاً گنجایش بیشتری دارند و می توانند پاسخگوی حجم گسترده ای از کتابها باشند.
  • کتابخانه خانگی عموماً دارای اشکال و طرح های ساختاری جذابی هستند. در نتیجه در صورت قرارگیری در گوشه ای دنج نه تنها باعث به هم ریختگی دکوراسیون منزل نمی شوند بلکه یک جلوه ی بصری زیبا و فرهنگی خاصی را به محیط می بخشند.
  • معمولا دارای وزن بالایی نیستند، مگر آن هایی که به کتابخانه های ملی عرضه می شوند. بنابراین در هر زمان می توانید آن ها را از یک ناحیه به مکانی دیگر منتقل یا جابه‌جا کنید.
  • به همان نسبت که دیگر وسایل از قبیل مبلمان چوبی منزل در رأس توجه قرار دارند، کتابخانه خانگی نیز در اکثر اوقات به عنوان یک رکن اصلی سبب جلب توجه می شوند.

قیمت و هزینه های ساخت انواع کتابخانه

کتابخانه خانگی، متأثر از متغیرهایی همچون ابعاد و سایز خود، امکاناتی که ارائه می دهند، طراحی ساختاری، استفاده از متریال مرغوب، و غیره تعيين قیمت می شوند. هر چقدر مواد اولیه ی بکار رفته در حجم وسیعی و بالا باشد به همان نسبت منجر به افزایش قیمت کتابخانه خانگی می شود. نوع تخته های چوب بکار رفته، اینکه از نوع ماشینکاری شده با دستگاه پرس و یا جزو تخته های چند لایه ی استاندارد باشند ، هر کدام به نوبه ی خود منجر به نوسان قیمت تمام شده ی کتابخانه ها خواهند شد.

اما امروزه بسیاری از کارخانجات تولید کننده ی محصولات و وسایل چوبی منزل به دلیل وفور و فراوانی مواد اولیه ترجیح می دهند تا سیر صعودی هزینه های فروش را کنترل کنند تا مشتریان نیز بتوانند یک خرید رضایت بخشی را داشته باشند. اما نکته ای که وجود دارد این است که به دلیل تنوع وسیع در ارائه ی انواع کتابخانه چوبی می توان یک نمونه را مطابق با بودجه ی خود انتخاب کرد.

خانگی 4 - کتابخانه خانگی، بهترین وسیله جهت مدیریت کتابهای شما

سفارش ساخت کتابخانه چوبی در شرکت کروشان

کلیه ی مشتریان گرامی می توانند متناسب با دکوراسيون منزل و همچنين سلیقه و نظر خود یک طرح پیشنهادی را جهت ساخت به شرکت کروشان ارائه نمایند. طبیعتاً متخصصین و طراحان این مجموعه سعی می کنند نظرات شما را تا حد امکان در روند تولید محصول نهایی تأثیر دهند. علاوه بر این شرکت کروشان با ارزیابی و بررسی ریزبینانه ی محیط و فضایی که قرار است کتابخانه‌ در آن قرار بگیرد، بهترین و مناسب ترین طرح را به شما معرفی می کنند. فلذا مد نظر قرار دادن نظرات کارشناسی باعث می شود سفارش ساخت کتابخانه خانگی در بالاترین سطح کیفیت و مطابق با انتظارات مراجعین انجام شود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *