پارتیشن چوبی دکوری و تاثیر آن بر زیبایی محیط

پارتیشن چوبی دکوری و تاثیر آن بر زیبایی محیط

پارتیشن چوبی دکوری جهت ایجاد انفصال و تفکیک فضاهای وسیع در کنار ارتقاء سطح زیبایی محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما اگر بخواهید یک تقسيم بندی عالی در محل کار، منزل و دیگر محیط ها انجام دهید دو پیشنهاد اساسی وجود دارد. احداث دیواره های ثابت که بسیار پر هزینه و زمان بر می باشد و یا استفاده از انواع پارتیشن چوبی دکوری که امروزه به دلیل جذابیت بی نظیری که دارند مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده اند.

این قطعات چوبی به مراتب گزینه ی ایده آلی هستند زیرا اگر به هر دلیلی قصد تغییر در نوع فرآیند جداسازی محیط را داشتید شرایط لازم برای شما کاملاً مهیا است.در مقابل دیوارهای ثابت به سختی امکان تغییر دارند. در این مقاله به طور جامع جوانب مهم این نوع از پارتیشن ها را از نظر تنوع طرح، ویژگی های ساختاری و همچنين دیگر مزیت های آن مورد بررسی قرار می دهیم تا براحتی بتوانید جهت خرید و از همه مهمتر سفارش ساخت آن ها اقدام کنید.

طرح های مختلف پارتیشن چوبی دکوری

پارتیشن چوبی دکوری را می توان در اشکال مختلف طراحی کرد. طرح و نحوه ی پیاده سازی و کیفیت آن رابطه ی مستقیمی با ایده پردازی سازنده ی آن دارد. ایجاد یک دیواره ی چوبی ساده شاید چندان جذابیت بالایی نداشته باشد. بنابراین این طرح ظاهری پارتیشن چوبی دکوری است که امتیاز ساختاری این قطعه ی چوبی ارزشمند را افزایش می دهد. زمانی که واژه ی دکوری به این پارتیشن های چوبی اطلاق می شود لازم است که تمام ذوق و هنر خود را در طراحی آن ها بکار بگیرید.

درواقع در این صورت است که می توان یک وجه تمایز اساسی میان وسایل ساده و دکوری در نظر گرفت. قرار دادن گلدان های چوبی کوچک، قاب عکس و دیگر وسایل دکوری در طرح هایی از پارتیشن که دارای قفسه هستند می تواند چهره ی پارتیشن را به مراتب ارتقاء دهد. وجود قفسه برای پارتیشن چوبی دکوری یک مزیت فوق العاده عالی محسوب می شود زیرا در این صورت می توانید کاستی های احتمالی پارتیشن را جبران و به نوعی پوشش دهید.

این نوع طرح قابلیت مانور بسیار بالایی دارد یعنی امکان افزایش یا کاهش قفسه در هر ناحیه ی پارتیشن وجود دارد. البته این تنوع طرح را در قالب تصاویر در همین مقاله به نظر شما می رسانیم تا بیشتر با پارتیشن های چوبی آشنا شوید.

چوبی دکوری 2 - پارتیشن چوبی دکوری و تاثیر آن بر زیبایی محیط

ویژگی های ساختاری پارتیشن چوبی دکوری

پارتیشن چوبی دکوری علاوه بر استفاده از بهترین و مرغوب ترین تخته های چوبی ممکن است در مواردی جهت افزایش زیبایی خود، با عناصری مانند شیشه نیز ادغام شوند. البته این ساختار و طرح کلی پارتیشن چوبی است که تعیین کننده ی درصد استفاده از مواد غیر چوبی می باشد. به عنوان نمونه شما می توانید پارتیشن خود را در بخش میانی علاوه بر قاب چوبی که دارند اشکال مربعی با صفحات شیشه ای را تعبیه کنید که زیبایی خارق‌العاده ای را به محصول نهایی می بخشد.

ویژگی بعدی پارتیشن چوبی دکوری، هماهنگی ساختاری با محیط از لحاظ سایز است. شما می توانید این پارتیشن ها را از قسمت کف تا حتی سقف سازه نیز امتداد دهید. هدف از بکارگیری پارتیشن در درجه ی اول جداسازی محیط و در درجه ی دوم حفظ دکوراسیون فضای اطراف است. پارتیشن چوبی اگر هوشمندانه طراحی و ساخته شوند سبب اشغال فضای بیشتر نمی شوند. نکته ای که وجود دارد این است که ما باید ابعاد عرضی آن ها را بصورت کنترل شده طراحی کنیم تا در برگیرنده ی فضای بیشتری نباشند.

از طرف دیگر عنصر چوب بر خلاف دیگر وسایل که از صفحات فلزی در ساخت آن ها استفاده شده سازگاری و هماهنگی بالایی با دکوراسیون منزل شما دارند. بنابراین پارتیشن چوبی دکوری در کنار کاربردی بودن خود، منجر به افزایش شادابی و زیبایی فضای اطراف نیز می شوند.

چوبی دکوری 3 - پارتیشن چوبی دکوری و تاثیر آن بر زیبایی محیط

مزیت های استفاده از پارتیشن

  • به عنوان یک جمع بندی کلی، پارتیشن چوبی سبب ایجاد یک تقسیم بندی فوق العاده عالی، در محیط های دارای مساحت زیربنایی وسیعی هستند. نتیجه ی آن قطعاً افزایش نظم و انضباط و اختصاص بخشی از فضای موجود به فعالیت های متفاوت است.
  • استفاده از پارتیشن چوبی منجر به کاهش و یا از بین بردن پروژه های ساخت و ساز در ساختمان خواهد شد. به عنوان نمونه برای جداسازی فضا نیازی به دیوارکشی آجری نیست بلکه شما می‌توانید با یک تصمیم گیری هوشمندانه، این پارتیشن های چوبی را جایگزین کنید.
  • اگر در یک مساحت مشخص از چندین مدل پارتیشن چوبی دکوری استفاده می کنید براحتی می توانید آن ها را در نقطه ای دیگر جابه‌جا و یا انتقال دهید. حال آنکه دیوارهای ثابت قابلیت انتقال ندارند.
  • تنوع طرح در پارتیشن دکوری سبب خلق جلوه های بصری زیبا در محیط می شود. همان طور که از نامشان مشخص است علاوه بر پارتیشن، جنبه ی دکوری نیز دارند.
  • علیرغم استفاده از متریال چوبی سخت و تخته های توپر و ضخیم در ساخت آن ها به دلیل مدیریت ساختاری که در پیکره ی پارتیشن وجود دارد اغلب دارای وزن سبکی هستند. به طور مثال پارتیشن های چوبی دکوری اغلب چارچوب مقاومی دارد، اما در قسمت میانی ممکن است جهت ایجاد طرح دکوری دارای فضای خالی و یا طاقچه ای باشند که همین عامل تنها دلیل کاهش وزن کلی آن هاست.

چوبی دکوری 4 - پارتیشن چوبی دکوری و تاثیر آن بر زیبایی محیط

دلایل خرید از شرکت کروشان

شرکت تولیدی کروشان با تجربه چندین دهه فعالیت مستمر در زمینه طراحی و ساخت انواع محصولات چوبی و وسایل کاربردی مانند کتابخانه چوبی، مبلمان چوبی و غیره، در منزل و محیط های مختلف توانسته است اعتماد سیل عظیمی از دوستداران اقلام چوبی را به خود جلب کند. لذا یکسری دلایل مهم مبنی بر انتخاب این مجموعه جهت تهیه ی وسایل مورد نظر خود، خدمت مشتریان گرامی عنوان می کنیم تا تصمیم گیری صحیحی در مسیر خرید داشته باشند.

  • طراحی و ساخت پارتیشن چوبی دکوری و دیگر محصولات مطابق با نظر و سلیقه ی مشتریان
  • تنوع گسترده وسایل ، بطوریکه از یک محصول چندین مدل مختلف تولید می شود.
  • مواد اولیه ی بسیار مرغوب و استاندارد جهت افزایش عمر و دوام وسایل چوبی
  • بازدید از محل در صورت صلاحدید و ارائه ی بهترین مشاوره های تخصصی
  • در صورت سفارش پارتیشن چوبی دکوری با طرح خاص، در سریعترین زمان به مشتریان ارائه خواهد شد.
  • داشتن قیمت متعادل نسبت به ارگان های مشابه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *