نحوه ساخت یک صندلی چوبی مدرن

صندلی چوبی مدرن وقتی توسط دست ساخته شود خیلی می تواند زیبا و شکیل به نظر برسد ، به خصوص اینکه وقتی شخص اهل هنر و سلیقه باشد و ذوق و شوق سرشار در ساخت یک صندلی چوبی مدرن را داشته باشد. برای تهیه مواد اولیه ساخت صندلی چوبی مدرن کمی بیشتر وقت بگذارید و بهترین کیفیت مواد لازم را در بازار تهیه کنید.

آیا به دنبال زیبا جلوه کردن اتاق نشیمن خود هستید؟ آیا یک صندلی تمیز و شکیل برای پاسیوی خود نیاز دارید؟ اگر دنبال صندلی چوبی مدرن هستید ما در این مقاله به شما آموزش ساخت یک صندلی و زیبا و مدرن را آموزش می دهیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چوبی مدرن 2 - نحوه ساخت یک صندلی چوبی مدرن

صندلی چوبی مدرن اگر از جنس باکیفیت و مواد مناسب استفاده شود می تواند طول عمر و استفاده زیادی برای اتاق نشیمن شما داشته باشد. ساخت یک صندلی چوبی دست ساز شاید کمی مشکل به نظر برسد اما با کمی صبر و تحمل و دقت در کار می توانید این کار را به درستی انجام دهید. با ابزار و مواد مناسب شروع کنید به زودی وارد یک پروژه هنری عالی و لذت بخش خواهید شد.

چوبی مدرن 3 - نحوه ساخت یک صندلی چوبی مدرن

ابزار مورد نیاز برای ساخت یک صندلی چوبی مدرن :

  1. اره دستی
  2. مته دستی
  3. پیچ گوشتی
  4. وسیله اندازه گیری (متر)

مواد مورد نیاز برای ساخت یک صندلی چوبی مدرن :

تخته های چوبی با عرض ۱۴ اینچ به طول های ذکر شده در زیر بریده می شوند. می توانید به فروشگاهی که مراجعه می کنید بگوئید که از قبل این چوب ها را با اندازه های سفارشی مورد نظر شما برش دهد.

  • تخته صندلی عقب : ۰٫۶ متر
  • پایه عقب / صندلی : ۱ متر
  • صندلی پایین : ۰٫۳ متر
  • قطعه پایینی پا : ۹″
  • ۵ متر از تخته های ۱″x 2″
  • پیچ های چوبی ۱۰ * ۲ اینچ
  • چسب چوب شفاف
  • نیمکت کار
  • گیره ها
  • سنباده

مراحل ساخت صندلی چوبی مدرن:

  1. تخته های ۱″x 2″ را برش دهید. از اره برای برش چهار طول تخته های ۱″x  ۲″ هر کدام با ابعاد ۴۰″ استفاده کنید. انتهای بریده شده چوب را سنباده بزنید تا لکه های ناصاف را از بین ببرید و یک لبه صاف ایجاد کنید.

چوبی مدرن 4 - نحوه ساخت یک صندلی چوبی مدرن

  1. سوراخ هایی را در داخل تخته های جانبی ، پشتی صندلی و تخته پایینی ایجاد کنید. یک تخته کناری ۴۰″ را با قسمت بالای صندلی ۰٫۶ متر به عقب تراز کنید. یک شکاف ۱″ در پایین پشت صندلی ایجاد کنید ، سپس قطعه پایینی پایه را در امتداد قطعه کناری قرار دهید. صندلی عقب و پایین پایه را به قطعه کناری محکم کنید. با استفاده از مته دستی ، سوراخ هایی را از طریق تخته کناری و در قطعه پایه عقب و قطعه پایین سوراخ کنید.

چوبی مدرن 5 - نحوه ساخت یک صندلی چوبی مدرن

  1. قطعه چوب کناری را به تخته پشت و نشیمنگاه پایه متصل کنید. گیره ها را برداشته و چسب چوب را به تخته کناری بزنید. با استفاده از پیچ گوشتی ، قطعه کناری را به طرف نشیمن عقب و قطعه پایین پا پیچ کنید.

چوبی مدرن 6 - نحوه ساخت یک صندلی چوبی مدرن

  1. قطعه چوب کناری را به سمت دیگر تکیه گاه پشتی و پایینی صندلی وصل کنید. مراحل ۲ و ۳ را برای سمت دیگر قطعه پشت و پایین صندلی تکرار کنید.
  2. تکه چوب های جانبی پایان دهنده را به صندلی پشت و پانل پایینی پایه بچسبانید. دو بخش کناری ۴۰″ باقی مانده را برداشته و روی دو ریل کناری اول به دو طرف بچسبانید. با چسباندن آنها پیچ های صندلی پنهان می شود و از استحکام و پشتیبانی بیشتری برخوردار می شود.

چوبی مدرن 7 - نحوه ساخت یک صندلی چوبی مدرن

  1. فاصله دو تکه کناری در پشت صندلی را اندازه بگیرید. یک طول ۱″ x 2″ به این اندازه گیری برش داده و پشت صندلی بالای دهانه ۱″ بچسبانید. این به استحکام صندلی و محکم شدن بیشتر آن کمک می کند.

چوبی مدرن 8 - نحوه ساخت یک صندلی چوبی مدرن

  1. قطعه ۰٫۳ متر از صندلی را به پایه / صندلی عقب بچسبانید. انتهای صفحه ۰٫۳ متر پایین صندلی را با انتهای جلوی پایه / صندلی عقب تراز کنید. صفحه صندلی پایین را در جای خود بچسبانید.
  2. اجازه دهید خشک شود: طبق دستورالعمل های سازنده چسب ، تمام چوب های چسب زده شده را با استفاده از گیره های سریع نجاری در محل خود محکم کنید و اجازه دهید تا حداقل ۲۴ ساعت خشک و سفت شوند.

چوبی مدرن 9 - نحوه ساخت یک صندلی چوبی مدرن

  1. پایه های صندلی را ببرید: اکنون که قطعات صندلی آماده است ، می توانید پایه های صندلی خود را برش دهید. بسته به زاویه ای که می خواهید صندلی شما بنشیند ، از اره برای برش از پایین در یک خط مستقیم استفاده کنید. این به شما یک پایه محکم برای دو قطعه می دهد.

چوبی مدرن 10 - نحوه ساخت یک صندلی چوبی مدرن

  1. لکه برداری و رنگ آمیزی کنید. رنگ لکه ای را انتخاب کنید که با زیبایی صندلی شما مطابقت داشته باشد و دوباره اجازه دهید کاملا خشک شود.

چوبی مدرن 11 - نحوه ساخت یک صندلی چوبی مدرن

  1. کار ساخت صندلی چوبی را تمام کنید. صندلی چوبی را با شکاف پایه عقب / صفحه صندلی از طریق شکاف موجود در پشت صندلی جمع کنید.

چوبی مدرن 12 - نحوه ساخت یک صندلی چوبی مدرن

اکنون کار ساخت صندلی چوبی مدرن شما به اتمام رسید امیدوارم با استفاده آن زیبایی دو چندان به اتاقتان داده باشید. و از ساخت آن لذت برده باشید.

چگونه صندلی چوبی خود را به صندلی راحتی تبدیل کنیم؟

هنگامی که صندلی چوبی شما ساخته شد ، می توانید آن را به هر شکلی که دوست دارید به صندلی راحتی تبدیل کنید. من این کار را هم در فضای باز و با بالش و پتو که در کنار آن قرار گرفته است آماده کردم و برای یک شب خنک تابستانی در پاسیو و در فضای داخلی اتاق نشیمنم استفاده کرده ام.

شما هم می توانید یک بالش کوچک خیلی نرم و پتوی مخصوص روی آن قرار داده و در اتاق نشیمن یا در اتاق مطالعه از آن استفاده کنید.

خدمات کروشان در زمینه ساخت انواع مختلف صندلی چوبی

در صورتی که نیاز دارید کار ساخت و طراحی صندلی چوبی مدرن را به شرکت کروشان بسپارید می توانید با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و سفارش خود را مطرح نمایید. سازندگان و طراحان تیم ما مناسب ترین و با کیفیت ترین صندلی چوبی را با سبک و سیاق هنری و مدرن مطابق به خاسته شما در اختیارتان قرار خواهند داد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *